Olen huomannut

Back to häröily O

Olen huomannut, että mun maailmankuva ei ole lähelläkään sitä "todellista" maailmaa. Oon joko liian sinisilmäinen tai kyyninen, mitään kultaista keskitietä en oo vielä löytäny.

[q]kottarainen, 17.4.2007 23:02:
Joo hyi saatana, iski kerran pakaraan ja kaksi ryömi paidan sisään kun tallasin tietämättäni maapesään*poks*Syystäkin pelkään..juoksin silloin lähemmäs kilometrin parvea pakoon*puistatus*
[/q]

Mulla on ihan samanlainen kokemus, kun pentuna astelin maassa olevaan pesään. Yllättäen pörriäiset vähän suutahti ja siitä jäi muistoksi neljä pistoa selkään. Tuli pingottua aika ennätystahtia muutama sata metriä kotiin, yllättävän sitkeästi ne paskiaiset seurasi perässä.

että ainoastaan lapsuudenystävät (eskarista/1.luokalta) on ainoat henkilöt jotka on pysyny mukana kuvioissa ja niiden kanssa tulee juteltua päivittäin/viikoittain.

Kaikki muut sitten on vaan ollu sellasia väliaikaisia joiden kanssa on saattanu viettää aikaa tietyn ajanjakson verran, sitten vaihettu uus sakki alle

Olen huomannut, että jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on liian hyvää.

[q]Aurinkoneiti, 24.7.2008 15:14:
, että tanssiessa on helppo ratkaista ongelmia.[/q]

...että tanssiminen on tylsempää jos ei ole ongelmia! :)

[q]RiD, 27.3.2008 14:26:
Envaan yksinkertasesti pysty enään kuuntelemaan kiksua ilman että oon n. 4promillen kännissä. En ymmärrä tota monotonista jumputusta. Ennen pysty mehustelemaan vaikka millä mutta nyt kaikki vanhat mehutki kuulostaa ihan paskalta :F

tunnen itseni vammaseks.
[/q]

Eli nyt et enää tartte sitä takavuosina soittamaani kiksu-teknosettiä mitä tuolloin aina kyselit? :D

Aiheeseen liittyen, olen huomannut että olen saavuttanut/toteuttanut enimmät haaveeni joidenkin vuosien takaa ja uudet alkavat pikkuhiljaa pulpahdella esiin :)

- melkein kaikki ihmiset ovat skitsofreenikoita: he luulevat mielen ja ruumiin olevan erillään.
- taide on ihmisten keino viestiä toisilleen (oivalsin tän ihan itse)
- kielet ja ruoka ovat taidemuotoja
- en tosiaan pidä salmiakista
- tupakka ja alkoholi ovat myrkkyä

On ollut opettavainen vuorokausi. :)

[q]RiD, 11.2.2007 15:43:
banaanijäätelö on ihan paskaa!!
[/q]
<3

Olen huomannut että yhä useammassa mainoksessa kehotetaan liittymään yrityksen / tuotteen / organisaation / ilmiön Facebook-ryhmään.

Mikäs siinä, mutta tuo kertoo aika paljon Facebookin vallasta.

[q]jokke_, 24.4.2010 19:36:
olevani pihkassa...
[/q]

kuin myös..
taisin löytää timantin *sydän*

[q]Sunshine^82, 25.4.2010 14:40:
---
jokke_, 24.4.2010 19:36:
olevani pihkassa...

---

kuin myös..
[/q]

Huoh... *nukkuu**justjoo* Kasvakaa jo...

[q]juu-zo, 25.4.2010 15:31:
[/q]

äläs nyt! innolla odotan miten näinkin näkyvä tuore suhde kehittyy klubituslaisten silmien edessä. Ups and downs! :)

ja hienoa tietysti molempia ajatellen, että ovat löytäneet toisensa, oli vakavaa tai ei =)

..Seurustelevani *whaat**sydän*

[q]juu-zo, 25.4.2010 15:31:
---
Sunshine^82, 25.4.2010 14:40:
---
jokke_, 24.4.2010 19:36:
olevani pihkassa...

---

kuin myös..

---

[/q]

http://www.rfma.net/media/simpsons_nelson_haha2.jpg

[q]J-Mx, 25.4.2010 18:43:
..Seurustelevani *whaat**sydän*
[/q]

noin se vähän meillekin sattui 3,5 vuotta sitten and been happ ever since :)

että yhä useammin nainen on ratissa ja mies pelkääjän paikalla. Tänäänkin näin kun nuoripari oli fillarilla liikenteessä, tyttö satulassa polkemassa ja poika tarakalla.

[q]Sallakat, 1.2.2007 16:52:
edit: olen myös huomannut sen että tämän keskustelufoorumin iso osa topiceista on sellaisia, ettei niistä sikiä (ei kai ole tarkoituskaan) mitään keskustelua. nämä on tälläisiä toteamia. lukeeko kukaan toistensa juttuja edes tälläisissä topiceissa missä on sivutolkulla tätä tavaraa.
[/q]
Ei lue. :)
Nämä säilyvät hengissä, koska ihmiset tykkäävät puhua itsestään. Luulevat että kaikkia kiinnostaa heidän lempijäätelönsä tai käyttämänsä hajuvesimerkki. ;) Tällaiset topicit olisivat ihan ok, jos niissä tosiaan syntyisi keskustelua niistä jäätelöistä tai hajuvesistä, mutta ei.

Eivät nuo minua ärsytä, vaan joskus ne tyypit, jotka tulevat heittämään keskustelun keskelle oman vastauksensa topicissa esitettyyn kysymykseen yrittämättäkään sanoa mitään rakentavaa, ja lukematta aiempia postauksia ja näin ehkä vastaten vahingossa aiheen vierestä. (Joo-o, olen varmaan itsekin siihen joskus syyllistynyt.)

Olen huomannut, että aika paljon lukukokemukseen vaikuttaa, että mihin aikaan ja missä tilanteessa sen suorittaa.

En ollut saanut oikein mitään otetta Lenna Parkkisen esikoisromaaniin Sinun jälkeesi Max, mutta yritinkin lukea sitä sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Ihmettelin ylistäviä arvioita ja olin jo palauttamassa kirjaa kirjastoon. Päätin sitten antaa kirjalle toisen mahdollisuuden ja otin sen työmatkalukemisiksi, niin jo kahdessa päivässä kirja on alkanut aukeamaan ihan toisella tavalla.

Sitten taas Elina Tiilikaisen Punainen mekko menee ihan mainiosti ennen nukkumaanmenoa. Tai no mainiosti ja mainiosti, kun ei sitä malttaisi laskea käsistään...

et mulla on aikasta huono viinapää. Eilen olin aika naamarit kuudesta bissestä :O

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O