mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

[q]neon2:
Siis HALOO?! Onx pakko vastata ja valittaa jos ei kiinnosta? Totuus taitaaki olla ku oli pakko topicci kuitenki lukea ja kommentoida et ton söpön hetskun sisältä löytyyki kaappiin piiloutunu ujo GAY*uros*. Et sillee.. Eletään ja annetaan toistenki elää ja omana itsenä on kaikista kivointa (poser: hint hint..) piis out!*piis*
[/q]



Paskassa kahlaamiseenkin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin.

PITKÄT HIUKSET ON PERSEESTÄ!!!

mitkä määritellään pitkiksi hiuksiksi?

uuh..pitkät hiukset..*kuolaa*..
ooouuuujjjjeeeaaah..

siis kaikilla makunsa mutta jessus...
mitä välii hiuksilla on?
pitäisikö kohta luoda jotkut hiuspoliisit jotka leikauttaa kaikkien ihmisten hiukset saman näköisiks niin että ollaan kaikki niin erinlaisia??

- *My Gods hair is shorter than yours... die long haired pig!*
- *My Gods hair is so long he chokes you with it!!*
...näin niitä sotia aletaan...

HAHAHAAHA... hauskaa...

Takatukka on kyl ihan ehdoton.. jos sen föönaa ylöspäin nii näyttää ihan smurffilta*nauru*

[q]Leppäkerttu:
Takatukka on kyl ihan ehdoton.. jos sen föönaa ylöspäin nii näyttää ihan smurffilta*nauru*
[/q]
Mulla on ollu tässä viime kuukaudet boikotti päällä näitä \”sählytukkia\” vastaan. Niin monella jätkällä (ja erityisesti omaikäisilläni) tämä on jo ärstyttävän laaja trendi... :(

Kaikenlaista sitä porukat miettiikin.

Itse pidän niin pitkä,- kuin lyhythiuksisista yksilöistä. Olkoon ne poikia tai tyttöjä.

Miten porukat pystyykin vetää tälläisiä yksittäisiä ulkoisia tekijöitä ja antaa niille kohtuutonta arvoa?

Ei oo mun makuun. Mun mielestä pojilla pitää olla lyhyt et hiukset ja likoilla taas vähän pidemmät. Mut makunsa kullakin.

[q]MR*ENIGMA:
PITKÄT HIUKSET ON PERSEESTÄ!!!
[/q]
Sun reuhkan kaa en huutelis yhtään...

[muokattu 16.5.2004 17:58]

Hassua että osa käyttää argumenttina pitkähiuksisia poikia vastaan sitä, että sukupuolet pitäisi erottaa toisistaan takaapäin. Saman logiikan mukaanhan lyhythiuksiset tytöt ovat perseestä, vai?

Pituudella ei todellakaan ole väliä, tärkeintä on että hiukset ovat tyylikkäät ja sopivat omaan persoonaan ja muuhun ulkonäköön. Useimmat vaan taitavat ajatella pitkähiuksisen miehen mallina sellaista liimatukkaista rokkaria ja tehdä tuomionsa sen perusteella.

Nimim. hiusten lyheneminen ristiselästä muutamien senttien pituisiksi oli paras asia mitä päälleni on tapahtunut koskaan

[muokattu 17.5.2004 12:05]

Sori mutta minulle eivät oikein sovi lyhyet hiukset, jos jotakuta haittaa että omaan pitkät niin asiasta voi tulla keskustelemaan kanssani bileissä ja selittämään minkä takia allekirjoittaneelle sopisivat lyhyet :)

[q]sts:
Sori mutta minulle eivät oikein sovi lyhyet hiukset, jos jotakuta haittaa että omaan pitkät niin asiasta voi tulla keskustelemaan kanssani bileissä ja selittämään minkä takia allekirjoittaneelle sopisivat lyhyet :)
[/q]niin plus että mä uhkaan avoerolla jos tukka lyhenee radikaalisti...ne on ihanat tollai*sydän*

Mun mielest mun poikaystäväl on just oikeenlaiset hiukset! Sellaset pitkähköt, tummanruskeet ja vähän luonnonkiharat *sydän* Aaaah... Sellanen surffaripoika ihq!!! Ruskeet silmät ja sopivan lihaksikas ja ruskettuu hyvin ja muutenkin täydellinen... Aah, tätä se rakkaus teettää! Ja niin täydellinen luonne!!! Ihana persoona...

Nou tänks. Toisaalta joillekin ne sopii aika hyvin... Mut harvemmin kuiteskii.

Näin poikana täytyy sanoo että hyvin harvalle pojalle sopii pitkät hiukset ja pitkillähiuksilla meinaan yli olkapäiden meneviä hiuksia.. Tosin aika moni hevi poju saattaisi näyttää jokseenkin höhlältä jos niillä olisi samanlailla hiukset kuin esim. minulle jokin aika sitten eli se hyppyri tuossa otsalla, eli se on vaan siitä kiinni miten niihin osaa suhtautua..

Mutta ei ne kyllä minusta hienoilta näytä...

En tykkää*plur* Mutta en tykkää lyhythiuksistakaan pojista. Pitkät tukat ja meikkiä,niin näytätte transuilta*vink*

[q]MAkeda:
En tykkää*plur* Mutta en tykkää lyhythiuksistakaan pojista. Pitkät tukat ja meikkiä,niin näytätte transuilta*vink*
[/q]

Mut mut .. sithä niille vois törkkää parrun perseeseen

[q]MAkeda:
Pitkät tukat ja meikkiä,niin näytätte transuilta*vink*
[/q]

No sehän vasta hirveää olisi! IIIK!

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O