mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

Joillekin sopii, joillekkin ei... Molempia on nähty mutta joo, usein pidän kyllä

Joilleki sopii kieltämättä, tosin pitkähiuksiset on usein hevareita ja en pahemmin hevareista diggaile.. lol.
Ideaali lettihän olis semmonen Gael Garcia Bernal-tyylinen, niskaan ulottuva takatukka.. tai semmonen ihme taiteilijapörrö..

mä tykkäsin nuorempana, mut maku on muuttunut...mut ei hiukset miestä pahenna jos ei mies hiuksia:)

Useimmiten tykkään, jos letti ei ole sellanen rasvanen, naamaa pitkin roikkuva, vaan hyväkuntonen ja kunnossa pidetty, eli leikattu säännöllisesti. Eniten diggaan, jos kundilla on sellanen niskan ja osan korvia peittävä pörröletti

Lahdessa oon pari kertaa törmännyt yhteen niiiiiin söpöön poikaan jolla on niiiiiin pitkät ja ihanat hiukset että *pihkassa**kuolaa* Eikä sen tukka oo mikään limanen, tai sitten oon nähnyt sen vaan pesupäivinä :D

[q]Tyeicha, 7.5.2004 01:13:
mä en kyl tykkää yhtään.. ei musta kovin miehekästä, eikä vaan yksinkertaisesti mun makuun.
[/q]

Tää on just hauskaa ja kulttuurista riippuvaa.. Esim Espanjassa pitkät hiukset ovat maskuliinisyyden merkki :)

<- kasvattaa sivarilettiiiii SALETISTIHOT!:D

mun mäkkaiveri oli kyl hotein!

Nää on kyllä makuasioita, mutta kiistellään silti.

En tykkää miehillä piikkisuorasta, kammatusta pitkästä tukasta, mutta kaikki vähänkin sekavammat viritelmät a.k.a. hippiletit saa kyllä sydämen läpättämään. Erityisesti rastat, mutta oon kyllä ihan pikkulikasta asti tykännyt pitkätukista. Samoin myös äitini, liekö jotain periytyvää. Oon myös miettinyt sitä, että koen joskus liian maskuliiniset miehet pelottavina - pitkä tukka ehkä tuo jotain mukavan herkkää olemusta poikaan?

Veljeni piti 90-luvun alussa helvetin pitkää takatukka monta vuotta ihan vain yltiökonservatiivista isäämme ärsyttääkseen. Varmaan moni muukin kasvattaa juuri tukkaa provosoivassa mielessä? Eihän se toki enää ole niin kamala juttu, mutta kun kaiken pitäisi olla niin hygieenistä ja trendikästä.

Joku täällä aikasemmin sano, että pitkä tukka kielii laiskuudesta ja köyhyydestä. Pitääkö olla niin rikas ja tehokas - tai olla olevinaan?

"Luonnollinen on aina luonnollinen
Älä koske tyylin,
Heitä veks ne sakset ihan ensteks"

*joo**piis*

Joskus aikaa sitten oli tukka olkapäille asti mutta vain hetken.
Kyl mä kaljussa pysyn ja jos joku (nainen) ei tykkää niin ei voi mitään.

en tykkää.

Eilen huomasin että hiukset on päässy tässä ihan huomaamatta kasvamaan jo tuonne lapaluiden tienoille ja ylikin, pikkuhiljaa vois vähän leikelläkin tai vaikka vihdoin hankkia ne rastat :P

Ei kait tuo niin tarkkaa, mut imo semmone vähä hippimäinen letti enempi ok jos kerta pitkä. Semmottii pitkä suora mahdollisesti vielä täysin valkea / musta ni örghs! - itse pysyn melko lyhyessä mutta sotketussa mallissani =)

O