mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

[q]Dives:
sitäpaitsi topic ois pitänyt olla tykkääkö naiset iso vai pienimunasista miehistä..
[/q]

Ei se ollu meijän pointti.. Sun täytyy perustaa oma topicci jos tykkäät noista munajutuista*uros* me ei tykätä.. paitsi pääsiäisenä*pupu*

Kyl mä voisin ihan hyvin kuvitella pitäväni pitkätukkaistakin miestä hyvännäköisenä (siis olen kyllä joskus nähnytkin hyvännäköisiä pitkätukkaisia..), jos ne hiukset muuten sopii ko. henkilön tyyliin ja on siistihköt, eikä kamalassa takussa.

Mäkin kyl tykkään pitkähiuksisist pojista... Siis mikää ei oo niiq sexxxikkäämpää q poitsu, joka heilauttaa hiuksiaan sillee kivast*kuolaa*

[q]mikkihiiri:
Mäkin kyl tykkään pitkähiuksisist pojista... Siis mikää ei oo niiq sexxxikkäämpää q poitsu, joka heilauttaa hiuksiaan sillee kivast*kuolaa*
[/q]

Ruohonleikkuri päähän. ... parit sakset ja pölyhuisku

[q]Howdy:
Ruohonleikkuri päähän. ... parit sakset ja pölyhuisku
[/q]

Kaljuksi vaan Ja sitten puleerataan oikeen kiiltäväksi

En tykkää yhtään, iha normaalia varmaan kun olen hetero

joo pääasiassa ihan hirveen näköstä touhua. ei sovi pitkät hiukset miehille ollenkaan.
siks mulla on hiukset hartioille saakka.

mutta tosissaan, nää omat hiukset on kivan näköset edestä kun ne on ponnarilla, mut sit taas takaa on ihan hölmöt.. Auki on siistit vaan kun on just pesty hetken pitäny ponnarilla niin et lainehtii ja sit sillee ettei oo lähteny menee ihan sotkusiks. Pitäis kai leikkauttaa, muttakun on ei keksi mitä tekis. Pitää nyt nuorena hetken tälleen pitkänä kun sitten vanhana on helvetin rumaa kun on ponnari :>

pitkät hiukset kuuluu naisille. piste.
tosin joitakin poikkeuksia on mutta hyvi hyvin harvassa.

[muokattu 9.5.2004 16:04]

Hei tyqäättex te pojist ketkä käyttää sukkia sandaalien kaa? Mä en tykkää yhtään, iha normaalia varmaan kun olen hetero

Onko tää topicci lainattu suoraan jostain demin ( linkki (menkää ihmeessä siel on paljo yht ihqui juttui)) keskustelupalstalta. Paskempaa topiccia en ole vähään aikaan nähnytkään.

joojoo sellaset hartioille tai vähän siitä yli suorat hoidetut puhtaat hyväntuoksuset namnam, tai sit pitempää rastana tai pikkuletteinä ..no menee kyl siilitki ja puolpitkät ja nyityt ja oudot leikkaukset/kampaukset ja pörröt ja värjäykset ja ja.. kuhan ne vaan on hoidetut eikä roiku rasvasina elottomina harmaina takkuina/hiirenhäntinä. siis diversity. jee. hiukset *sydän*

..poikkeuksena selkeet kiharat kundeil on aina ollu mulle iha himmee turn-offi

Joo ja tästä topicista vois poistaa taas sivun verran idiootteja joita ei aihe kiinnosta mut pakko tulla peeloilee.

yhtää sen tyhmempi aihe kuin ”oletko posliini” tai ”minkälainen on ihannemies/nainen” tai ”bilekuteet” tai..

[q]Dueno:
En tykkää yhtään, iha normaalia varmaan kun olen hetero
[/q]

Onnittelut vuoden fiksuimmasta postauksesta.

Täytyy kyllä yhtyä Poserin viestiin. Ei jumalauta mitä keskusteluja taas

Se, että onko pitkä tukka kiva vaij eij riippuu toki kyseessä olevan miähen persoonasta ja muusta ulkomuodosta...mutta jos pitää yleistää ni mitä enempi tukkaa, sitä parempi

P.S. Rastat ei myöskään ole hullumpia...

Juu rastat on kivat jos ne on pitkät.(lyhyemmätkin kivoja) Muuten sellaset liuhu-ponnarit ei oikein miellytä... puolipitkä reuhka (kuten omalla kullalla) sen olla pitää. *nauru*Lyhytkin on kyllä melkeinpä uhtä kiva. Tästä päästään taas siihen, että miten se istuu muuhun olemukseen...

[q]pinkki:

..poikkeuksena selkeet kiharat kundeil on aina ollu mulle iha himmee turn-offi
[/q]

aijai.. miljonääri-jussi ei lämmitä

Tol yhel Lennel on ainakin aika hienot pitkät hiukset ^__^

heviruoskat = HYI
hipit = ok

löydä se pieni ero :D

En tykkää ollenkaan pitkähiuksisista miehistä*eiei*. Toisaalta ei kyllä ihan kaljutkaan nappaa.

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O