mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

Back to tunkio O

[q]Tres:
Todennäkösesti homoja.
[/q]
-Todennäköisesti

[q]akir0:
---
Tres:
Todennäkösesti homoja.

---

-Todennäköisesti
[/q]

Ei kaikki oo gay vaikka siltä näyttääki*uros* Vaikka välillä meneeki trancet ja transut vähän sekasin nii ei se mitää tarkota*blush*

Mul oli joskus pitkät hiukset, mut oli aika epämukavat ku kesti 5 vuotta pestä ne jne!

Fägäreitä. Yks pitkätukkaroku tuli keskiviikkona repiin mulle naamaansa, olin kuulema pelannu silmäpeliä sen ”naaraan” kanssa.

Jaa-a, olisko se kiva herätä aamulla kullan vierestä, ja ensimmäinen juttu olis se et pitäis selvittää omat hiukset kullan hiuksista ku ne on takkuuntunut yhteen klimppiin. Eipä varmaan, ja muutenkin olis ihan jees tosissaan et näkee selkäpuolelta henkilön sukupuolen

Muutenki ihan ihme aihe topicilla.

[q]ella_:
ei tietenkään voi yleistää, koska poikkeustapauksia varmasti on, mutta en muista milloin olisin nähnyt miehellä pitkät (ja tarkoitan ihan yli leuan pituisia) hiukset, jotka oikeasti näyttäisivät mun silmissä hyvältä. toisaalta saman efektin saa aikaan tosi lyhyet hiukset kuten jenkkisiili.
[/q]

Yhdyn mielipiteeseen
Tosin olen kyllä nähnyt pitkähiuksisia miehiä, joille sellainen tyyli sopii, varsinkin kun pitää huolta pehkostaan
Pitkä hiuksisia miehiä ei kuitenkaan tule koskaa ”sillä silmällä” katseltua...

Sellaset paskaset pitkät luihut tukat on oksettavia

ai onko koollaa sittenkin väliä

[q]
Sellaset paskaset pitkät luihut tukat on oksettavia
[/q]

hyvällä shampoolla ja hoitoaineella tämäkin ongelma poistuu

[q]neon2:
---

Sellaset paskaset pitkät luihut tukat on oksettavia

---


hyvällä shampoolla ja hoitoaineella tämäkin ongelma poistuu
[/q]

Jep, eli pitkät hiukset vain niille, jotka viittii pitää siitä huolta ja muut väkisin parturiin

Tuohan ei nyt oikeestaan edes koskenu pelkästään miehiä, vaan myös naisia...

Tähän voisi myös liittää keskustelun kaljuista naisista....joidenkin kallon muotoon, ynnä muuhun pukeutumiseen sopii kalju mutta ei ole kyllä ykkös vaihtoehtona jos minulta kysytään.....mutta makunsa kullakin enkä vastusta, mutta naisille kuuluu hiukset.....jos multa kysytään.....

mutta topikin kysymykseen....niin se riippuu missä porukoissa liikkuu...vähän ehkä aatemaailmaa täytyy ottaa huomioon...mutta se hygienia puoli on paljon tarkenpaa kyllä pidemmissä hiuksissa....ja sit viel tarkempaa jos on pitkät rastat että varmasti kuivahtaa.....mutta meitä on moneksi....siitä on tullu mun tunnuslause....kaikki tallaa tyylillää...on toinen

En o kyllä henk.koht kertaakaan lämmenny pitkähiuksiselle kundille... Ei o vaan mun juttu. Varmasti on poikkeuksia joille se sopii mutta mutta...

pitkätukka, lyhyt tukka, tsekkitukka...kalju.. kaikki on yhtä påp ei kai nillä hiuksilla niiiiiiiiiiiiiin suuri väli ole ?

kaikes eniten mua ihmetyttää näissä hiusjutuissa kun porukka kysyy naista hakiessa et tykkäätkö blondeista vai bruneteista.. mitä vitun välii sillä värillä nyt on.. voihan ne värjätä sitten värjätä jos ei voi sietää jotain värii... tärkeinhän se ihminen siinä on

[q]hardikaveri:
kaikes eniten mua ihmetyttää näissä hiusjutuissa kun porukka kysyy naista hakiessa et tykkäätkö blondeista vai bruneteista.. mitä vitun välii sillä värillä nyt on.. voihan ne värjätä sitten värjätä jos ei voi sietää jotain värii... tärkeinhän se ihminen siinä on
[/q]

Eihän sillä tosissaan oo mitään väliä minkä värinen tukka on

taas porukat on mennyt aiheesta poispäin ton blondi brunetti jutun kanssa..

sitäpaitsi topic ois pitänyt olla tykkääkö naiset iso vai pienimunasista miehistä..

meinaa ihan yhtä turha kysymys..

se on niin henkilökohtainen asia että sitä ei voi yleistää *piip* koittakaa tajuta.. olkaa oma itsenne, vaikka olisitte kuinka outo niin todennäköisesti silti joku tykkää susta jossain.

elikkä stfu ja mee bailaa.

AAAaaargh, onko klubituksen banneri eksyny mixin nettisivuille
vai mistä helvetistä näitä taas sikiää??

Todennäköisyys täitten esiintymisestä kasvaa

Mie kyl tykkään pojista jolla on puolipitkät huikset, ja saa olla hieman kiharaa.. oo la la laaa..

Kaikkihan tykkää lihaksikkaista, komeista, ruskeista jne. uroksista, mutta mitä mieltä olette pitkätukkaisista pojista? Useimmiten meikäläisiin törmää hevi, rokki ja sen suuntaisissa happeningeissä.. mitä klubbarit tykkää tukista? meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata. entä te?*super*

O