Olen huomannut
[q]Enkeli, 17.2.2007 05:46:
...että opettajilla on lellikkejä ja he myös ovat ennakkoluuloisia...
Sääli sinänsä mutta niin totta...*dissaa*
[/q]
sellaset opettajat voi pahimmillaan pilata motivaation koko koulunkäyntiin(on omakohtaista kokemusta aiheesta)
[q]Jago, 17.2.2007 07:28:
---
Enkeli, 17.2.2007 05:46:
---
sellaset opettajat voi pahimmillaan pilata motivaation koko koulunkäyntiin(on omakohtaista kokemusta aiheesta)
[/q]
Lähinnä mua ärsyttää se että sillä on jo ennakko käsitys mun töistä ilman että on minkäänlaista näyttöä. Pitää taas kaivaa motivaatio jostain perseestä
..että maailma menee päin helevettiä..
...että alkoholin nauttiminen aiheuttaa krapulan..
[q]DJ Rx, 22.3.2009 19:11:
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.
[/q]
Mä oon niin samaa mieltä!
Olen huomannut ,että nuha ei lähde nussimalla. Tekis mieli tietää kuka idiootti tonkin on keksinyt. Taas mua on kusetettu
Olen huomannut, että darra-aamut sujuvat mukavammin jos kuuntelee sopivaa musaa.
Henk.koht. kokemuksen valossa kevyt progeilu ja kaikenlainen deeppi +minimal -osasto antavat riittävän hienovaraisella tavalla uutta potkua päivään!*vink*
[q]Jutu, 18.2.2007 19:02:
Olen huomannut ,että nuha ei lähde nussimalla.
[/q]
Tää on sitten ilmeisesti henkilöstä riippuvaa. ;)
[q]Jutu, 18.2.2007 19:02:
Olen huomannut ,että nuha ei lähde nussimalla. Tekis mieli tietää kuka idiootti tonkin on keksinyt. Taas mua on kusetettu
[/q]
et vaan ole nussinut tarpeeks. ;)
Saksalaiset tekevät kummallista musaa.
[q]Lyylikki, 27.2.2007 21:58:
Saksalaiset tekevät kummallista musaa.
[/q]
Joo, ja kummallisia leffoja
että tarviin uudet menokengät :D jalat iha paskana joka reissun jälkeen*hmph*
[q]Tyranoid, 15.2.2007 17:47:
...että niillä, jotka sanovat kuuntelevansa "musiikkia laidasta laitaan", on yleensä hyvin rajoittunut musiikkimaku.[/q]
Aika usein tää tarkoittaa sitä, että kuuntelee semmosta keskiverto-poppia, ja silloin kaikki valtavirrasta poikkeava ärsyttää. Toisaalta, kuuntelen itsekkin laidasta laitaan, mutta silloin äärilaidoilla on jo aika ääri-musiikkityylit, ja keskivaiheen artistitkin valitaan tarkkaan. Eli yleistäminen on, niinkuin yleensä muutenkin, aika vaikeata.
Että klubbarissa on luukkubuumi
että on rahatilanteen kannalta tosi hyvä että helmikuussa on vaan 28 päivää.
[q]sare, 28.2.2007 22:19:
[/q]
Mulla toisinpäin. Saan kaks kertaa kk palkan (15 ja vikapäivä), nyt 15 päivän palkka tulee olemaan tosi surkee!
että juon suruun ja ahdistukseen. taas.
[q]sare, 28.2.2007 22:19:
[/q]
Sou true, kiitos Kelan tukipolitiikan tililtä alkaa kohta näkyä pohja joten seuraava palkkapussi on ihan tervetullut
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan