mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

Mulla ois kyllä yliroisi heviletti selkään asti mikäli se vaan jaksaisi kasvaa. Nuorempana oli pitkä tukka, ja jotenkin se tuntui omimmalta. Nyt, kun puolustusvoimat ja geeniperimä määräsivät tahdin, hiusraja alkaa hupenemaan siihen malliin että jokainen yritelmä kasvattaa tukkaa päättyy tilanteeseen Juice Leskinen :(

Kyllä mä tykkäsin, tykkään edelleen. Naisissakin preferoin rehellistä, pitkää hiusta. Jos siitä jaksaa pitää huolta, se kertoo jo aika paljon siitä, minkä verran nainen muutenkin huolehtii itsestään :) Sitä voi kantaa niinkuin kruunua, tai sitten sen voi leikata pois ja liittyä keski-ikäisten, käytännöllisyyden sanelemien muotivirtausten maailmaan.

Eikä sitä oikeasti tarvitse niin paljoa laittaa, föönätä ja räpeltää. Riittää että pesee tarpeeksi usein ja antaa kuivua rauhassa. Paljon helpompi kuin lyhyt tukka, joka vaatii yleensä toimenpiteitä. Itselläni on tällä hetkellä kuontalo mallia Gillette, ja varmaan sellaisena pysyy. Jos joku keksii jonkun helpon, sisäisesti nautittavan, kohtuuhintaisen pillerin, joka estää hiustenlähdön ja kasvattaa uusia, minusta saa varmaan asiakkaan. Mihinkään hiustensiirtoihin, isututksiin tai vastaaviin en kyllä lähde, ei se niin paljoa kiinnosta.

Miehellä kuuluu mun mielestä olla lyhyt letti..Ellei sit oo jtn pitkii rastoja tai jtn...Mut mun miehelläni ei pitkii hiuksii tuu olemaan

Mulla oli joskus vuonna yksi ja kaksi, kun olin teini luipero, niin sellainen Brad Pitt seittemän vuotta tiibetissä tukka....mun mielestäni se oli oikein kaunis, mutta lähes kaikki tytöt aina sano että muuten oot ihan ok, mutta leikkaa lettis!

Usein miehet arvostaa kauneutta, mutta useat naiset hakee miehessä miehekkyyttä, eikä kauneutta, siksi liian tyttömäinen tukka miehellä on epäonnistunut yritys näyttää paremalta...mielestäni....toki miehestä itsestään oma lookki näyttää kauniimmalta, mutta mitäs siitä on hyötyä jos tytöt juoksee karkuun?

Tietysti mielipiteitä löytyy, mutta kyllä esim vaikka tom Cruise näyttää paremalta ihan lyhyessä tukassa nyt kun siinä fuckin viimeinen samurai pehkossa!

[muokattu 17.8.2004 21:02]

Mielipiteensä kullakin.Mut must tuntuu,et se riittää ku toisella on sitä hiusta sitten toisenkin edestä..

tampere-tukka ei oikein enää sovi nykypäivään mielestäni. paitsi tietty näillä lukioamiksilla, millä on muutenkin kreppipaidat, samettihousut, puuhelmet ja jeejeekengät sekä isi-liisingauto. niitä kun joutuu katselemaan sen 8h päivässä,niin ei tee mieli kellekkään pitkää leijonanharjaa.


lyhyesti: en pidä.

[q]DominikH:
tampere-tukka ei oikein enää sovi nykypäivään mielestäni. paitsi tietty näillä lukioamiksilla, millä on muutenkin kreppipaidat, samettihousut, puuhelmet ja jeejeekengät sekä isi-liisingauto. niitä kun joutuu katselemaan sen 8h päivässä,niin ei tee mieli kellekkään pitkää leijonanharjaa.


lyhyesti: en pidä.
[/q]

Niin korjaan vähä ne on jäkkäri tai jalkkis poikia ne tommoset vituttaa itteeki ja sitten vielä lahkeet sukkiin ja menoks

Sama se mulle on ett onx pitkä tukka tai, jos se sopii...
Joillekkin ei...

