Olen huomannut

Back to häröily O

...Että Home, End ja Delete ovat äärettömän käteviä nappeja tekstiä korjailessa.

...etta ne sisarukset, jotka ovat oikeesti joskus olleet pienia (sanan kaikessa merkityksessaan) eivat enaa ole pienia... MISSA VAIHEESSA NE ON KASVANEET ISOIKSI?

Nimim. Kaikista "pienin" ja lyhyin vaikkakin vanhin...

Olen huomannut, että jos avaan koneen, sitä on kovin vaikea sulkea (mikä saattaapi johtaa rinksujen tekoon ja univelan kasvattamiseen) :D

[q]rose, 1.2.2007 00:34:
PMS-oireet pahentuu mulla vanhemmiten. Yhden päivän itkusessiot tälleen menkkojen kunniaks En haluu tietää mitä on luvassa parin vuoden päästä.
[/q]
Suosittelen e-pilleriä. Ne on lievittäny ainakin mun (ja varmasti monien muidenkin) kuukautisoireita, fyysisiä, psyykkisiä ja psykosomaattisia.

Muuten aika jännä juttu; oon luullut, että ne yleensä helpottuu iän myötä, kun hormoonitoiminta tasapainottuu

[q]mariq, 1.2.2007 12:02:
---
rose, 1.2.2007 00:34:
PMS-oireet pahentuu mulla vanhemmiten. Yhden päivän itkusessiot tälleen menkkojen kunniaks En haluu tietää mitä on luvassa parin vuoden päästä.

---

Suosittelen e-pilleriä. Ne on lievittäny ainakin mun (ja varmasti monien muidenkin) kuukautisoireita, fyysisiä, psyykkisiä ja psykosomaattisia.
[/q]

mä taas oon huomannu, että pillerit
tekee monista naisista levottomia,
kärttyisiä ja stressaantuneita koko
kierron ajan. Että kuukautisoireiden
helpottuminen ei välttämättä oo mikään
hyvä syy alkaa käyttämään.

[q]Snaggo, 26.1.2007 10:30:
..että postauksieni määrä lähti nousuun työharjoittelun alkamisen jälkeen
[/q]

me 4

[q]Karski, 1.2.2007 12:08:
---
mariq, 1.2.2007 12:02:
---
clips
---
mä taas oon huomannu, että pillerit
tekee monista naisista levottomia,
kärttyisiä ja stressaantuneita koko
kierron ajan. Että kuukautisoireiden
helpottuminen ei välttämättä oo mikään
hyvä syy alkaa käyttämään.
[/q]
Tämä tietysti riippuu täysin siitä, onko naisella itselleen oikea ja sopiva pilleri vai ei.. Itsellänikin löytyi vasta neljännellä kokeillulla se sopiva. (en halunnut luopua pilleristä kokonaan, koska aikana ennen sitä kuukautisoireet oli todellakin sietämättömiä. nykyään selviän niistä ilman kipulääkitystä ja hermojen riekalointia)

Eihän se tietenkään kaikille ole sopiva ehkäisymuoto, sitä en tässä väittänytkään, vaan että jos kokee oireensa hankaliksi, tätä kannattaa ehkä kokeilla. Jos homma ei toimi, niistä pääse helposti eroon

[q]pirpeli, 1.2.2007 12:07:
---
mariq, 1.2.2007 12:02:
Muuten aika jännä juttu; oon luullut, että ne yleensä helpottuu iän myötä, kun hormoonitoiminta tasapainottuu
---
Ei muuten helpotu.
[/q]
Ok. Joillakin oon kuulemma helpottunut.. ehkä tää on yhtä yksilöllistä, kuin melkein kaikki muukin tähän liittyvä

[q]Sallakat, 1.2.2007 16:52:
lukeeko kukaan toistensa juttuja edes tälläisissä topiceissa missä on sivutolkulla tätä tavaraa.
[/q]

ei, ikinä

Olen huomannut että elämässä voi saada kaiken, mutta ihan eri aikaan*ding*

Että biopolttoaineet on ehkä ihmiskunnan tuhoisin keksintö. Pellot ja metsät tankkeihin. Hiphurraa tässä käy vielä hyvin*pahis*

että olen ihan tavattoman onnellinen
joku tykkää minusta niiiiin paljon, ja mie kans siitä

et päänsärky ei kiroamalla poistu

[q]larzizi, 11.2.2007 15:49:
---
katjastiina, 1.2.2007 18:00:

---

Eikö olisi tylsää, jos saisit kaiken haluamasi samaan aikaan ja vuoden päästä sulla ei olisi mitään?
[/q]

Aivan se olisi kyllä tosi ikävää, musta ihme juttu tossa on se että elämässä voi saada kaiken, kait:0

[q]katjastiina, 1.2.2007 18:00:
[/q]

Eikö olisi tylsää, jos saisit kaiken haluamasi samaan aikaan ja vuoden päästä sulla ei olisi mitään?

[q]2la, 11.2.2007 15:40:
---
Sallakat, 1.2.2007 16:52:
edit: olen myös huomannut sen että tämän keskustelufoorumin iso osa topiceista on sellaisia, ettei niistä sikiä (ei kai ole tarkoituskaan) mitään keskustelua. nämä on tälläisiä toteamia. lukeeko kukaan toistensa juttuja edes tälläisissä topiceissa missä on sivutolkulla tätä tavaraa.

---

Ei lue. :)
Nämä säilyvät hengissä, koska ihmiset tykkäävät puhua itsestään. Luulevat että kaikkia kiinnostaa heidän lempijäätelönsä tai käyttämänsä hajuvesimerkki. ;) Tällaiset topicit olisivat ihan ok, jos niissä tosiaan syntyisi keskustelua niistä jäätelöistä tai hajuvesistä, mutta ei.

Eivät nuo minua ärsytä, vaan joskus ne tyypit, jotka tulevat heittämään keskustelun keskelle oman vastauksensa topicissa esitettyyn kysymykseen yrittämättäkään sanoa mitään rakentavaa, ja lukematta aiempia postauksia ja näin ehkä vastaten vahingossa aiheen vierestä. (Joo-o, olen varmaan itsekin siihen joskus syyllistynyt.)
[/q]

banaanijäätelö on ihan paskaa!!

osaavani olla täysi idiootti ja ja muutenkin hurjan rasittava...aina sillon kun omalta "ihanuudeltani" kerkeän... ah tätä muutoksen aikaa :P

että kun on pari päivää laiskotellut ja laiminlyönyt opiskelun, on kouluun todella vaikea palata. Ei vaan jaksa!

...etta kun luulee, toivoo ja olettaa kaiken olevan hyvin, niin eikohan sielta puun takaa aina joku yllatys paukahda niskaan... *tana!

...että niillä, jotka sanovat kuuntelevansa "musiikkia laidasta laitaan", on yleensä hyvin rajoittunut musiikkimaku.

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O