Olen huomannut

Back to häröily O

...etta juuri silloin kun on kaukana, haluaisikin olla lahella.

Olen huomannut että huomaan taivaan kauniin sinisyyden parhaiten kun kaikki muu on harmaanruskeaa.

Olen myös huomannut että suomalaiset osaavat arvostaa kevättä - pitkän, harmaan, kylmän talven jälkeen.

[q]Lyylikki, 14.3.2007 21:55:
..että joku ykköskerroksesta polttaa pilveä. [/q]

Niin meilläkin.

..että joku ykköskerroksesta polttaa pilveä. Uskoisin sen olevan Ojala tai Kuutti. Kallio on joku vanha pappa. Vaaka kyllä kääntyy Kuuttiin, koska Kuutilla ei ole parveketta!

Että ulkona on hyvä vauhtia tulossa kesää!!

olen huomannut että aamulla on mahdotonta vaan "levätä hetki" nukahtamatta uudelleen.

[q]plink, 19.10.2006 09:34:
olen huomannut, että mitä enemmän sulaudut harmaaseen massaan, sitä suositumpi olet.
[/q]

tää on kyllä mitä totisinta totta... joukosta erottuvat on kummajaisia joille ei uskalleta melkeinpä puhua. Nykymaailma on niin kummallinen paikka että melkeen itkettää.

[q]cjet, 15.3.2007 13:34:
---
Denkel, 15.3.2007 13:32:

tää on kyllä mitä totisinta totta... joukosta erottuvat on kummajaisia joille ei uskalleta melkeinpä puhua. Nykymaailma on niin kummallinen paikka että melkeen itkettää.

---

Mitäs ootte nii kummallisii. Kihihi.
[/q]

koska en halua olla sitä harmaata massaa...kui tylsää se ois

[q]Denkel, 15.3.2007 13:32:

[/q]

Mitäs ootte nii kummallisii. Kihihi.

[q]larzizi, 2.3.2007 09:29:
Että liian monelta ihmiseltä puuttuu kriittisyys juoruja ja huhuja kohtaan. Koko viikon olen seurannut sellaista huhumyllyä, että oksat pois. Pari päivää sitten tuli paras ja samalla myös naurettavin huhu liikkeelle ja itseni poissulkien lähes kaikki uskoivat siihen.

Kun itse miettisin asiaa, totesin, että se on mahdoton yhtälö. Muutkin ovat nyt pikku hiljaa alkaneet sen ymmärtää, kun olen sen heille kertonut ja perustellut. Mutta miksi ihmeessä he eivät voi itse käyttää omia aivojaan ja miettiä onko kaikki juorut ja huhut sittenkään ihan paikkansa pitäviä.

[/q]

Heh klubbari on juorumammojen ja ukkojen paratiisi*hih*

että opettajien neuvoihin kannattaisi sittenkin suhtautua tosissaan. Kuinkakohan montaa kertaa mun kandin ohjaaja käski mun rajata aihettani tarkemmin ja tiiviimmäksi? Ja kuinkakohan monta kertaa mä aina vastasin pystyväni tekemään ehjän kokonaisuuden alkuperäisestä ideastani?

*toktok*

Noh, ehkä tästä opitaan jotain gradua ajatellen...*justjoo*

Olen huomannut että jos on hyvä oivallus juuri ennen nukkumaankäyntiä, se kannattaa heti kirjoittaa muistiin, koska herättyä sitä ei enää muista.

..että herätys 6.40 ei sovi mulle

oon huomannu, että jos yks asia menee pieleen, dominoefektinä myös monet muut seuraavat asiat menee pieleen.

Ja toisekseen oon huomannu, et jos stressaa liikaa ei saa mitää aikaseks ku vaa miettii koko ajan dediksiä ja tekemättömiä töitä.. ja sit vaa stressaa enempi. Kunnon oravanpyörä.

[q]Fuzzy, 27.3.2007 02:29:
Olen tosiaankin huomannut että mulla on ihan vitun tylsää just nyt!
[/q]

http://www.intternetti.net/~jiri/motivation/caturday.jpg

Olen tosiaankin huomannut että mulla on ihan vitun tylsää just nyt!

[q]Freja, 22.3.2009 22:07:
---
DJ Rx, 22.3.2009 19:11:
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.

---

Mä oon niin samaa mieltä!
[/q]

Kyllä.

[q]Fuzzy, 17.4.2007 18:56:
Jooo hyi hyi..!!! Ne on nii prkleen sitkeitäki vielä, että lähtee perään jos meinaa karkuun*grr*
On ollu varmaan todella mielenkiintonen näky naapureille ku meitsi juoksentelee röökikädessä pihalla.*hymy*
[/q]

Sama ongelma täällä joka kesä :D Varsinki täydellä bussipysäkillä juoksentelu on aiheuttanu pari punastumisen arvoista tilannetta, mut mä en vaa siedä niit saatanan pörisijöitä. :(

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O