mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

Mitä jos ei tykkää lyhythiuksistakaan pojista?

Entä jos tykkää yleensäkin kaikista pojista hiusten pituuteen katsomatta?

Jone onko sulla itsetunto-ongelmia? etkö tykkää itsestäsi edes*ding* Kai nyt tykkäät edes katsella?*piis*

[q]neon2:
Jone onko sulla itsetunto-ongelmia? etkö tykkää itsestäsi edes*ding* Kai nyt tykkäät edes katsella?*piis*
[/q]

On, mutta miten ne liittyy pitkä- tai lyhythiuksisiin poikiin? Mä en muuten ole poika, vaan MIES.

[q]Dementation:
Entä jos tykkää yleensäkin kaikista pojista hiusten pituuteen katsomatta?

[/q]

IHQ!!!!!!!!!!!!!!!!*sydän**jiihaa*

niin pitääkin.. ei se pituus ole pääasia.. Loreal, koska olen sen arvoinen*pupu*

=)

*eiei*tää misu ei lämpee pitkähiuksisille jätkille...eihän sitä erota takaapäin että onko kyseessä nainen vai mies jos mies vielä sattuu olemaan sellainen hintelän sorttinen...*lmao* ja mitä tohon hiusten harjaamiseen tulee niin mulla riittää kyl omastakin takaa kammattavaa kun letti on sellanen puol metrii...*joo*

entä jos tykkää kaljuista, jotka käyttää hevariperuukkei :o

[muokattu 7.5.2004 00:20]

[q]yusu:
entä jos tykkää kaljuista, joka käyttää hevariperuukkei :o
[/q]

good point! *piis**hymy*

[q]Nancy:
..ja mitä tohon hiusten harjaamiseen tulee niin mulla riittää kyl omastakin takaa kammattavaa kun letti on sellanen puol metrii...*joo*[/q]

jeps, know the feeling.. omat hiukset on sellaset 65cm pitkät.. *justjoo**nauru*

mä en kyl tykkää yhtään.. ei musta kovin miehekästä, eikä vaan yksinkertaisesti mun makuun.

Ai kaikki tykkäävät ruskettuneista, lihaksikkaista miehistä? No hyi helvetti, ei todellakaan. Pahempaa turnoffia voi keksiä. Pitkät hiukset sen sijaan ovat yleensä vallan hurmaava osa ulkonäköä. Kaikille ne eivät tosin sovi, tosin mikäpä kampaus sopisi. Siilitukka ei IMO tunnu sopivan oikein kellekään. :-P

En keksi mitä epämiehekästä pitkissä hiuksissa olisi, miehet ovat hengailleet hulmuavissa kutreissa varmaan historian alusta lähtien ja useimmissa kulttuureissa.

Kyl mä vaan tiedän ainakin yhden tositosi ihanan pitkähiuksisen miehen....
Se on mun seinälläkin...

Mä ainaki tykkään lyhythiuksisista

Ei pitkätukkaiset oikeennappaa muakaan ;)

mulla oli pitkä letti mutta inttiin meno pakottaa lyhyeen totuttelua, tosin en kyllä vaihtais lyhyttä lettiä pois

paljon käytännöllisempi ja helpompi hoitaa.

ei tietenkään voi yleistää, koska poikkeustapauksia varmasti on, mutta en muista milloin olisin nähnyt miehellä pitkät (ja tarkoitan ihan yli leuan pituisia) hiukset, jotka oikeasti näyttäisivät mun silmissä hyvältä. toisaalta saman efektin saa aikaan tosi lyhyet hiukset kuten jenkkisiili.

Todennäkösesti homoja.

en tykkää

-M

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O