Olen huomannut

Back to häröily O

.. että viherpippurikastike vaan on ältsyhyvää

[q]embie, 18.12.2006 20:45:
Että läheisyyden ja hellyydenkipeänä on vaikea sanoa EI...
[/q]Nii-i

Ylpeydelle tekee välillä tosi hyvää nöyrtyä.
Alkoholi voi joskus johtaa positiivisiinkin asioihin.
Itselle tärkeisiin ihmisiin kannattaa pitää yhteyttä.
a+b=c

Tätä menoa mun uudenvuoden lupauksesta mallia 2007 on tulossa todella pikkutarkka asiakirja, jossa huomioidaan kaikki mahdolliset asianhaarat.*justjoo*

[q]Hyzenthlay, 17.12.2006 12:17:
Mä olen onnistunut joskus olemaan ainoa koko paikassa :D esim. joskus 6-7 aikaan su ja ma välisenä yönä vois olla aika otollinen aika
[/q]

Nää, sillon on viel jotku jatkojen jatkot meneillään jossain mä veikkaisin et ma-ti yö ois se kaikin tyhjin - porukat simahtaa kans suht aikasin ku su-ma yö ei todennäkösesti oo ollu kovin pitkä

oon kyllästyny suomen talveen

eipä oo pahemmin loskaaka

[q]clupipeipe, 1.1.2007 03:49:
Olen huomannut, että meikit silmissä itkeminen on kurjuuden maksimointia. Kirvely jatkuu pitempään kuin nikottelu.
[/q]

Olen huomannut, että uusivuosi meni jo ja ens kuussa saa raataa aamukaheksasta iltayhdeksään joka päivä koulussa ja töissä stressaa jo pelkkä ajatuskin..

tiede on uskonasia

[q]Janisa, 10.9.2007 19:20:

Ma taas oon huomannu etta tuoksukynttilat aiheuttaa mussa jarkyttavan pahaa oloa seka paansarkya. Eika ole valia minka hajuinen/kokoinen/makuinen kynttila on kyseessa.
[/q]

mä olin kerran kynttiläkutsuilla, ja siel niit tuoksukynttilöit poltettiin, ja mulle tuli ihan kauhee päänsärky... hyi!!
voitin sit sieltä sellassia shampanjan tuoksuisia tuikkivia, ja ne oli mun keittiön kaapissa, ja koko kaappi löyhkäs ihan hirveelle

... että kun kokee jotain kaunista, on vaikea olla huonolla tuulella tai olla pessimistinen.

... että jos tietää parempien aikojen olevan edessä, kestää melkeinpä mitä vain.

Olen huomannut että on helpompaa nähdä ongelmia kuin ratkaisuja, mutta on rakentavampaa nähdä ratkaisuja kuin ongelmia.

Silti, jos ei ole ketään näkemässä ongelmia, ei niihin pääse myöskään löytämään niitä ratkaisuja.

...että mä en pidä alennusmyynneistä. Yritin väkisin yhtenä päivänä vähän kierrellä alennusmyyntejä, mut luovutin todella nopeesti. Oon tottunut ostamaan niin halpoja vaatteita ja lähes aina suuntaan kaupassa ensimmäiseksi alenurkkaan (hyvin harvoin ostan normaalihintaisia tuotteita). Yleensä saan rauhassa yksin käydä läpi alevaatteita kun muut katselee kesän tai syksyn kuumimpia uutuuksia (ja niistä jäännös alenurkista myös tekee parhaimmat löydöt), mutta nyt kaikki on alevaatteiden kimpussa.

Puuh. Ehkä odotan, että viralliset alet loppuu.

[q]H3li, 25.1.2007 22:46:
---
Miinapiina, 25.1.2007 22:10:
ja sit viel pari muutakin henkilöä on varmasti tyytyväisiä uusiin juonikäänteisiin.

---
kyllä.
[/q]

jei! mulle... kikakika

..että postauksieni määrä lähti nousuun työharjoittelun alkamisen jälkeen

[q]Snaggo, 26.1.2007 10:30:
[/q]

Sama juttu....

[q]Snaggo, 26.1.2007 10:30:
[/q]

hehee. samma här.

Että hervannan opiskelijankadun baarista kuuluu perinteistä känni mölöä....miehet huutaa naisille...mene pois....mä en ymmärrä ja kaikkea sellaista, mihin mun arvot ei anna periksi.

Ehkä ne määritykset kumpuavat uusioperheen lapsuudesta ja estävät suorasukaisen toiminnan parin etsintätilanteissa.

että minulla on paha huulirasva-addiktio...

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O