Kuten mulle!

Muijilla sama homma...

Tissienkin suhteen!

[q]eewol:
Tissienkin suhteen!
[/q]

Eipä nyt poiketa aiheesta. *kivatsulle**hymy*

[q]DominikH:
---
eewol:
Tissienkin suhteen!

---


Eipä nyt poiketa aiheesta. *kivatsulle**hymy*
[/q]

Mielestäni asiallinen poikkeama......tissit puheenaiheeksi!!

[q]W:
---
DominikH:
---
eewol:
Tissienkin suhteen!

---


Eipä nyt poiketa aiheesta. *kivatsulle**hymy*

---


Mielestäni asiallinen poikkeama......tissit puheenaiheeksi!!
[/q]

Joo tottakai. Jos miehillä kuuluu olla lyhet hiukset niin sitten naisilla myös kuuluu olla ihan vitun isot tissit.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti se että annetaan ihmisten olla sellaisia kuin on, ja heitetään stereotypiat helvettiin. Mut eihän se näköjään käy päinsä.

[muokattu 17.8.2004 21:18]

[q]Android:
---
W:
---
DominikH:
---
eewol:
Tissienkin suhteen!

---


Eipä nyt poiketa aiheesta. *kivatsulle**hymy*

---


Mielestäni asiallinen poikkeama......tissit puheenaiheeksi!!

---


Joo tottakai. Jos miehillä kuuluu olla lyhet hiukset niin sitten naisilla myös kuuluu olla ihan vitun isot tissit.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti se että annetaan ihmisten olla sellaisia kuin on, ja heitetään stereotypiat helvettiin. Mut eihän se näköjään käy päinsä.

[muokattu 17.8.2004 21:18]
[/q]

Siis, naisille kuuluu defaulttina isot tissit ja miehille lyhyet hiukset.....poikkeudet vain vahvistaa säännöt *joo**hih*

[q]DominikH:


Siis, naisille kuuluu defaulttina isot tissit ja miehille lyhyet hiukset.....poikkeudet vain vahvistaa säännöt *joo**hih*
[/q]

Jep! Siis, joo, tähän oli mielipide palsta, se on hyvä ettei kaikki tykkää samanlaisesta, muuten saattais joku tulla meikän apajille....onpahan enemmän tilaa täällä lyhyt/tumma tukkaisten/ treenattujen stereotyyppien rintamalla.
Tosin mun mielestäni useimmat ihmiset edustaa nykyään jotain rasvalettien suuntausta, eli muodissa näyttää olevan keskipitkä kauhutukka.....yhellä miljoonasta se näyttää hyvältä.......mielestäni.
No, nyt lähen laittaa kasvonaamioita kun tulin just solkusta, bai bai babyt!

Tykkään kyllä kovasti!*pihkassa*

pitkätukat kyl rulaa...*plur* niin se vaan on.*joo*

Hiukset ovat naisen kruunu... EI miehellä saa olla pitkä tukka, se on ällöö.... Tosin toi on mun mielipide..

Mä julistan nyt sodan omia aikaisempia juttujani kohtaan: jo pidempää asiaa kelanneenani, olen päättänyt kasvattaa jälleen puolipitkät hiukset....eikä paljon enää puutu! *ding**iloinen*

rajuu seksii ni mikävaan käy

[q]Juhgu:
---
Darianna^:
rajuu seksii ni mikävaan käy

---


Hahah *nauru*. Tuo varmaan pätee kaikkiin muihinkin mielipideasioihisi?
[/q]

no ei nyt ihan kaikkiin.. muutamiin vaan.. MUTTA KUN TEKEE MIELI ni niiih

joo ne on ihaihqihanii <3<3<3 <4<5*sydän**pihkassa**pihkassa**plur**pus**pus

edit: slurpsplurps

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O