mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

Lyhythiuksiset naiset ainakin on *dissaa*.. Nuorina joillekin saattaa sopia mutten tajuu miks lähes kaikki vitin ämmät saksii pitkät hiukset pois kun täyttää 25.. Just tänäaamuna junassa kattelin et hyi vittu mitä rekkalesboja.

[q]MAkeda:
Pitkät tukat ja meikkiä,niin näytätte transuilta*vink*
[/q]

Riippuu aika vitusti siitä meikkaako itsensä transuksi vai sellaseks vitun kovaks Viltsuvalox jota kaikki teinitypyt jahtaa. NiinQ!!

[muokattu 2.7.2004 07:51]

[q]alek száhala:
Lyhythiuksiset naiset ainakin on *dissaa*.. Nuorina joillekin saattaa sopia mutten tajuu miks lähes kaikki vitin ämmät saksii pitkät hiukset pois kun täyttää 25.. Just tänäaamuna junassa kattelin et hyi vittu mitä rekkalesboja.
[/q]

Kyllä löytyy naisia joille lyhyet hiukset sopii, riippuu tosin nyt siitä
kuinka lyhyistä hiuksista on kyse Itselläni on tyttöystävä
jolla lyhyet hiukset (riippuen tosin lyhyiden hiuksien määrittelystä)
ja olen äärimmäisen tyytyväinen hänen ulkonäköönsä.

Ja amisviikset kylkiäisiksi...

AMIKSET KUNNIAAN!

niitä on helpompi raiskata vankilassa

Pitkät hiukset miehillä?!?! Hyi.
Ei miehillä saa olla pidemmät hiukset, mitä mulla!!!

yleisön painostuksesta lähti tukka sitten lyhenemään :(

VININ KUSIPÄÄT!

Joillekkin sopii, joillekkin ei. Riippuu niin ihmisestä.

uskoin että pidin tietyn näköisistä miehistä ja - naisita mutta kavala totuus on paljastunut: tuoksu on tärkein. Minkäännäköinen ulkomuoto ei pelasta pahanhajuisia ihmisiä. ja tuoksu toimii salakavalasti. yhtäkkiä sitä huomaa olevansa korviaan myötä ihastunut johonkin keksimättä mitään järkeenkäypää syytä. se selitys on vain ja ainoastaan tuoksu. enkä tarkota mitään hajuvesiä tai kukkaistuoksuja. ja eihän kaikki ees tykkää samoista tuoksuista. jotkut tuoksut vaan tunkee läpi hormoni-jonku-järjestelmän ja sit ollaan menetettyy naista. tai miestä. kuitenki.

Mun poikaystävä on hevimies, et on vähän pakko tykätä pitkähiuksisista...kaikkeen tottuu...*iloinen*

tykkään kyl ihan eniten kaljusta, mut siisti sellainen sopii harvalle (hyvä päänmuoto;))
pitkähiuksiset sellasset puolpitkät o kivat (70`s tyyliin). hevarifledat ei oikee sytytä... :/

korjaan! pitkätukkaiset rastafarit on kivat ja pyöreät vaaleet afrot on *sydän*

[muokattu 9.7.2004 13:36]

tukka on miehen mitta

pitkät hiukset juust hyvä, mä tykkään*plur*

[q]diffas:
yleisön painostuksesta lähti tukka sitten lyhenemään :(

VININ KUSIPÄÄT!
[/q]
HYVÄHYVÄHYVÄHYVÄ sustaki voi tulla vielä joskus yhtä komee ku musta

Menis parturiin!!!!!

sopii sellasille pojille, joilla on riittävän miehekkäät kasvot.. ei oikein ihan babyfeisseile.

[q]alek száhala:
Lyhythiuksiset naiset ainakin on *dissaa*.. Nuorina joillekin saattaa sopia mutten tajuu miks lähes kaikki vitin ämmät saksii pitkät hiukset pois kun täyttää 25.. Just tänäaamuna junassa kattelin et hyi vittu mitä rekkalesboja.[/q]

Hehee.. tämän määritelmän mukaan mä olen sitten rekkalesbo, koska olen yli ton iän ja olen leikannut tukkani lyhyeksi. No, jos susta tuntuu paremmalta luokitella mut rumaksi tukkani takia, niin ihan rauhassa. Mun itsetuntoni ei siitä kauheasti kärsi. ;)

Mutta tosissaan, ei ne pitkät hiukset ole mikään naisellisuuden tai kauneuden mitta. Myös pitkät hiukset voivat olla kamalan näköiset, huonosti hoidetut ja huonosti kantajalleen sopivat. Toi sun kommenttisi on samaa tasoa kuin periaate, että isot tissit ovat aina paremmat kuin pienet tissit - myös silloin, kun verrattavissa on isot mutta polvissa roikkuvat ja pienet mutta hyvinmuodostuneet ja kiinteät. Sitä paitsi, on paljon miehiä, jotka pitävät ihan aidostikin vähän pienemmistä rinnoista.

Miten on mahdollista, että kaikki maailman keskustelut siirtyvät jossain vaiheessa aina tisseihin?

Itse aiheesta: En voi sietää hevilettejä. En näe syitä, miksi miehellä pitäisi olla pitkät hiukset. En tosin näe myöskään syitä, miksi nainen leikkaisi poikatukan.

[q]alek száhala:
Lyhythiuksiset naiset ainakin on *dissaa*.. Nuorina joillekin saattaa sopia mutten tajuu miks lähes kaikki vitin ämmät saksii pitkät hiukset pois kun täyttää 25.. Just tänäaamuna junassa kattelin et hyi vittu mitä rekkalesboja.
[/q]
Ne ämmät on esimerkiksi voinu kyllästyä tukkaan joka härrää joka suuntaan tuulen mukana, kuivuu hitaasti, jonka kihartaminen / värjääminen / suoristaminen / tms maksaa yleensä lyhyttä enemmän rahaa ja aikaa ja joka näyttää helpommin huonokuntoiselta... Loppupeleissä pitkähiuksiset tyytyvät aamuisin kiireessä käytännön syistä sutaisemaan lettinsä ponnarille, kun taas lyhythiuksinen pörröttää hetkessä tukkaansa vaikka joka viikonpäivä eri suuntiin. Rekkalesbous taas lähtee varmaan jostain muusta kuin tukan pituudesta

Ei v*ttu mitä paskaa. Kaikista paikoista kaikkein vähiten olisin täällä odottanut tällaisia asenteita. Elääkö osa jengistä oikeasti vielä 1800-lukua? ”Ahdasmielisyys ja konservatiivisuus kunniaan!\”

En näe syitä, miksi ihmisellä ei saisi olla sellaiset hiukset mistä itse tykkää. Olkoon miten pitkät tai lyhet tahansa. Tai no mitä sitä nyt turhaan ruveta suvaitsemaan erilaisuutta, parturiin vaan!

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O