mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

Naispuoleinen ystäväni huusi vierestä että "Menkää parturiin" kun kysyin mielipidettä.

[q]UzU:
Naispuoleinen ystäväni huusi vierestä että "Menkää parturiin" kun kysyin mielipidettä.
[/q]

Mä taas oon useasti kuullut olevani saatanan pitkätukkahomo. Tosin lähinnä miespuolisilta ammattikoululaisilta.

minen jummarra mikä saa miehen kasvattamaan pitkän tukan

[q]kiiki:
minen jummarra mikä saa miehen kasvattamaan pitkän tukan
[/q]

hei toveri takatukka on jees....mä ainakin pidän pitkähiuksisista pojista....kunhan ei ole liian pitkät...*vink*

lenne <3

mun papa! *sydän*

tykkään... kunhan ne letit on sit kans mustia ja rasvaisia o_O
lisää plussaa tulee myös nahkatakista ja aggrekännistä.

*eiei*.... mitä lyhyempi sitä parempi, mut ei kuitenkaan kalju

tykkään lyhyt hiusist...mut kai sit ku ihastuis niin oiskohan sil tukal niin välii...voishan sen salaa yöl saksil napsasta ;) eikai...

Kovin usein kiinnittyy katse pitkä hiuksisiin poikiin, varsinkin jos sattuu olemaan mustat hiukset. Eli ne on aina plussaa, mutta joillekin ne eivät yksinkertaisesti vain sovi.

En tykkää.
Varsinkaan semmosista hevariliehuleteistä, yih.
Kivaan malliin leikatut "ylikasvaneet" hiukset on tosi jees.

[q]hymy:
En tykkää.
Varsinkaan semmosista hevariliehuleteistä, yih.
[/q]

ootas vain kun näet mut ens kesän lopussa ;D

Pehko *sydän*

[q]Juhgu:
Olisipa edes kaljuuntumisen suhteen isänisän geenit. Siis mitä prklettä, ukko on yli 75 eikä merkkiäkään kaljuuntumisesta!
[/q]

se oiski näky ku oisit kalju

käen heviletti on toiminut ennenki

HYI

Kohtuus kaikessa ja tällä tarkoitan itsäni

itse vihaan pitkiä hiuksia ja juuri siksi kasvatan sellaiset - tietääpähän sit miltä sekin tuntuu, voi olla et alankin tykkäämään piiskaletistä :D

Nami. Tosin tykkään kaikenlaisista pojista. *sydän*

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O