Olen huomannut
.. että olen viime syksyn aikana muuttunut epäsosiaalisemmaksi kuin olen ikuna ollut. Nyt kun olen asian tiedostanut, pääsen asiassa eteenpäin ja olen alitajuntaisesti alkanut taas olemaan energinen sosiaalinen itseni :) aah kuinka paljon aika hyvittää ja parantaa :]
... että mulla on ihan liikaa kaikkea tekemistä. Onneks kohta on kesäloma niin saa ainakin vähän enemmän vapaa-aikaa. Eli pitäis vielä 5 viikkoa jaksaa
[q]Fuzzy, 28.3.2007 03:30:
---
ALIEN, 28.3.2007 03:24:
---
Fuzzy, 27.3.2007 04:38:
sul on kans boree!*joo*
---
AI KUIS NI?
---
hhaahah... mitvit?!?! Onks toi olevinaa joku kissa??
[/q]
No ei kun ihan selvästi angorakani *sydän*
että kannattaa kuunnella,mitä ihmisillä sanovat. He voivat usein olla oikeassa.
[q]Caro², 15.4.2007 18:54:
---
ALIEN, 28.3.2007 03:24:
- kuva -
---
Mikä vittu toi eläin on.. se näyttää jotenkin kissan, tiikerin ja kanin sekotukselta.. vai onks se koira?
EDIT: aikato, siin oliki tiedostonimessä sana "cat"
[/q]
edelleen voisin vannoa et se on angorakani... Turpavärkki täsmää meidän kanin kanssa, joku vaan on pöyhinyt sille afropuffin varmaan oikeen näyttelu
... / nähnyt tänään JO kolme kimalaista...
kohta ampiaiset tulee ja jaiks...
[q]Fuzzy, 17.4.2007 18:56:
Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*
[/q]
liian sitkeitä!! pörrrrpörrrr korvan juuressa on kamalinta ikinä... HYI!! mä oon kerran hävittänyt mun exän aurinkolasit järven pohjaan ku oltiin soutelee ja veneeseen tuli ampiaisia ja mä koitin olla etten välittäis mut ei pystynyt... hyppäsin veteen ja uin rantaa...
ja kerran bussipysäkillä yks amppari kiusas mua ihan tosissaan , hypin ja pompin ja juoksentelin ympäriinsä ja ku se busa tuli ni kyl hävetti, oli meinaan sellasta virnistystä ihmisillä naamalla...
(varmaan aatteli et oon ihan kaheli) ahahahah
ja mua on pistänyt ampiainen pyllyyn ku olin pieni! istuin sen päälle...
[q]Zenni, 17.4.2007 19:22:
---
Fuzzy, 17.4.2007 18:56:
Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*
---
Sama ongelma täällä joka kesä :D Varsinki täydellä bussipysäkillä juoksentelu on aiheuttanu pari punastumisen arvoista tilannetta, mut mä en vaa siedä niit saatanan pörisijöitä. :(
[/q]
Ampparit on melko perseestä.. mut sanoisin silti et paarmat(!), ne aurinkoisten rantojen sitkeät vittupäät. Mikään ei oo nii perseestä ku ottaa arskaa rannalla fiilis täydellinen sit paikalle sattuu yksikin paarma pörrää ympärille ja pilaa kaiken.
[q]Fuzzy, 18.4.2007 04:55:
Sähän OOT ihan kaheli!
[/q]
niin olikin, pääs unohtuu...
Olen huomannut että herään nykyään aina kuuden! aikaa ja menen ekana avaa keittiön ikkunan ja hengitän raitista ilmaa & yleensä klo 11.00 mennessä oon siivonnu asunnon
Ennen hyvä kun jaksoin nousta ennen klo 13.00...
Paljon aioista muuttunu vuodessa mut kotikissa mikä kotikissa edelleen. *joo**nauru*
..Ettei ihmiset ymmärrä sarkasmia, ovat helposti provosoitavissa ja yhdys sana virheet tulevat monesti esille. OPETELKAA STNA KRIJOITTAA JA TAJUUMAANN!!!
[q]ALIEN, 18.4.2007 13:10:
---
se on yhdyssana ;)
[/q]
Niin, sehän olisi aika jännää jos valittaisi yhdyssanoista, osaamatta niitä ite. ;)
*sarkasmi-hymiöinti*
[q]Miinapiina, 17.4.2007 23:18:
---
kottarainen, 17.4.2007 23:02:
---
joo, mulleki on sanottu niin monta kertaa että oo paikallas ni ne ei pistä
[/q]
pahinta bullshittii mitä maa päällään kantaa.
...että hervottomista kimalaisista lähtee ihan hervoton PÖRINÄ... jaiks , aamusäikäytys ku menin tupakille ni yks sellai vaels partsilla... YÖK. (ja vain yks lasi oli auki, et se joutu ettii uloskäyntiä hetken aikaa)
ja juuh, paarmat on kans ällöi. aina ku on uimassa ni ne hyökkii pään ympärillä ja joutuu sukeltelee ja uimaan karkuun... haha
mut pörriäinen ku pörriäinen, kaikist kauheinta niissä on se meteli mitä ne pitää.
ensin kuuluu surrausta, sit karkuun ja sit vast kattelee ympärilleen et mikä elukka se oli, joskus saattaa olla ihan kärpänenkin...(harvemmin kuitenkin, mutta ampiaissurinapörinä kammosena välillä säpsähtää ku kärpäset pörrää ja kyllä kaikilla muilla on sitten mukavaa) haahaa
mutta tää hysteria on pahimmillaan näin keväällä ja alkukesäst. Loppukesää kohden ei enää niin herkästi lähe pinkoo jokaista pörisijää karkuun. Mutta HUOM! se on se ääni mikä aiheuttaa sitä paniikkia!!
Että silloin kun pitäisi oikeasti olla jo nukkumassa, niin se uni ei vain tule*grr*
[q]sapeli, 22.7.2007 07:27:
No mul on sama juttu Lukion bilsanmaikka arveli et se voi olla joku aivojen kemiajuttu... Kylhän se vähän suckaa kun puolet elämästä menee ohi, mut toisaalta tykkään kyl nukkumisesta enemmän ku about mistään
[/q]
Jep, mullakin se on aivokemian tuotoksia. Tosin äskenkin kun nukuin 13h
(*pepsodent*) niin viimeiset 5h oli ihan vaan siitä ilosta, että ei oo mitään muutakaan tekemistä ja nukkuminen tosiaan on ihan parasta lisäks tietää, et kun koulut alkaa niin nukkumiset vähenee, eli nyt pitää nauttia siitä minkä kerkee.
että ihastumisen tunne on aivan mahtava
olen huomannut,että asioilla on yleensä tapana mennä päin vittua..
että musta on yhtäkkiä tullut täti. Töissä kuulee päivittäin "anna se tonne tädille" "tädin täytyy saada se" jne.
Jännää.
Aamulla pippeli seisoo