mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

[q]tumpsi:
missäs kohtaa menee pitkien ja lyhyiden hiusten raja?
[/q]
Jos vihulainen saa niistä kiinni, on ne liian pitkät..

Aika hassusti aseteltu topikki. jos se kuuluisi: "Sopiiko pitkät hiukset pojille".
Sopii, joillekin ei. Jos siisti, niin hyvä. Jos muistuttaa aamiaiseksi käsiään pureksivan hautakivenpotkija kirkonpolttaja Ernestin kuontaloa, ei niin hyvä.

[q]tumpsi:
missäs kohtaa menee pitkien ja lyhyiden hiusten raja?
[/q]

sulla on vielä matkaa.

Iih tosi ehanaa!*nauru*

Hitto vielä ei ole tarpeeksi pitkät, jotta sais miniletit. ;)
Mut no ponnarilla silti nuo on kasassa.

[q]Karvinen:
törmäsin eile pitkätukkasee hevi poikaa . . . jos sen hiukset leikkais ja pistäis vaatekaapin uusiks nii
[/q]

tiedän kenestä puhut*nauru**vink*

Tiedän vaan yhden hyvännäköisen pitkähiuksisen pojan siksi koska se ei ole hevari tai sinnepäinkään..

No kelpaa, mutta niin kelpaa varmaan kaljukin tai oikeastaan melkeen tukka kun tukka, kunhan se ei ole kiinni jossain bodatussa solariumhormonioksennuksessa. :P Liian miehekas mies kammottaa.

lenne on ainaki ihana *sydän*

[q]turan, 31.3.2005 10:13:
lenne on ainaki ihana *sydän*
[/q]

TODELLAKIN*SYDÄN*

Yleensä kun nään pitkähiuksisen pojan lyön sitä avokämmenellä naamaan ja huudan samalla: LEIKKAA LETTIS HIPPI! Eiku oikeesti vaan vituttaa kun menin leikkaamaan rokkaripiiskan pois

....Couldn't live without 'em......*SIGH*

Ainakin yhdestä pitkätukkaisesta tykkään eniten *sydän*

Lestinheittäjä on komein retale!!! *sydän**nauru*

[q]Kriss G, 31.3.2005 10:35:
Yleensä kun nään pitkähiuksisen pojan lyön sitä avokämmenellä naamaan ja huudan samalla: LEIKKAA LETTIS HIPPI! Eiku oikeesti vaan vituttaa kun menin leikkaamaan rokkaripiiskan pois
[/q]

wtf? sulla ollu rokkipiiska?!

[q]JuzaDee, 16.4.2005 19:12:
---
Kriss G, 31.3.2005 10:35:
Yleensä kun nään pitkähiuksisen pojan lyön sitä avokämmenellä naamaan ja huudan samalla: LEIKKAA LETTIS HIPPI! Eiku oikeesti vaan vituttaa kun menin leikkaamaan rokkaripiiskan pois

---


wtf? sulla ollu rokkipiiska?!
[/q]

Uskomatonta mutta totta. Kyl se vielä takasin kasvaa

[q]Kriss G, 16.4.2005 19:22:
---
JuzaDee, 16.4.2005 19:12:
---
Kriss G, 31.3.2005 10:35:
Yleensä kun nään pitkähiuksisen pojan lyön sitä avokämmenellä naamaan ja huudan samalla: LEIKKAA LETTIS HIPPI! Eiku oikeesti vaan vituttaa kun menin leikkaamaan rokkaripiiskan pois

---


wtf? sulla ollu rokkipiiska?!

---


Uskomatonta mutta totta. Kyl se vielä takasin kasvaa
[/q]


En oo uskomas. Todistusaineistoo kehii!! Kuvii, videomatskuu... jotai

[q]INFIANA, 21.4.2005 16:42:
en tykkää... Oon sitä mieltä että kaikki miehet joilla on pidemmät hiukset ku sanotaan vaikka Ville Valolla, näyttäis paremmalta parturikäsittelyn jälkeen. Ei KOSKAAN yli olkapäiden! Täys turn off. Voin olla väärässäkin. Tuokaa mulle näytille pitkähiuksinen mies johon tunnen vetoa välittömästi, niin myönnän erehtyneeni.

Jotkut tykkää, minä en!
[/q]

Oon täysin samaa mieltä..ei sytytä...

juhgu on ainakin tosi ihku!!!!

[q]Tuokaa mulle näytille pitkähiuksinen mies johon tunnen vetoa välittömästi [/q]

Ai se olikin illuusiota vaan ;>

Ei oo ihan mun makuun.


Tykästelen enemmänkin naisista.

O