mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

[q]ALIEN:
itse vihaan pitkiä hiuksia ja juuri siksi kasvatan sellaiset - tietääpähän sit miltä sekin tuntuu, voi olla et alankin tykkäämään piiskaletistä :D
[/q]

Laita sellaiset pikkuletit päätä myöten! tiedäthän, bechami tyyliin
(*nauru**nauru*)

[q]W:
---
ALIEN:
itse vihaan pitkiä hiuksia ja juuri siksi kasvatan sellaiset - tietääpähän sit miltä sekin tuntuu, voi olla et alankin tykkäämään piiskaletistä :D

---


Laita sellaiset pikkuletit päätä myöten! tiedäthän, bechami tyyliin
(*nauru**nauru*)
[/q]

No HYI. Wanna be nig...

[q]W:
---
ALIEN:
itse vihaan pitkiä hiuksia ja juuri siksi kasvatan sellaiset - tietääpähän sit miltä sekin tuntuu, voi olla et alankin tykkäämään piiskaletistä :D

---


Laita sellaiset pikkuletit päätä myöten! tiedäthän, bechami tyyliin
(*nauru**nauru*)
[/q]

no sitä oon tässä suunnitellut ja kasvattanut viime elokuusta asti! ens toukokuussa pitäis jo saada *sydän* letit *sydän*

[q]ALIEN:
*sydän* letit *sydän*
[/q]

*sydän* letit *sydän*

*nauru**nauru**nauru*

Jos sen teet, lupaan ostaa sulle jalkapallon!

[q]W:
Jos sen teet, lupaan ostaa sulle jalkapallon!
[/q]

hahaa!! sain quotattua tämän ja olen yhden jalkapallon verran rikkaampi ens kesällä!

[q]Jocular:
No HYI. Wanna be nig...
[/q]

Yllätytte vielä, kuinka hyvin letit sopii varsinkin kun on donitsi/play-off-parta naamaris ;))

[q]ALIEN:
---
W:
Jos sen teet, lupaan ostaa sulle jalkapallon!

---


hahaa!! sain quotattua tämän ja olen yhden jalkapallon verran rikkaampi ens kesällä! Yllätytte vielä, kuinka hyvin letit sopii varsinkin kun on donitsi/play-off-parta naamaris ;))
[/q]

Voi vit**
No, eihän sitä OIKEESTI ikinä tiedä!

Nerokas aihe kerrassaan. Mutta vastaanpahan nyt kummiskin, että pitkät hiukset rokkaa jos ne sopii ja niin tekee lyhyetkin Siitä olen kyllä samaa mieltä joidenkin kanssa että naisilla pitää olla pitkät hiukset. Paljon kauniinpaa.

tarpeeks monta vuotta kalju/sänki joten.... http://www.peeron.com/pics/inv/custpics/3626bpx16.jpg

http://www.mydollscollectibles.com/b0150.jpg
Näinköhän se menee? *vink**iihhih*

Riippuu pituudesta... Luonnonkihara (lue: loiva), leualle asti ulottuva vaalea pehko, ponnarilla tms. on aikas namu!!

Jos pojalla/miehellä on metrin pituinen tukka, vois pusutellessa, ruokaillessa yms. alkaa tympiin jatkuva karvojen tiellä olo tai irtoilu..

Pitkät hiukset on pojalla kyl aivan suloset. *sydän* Tosin ei se kaikille sovi. Mut kyl ne lyhyetki hiukset on ihan ihkut jos ne vaan sopii.

YÄK!

Sellanen pörrönen ruuhkatukka (esim. Iikka Bäckström).....AHHHHHHHH.....!!!Sukat pyörii jaloissa.Suloista ja niiiiin ihanaa.

törmäsin eile pitkätukkasee hevi poikaa . . . jos sen hiukset leikkais ja pistäis vaatekaapin uusiks nii

En tykkää, mä tykkään tytöistä... hiusten pituudella ei oo niin väliä

en.tykkää.on.omat.syyni..!*eiei**uros*

Mä en kans tykkää ollenkaan... Menisivät parturiin, tai vähintäänkin kampaajalle...

TYKKÄÄN. *plur**kuolaa*

missäs kohtaa menee pitkien ja lyhyiden hiusten raja?

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O