mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

Pitkähiuksiset pojat on mun heikkous. *sydän*

joo-o...*joo*
minkäs sille voi...ennen oli toisin...mutta oiskohan tämäkin itse tyypistä kiinni...*slurps*
jollekin käy pitkä tukka jollekin lyhyt...minkäs sille voi?

riippuu tapauksesta, mutta yleisesti ottaen en pahemmin tykkää....

-lettivainpullapitkoonuhuu

[q]toma:
Tol yhel Lennel on ainakin aika hienot pitkät hiukset ^__^
[/q]
jooh, sillä onkin sitten aikamoiset sellaiset :o

No en kyllä tykkää.. Ihankokonaan kalju tai sitten enintään puolensentin siili jos ei o ehtiny leikkaan tai leikkauttaan.

kyl täs tuntee taas itsensä niin paskaksi taas.

kattoo, sit jos leikkuun jälkeen olis parempi ihminen :()

En tykkää pitkähiuksisst miehist... tai riippuu mitä pitää pitkinä. Mutt yleisesti ottaen en tykkää pitkätukkasist miehist.

[q]diffas:
kyl täs tuntee taas itsensä niin paskaksi taas.

kattoo, sit jos leikkuun jälkeen olis parempi ihminen :()
[/q]



Älä masennu :)

[q]Saara:
Älä masennu :)
[/q]

Kun nyt vaan jotenkin uskaltais viikonloppuna bileisiin,
ilman pelkoa että tulee turpaan ku o pidempi tukka. :/

*eiei*En tykkää..

[q]diffas:

Kun nyt vaan jotenkin uskaltais viikonloppuna bileisiin,
ilman pelkoa että tulee turpaan ku o pidempi tukka. :/

[/q]

Mä oon siis ensimmäinen, joka antaa tollasille pitkätukkahippihomoille pataan! Kyl se nyt pitäs tajuu, et pitkät hiukset on vaa naisille ja miesten pitää pitää sellast miehist kaljuu...

joillakin todellakin tuntuu olevan asenne-vamma pitkähiuksisia miehiä kohtaan mutta siitä huolimatta nykyää mun motto on että ”pidempi ,parempi!” enkä usko että siitä ihan hetkeen luovun

*janytkaikkikotiinkasvattaahiuksiahymiö*

ps. mut joillekin ne ei kyl sovi.. *juoksee peilin kautta kotiparturin luo*

Eih... tytöille ei pojille

[q]Uhuu:
riippuu tapauksesta, mutta yleisesti ottaen en pahemmin tykkää....
-lettivainpullapitkoonuhuu
[/q]

Nyt se toisenlainen tapaus sit osui näköhermoon =)
Eli tapasin tänään miehen, joka oli iso ja komea ja sille sopi pitkät hiukset (ponnari) ihan yhtä hyvin kuin nenä päähän.... nam....
Pyörrän pyhät puheeni, vaikkakin ei yksi pääskynen kyllä silti kesää tee! =)

-läähuhuulääh

[q]mikkihiiri:


Mä oon siis ensimmäinen, joka antaa tollasille pitkätukkahippihomoille pataan! Kyl se nyt pitäs tajuu, et pitkät hiukset on vaa naisille ja miesten pitää pitää sellast miehist kaljuu...
[/q]

Ja sukkahousut on sun mielestä jees*täh**nauru*

[muokattu 13.5.2004 19:47]

pitkät hiukset on jeez, muttei liian pitkät. rokkitukka rules.

joo... nutturalla!

En tykkää

[q]POSER:
Hei tyqäättex te pojist ketkä käyttää sukkia sandaalien kaa? Mä en tykkää yhtään, iha normaalia varmaan kun olen hetero

Onko tää topicci lainattu suoraan jostain demin ( linkki (menkää ihmeessä siel on paljo yht ihqui juttui)) keskustelupalstalta. Paskempaa topiccia en ole vähään aikaan nähnytkään.
[/q]

Siis HALOO?! Onx pakko vastata ja valittaa jos ei kiinnosta? Totuus taitaaki olla ku oli pakko topicci kuitenki lukea ja kommentoida et ton söpön hetskun sisältä löytyyki kaappiin piiloutunu ujo GAY*uros*. Et sillee.. Eletään ja annetaan toistenki elää ja omana itsenä on kaikista kivointa (poser: hint hint..) piis out!*piis*

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O