V#tuttaako?!

Back to häröily O

Jos W2k srv asennuksessa tulee STOP 0x7B ja W2k3 ee:ssä tulee 0x6B, niin mitä meinaa 0x6B? Microsoft tarjoaa vastauksen W2k STOP koodeihin, muttei W2k3:n...

Eikö ne raukat edes tiedä mitä oman käyttiksensä virhekoodit meinaa vai onko ne virheet salaisia?

Ja se W2k:n 0x7B oli kans aika tyhjentävästi ilmoitettu... :rolleyes:

Mikä siinä on ettei voida dokumentoida?! Pitäsköhän mun lähettää Microsoftille kymmensormijärjestelmän alkeet sähköpostitse, että oppisivat kirjoittamaan niitä koodeja ylös? Ei oo kiva miettii mikä vikana jos ei oo mitään infoo virhekoodeista.

Ja sen jälkeen on varmaan siistiä pyöräillä monta kilsaa...
Ymmärrän vitutuksen.

Iskiaskipu oikeassa takareidessä ketuttaa.

SEN VIIDENNEN YDINVOIMALAN RAKENTAA NÄILLÄ NÄKYMIN RANSKALAIS-SAKSALAINEN YHTEENLIITTYMÄ

se siitä vitun työllistävästä vaikutuksesta

TVO voi mun puolesta mennä nussimaan mutsejaan

niin haistapaskahommaa

Vituttaa olla vahva.
Vituttaa uskoa tähän maailmaan ja elämään.
Vituttaa pitää itsestään.

Vituttaa kun ei pysty vain luovuttamaan.

Kiitos, että saa edes vituttaa :)
ja että pystyy nauramaan itsellensä :D

Nictoons caught on tape!!!!

Quote by pakana
SEN VIIDENNEN YDINVOIMALAN RAKENTAA NÄILLÄ NÄKYMIN RANSKALAIS-SAKSALAINEN YHTEENLIITTYMÄ

Kerro mulle suomalainen firma joka osaa rakentaa ydinvoimaloita. *

Joten: alan osaaminen on saksalais-ranskalaista, mutta työllistävä vaikutus on sitä, että rakennustöissä ja alihankinnoissa suomalaiset saavat jeesata. Käytännössä tuo menee aika pitkälti niin, että suomipoika rakentaa, ja ulkomaalaiset kertovat mitä ja miten, ja toimittavat osia paikalle.

(* Vinkki: sellaisia ei ole)

Miten on muuten mahdollista, että toi Cajwirman ei saa yhtäkään asiallista postausta aikaiseksi?

Quote by Taedium
Löysin itseni tänä aamuna vessanlattialta polviltani rukoilemassa armoa hindiksi vessapaperiturbaani suussani. En edes osaa hindiä.

Onko sen chilin kanssa pakko aina mennä kohtuuttomuuksiin?

Joo älä ees kysy, oli suht lähellä hengen lähtö kun vähän innostuin thaimaassa :panic:

Quote by Felis
Afsos hai.. aajkal tabiyat to thik hai, na?
Ööö... Tiho?

Emmä osaa hindiä.

Quote by Felis
Toisaalta musta tuntuu, ettei se ollut hindiä alunalkaenkaan. Ehkä khmeriä.
Jaa, no intialaista se safka oli, joten niistä äänteistä mitä kurkusta pulppus mä oletin, että se oli hindiä.

Quote by cajwirman
Kyllähän tänne voisi kaikenlaista runoilla mutta tää foorumi nyt on vaan niin yhtä tyhjän kanssa. Keskustelen mielummin kasvotusten oikeiden ihmisten kanssa kun läpisen täällä kaikkea turhanpäivästä.

Onnea Tapi moderaattorivalinnasta. Nyt on varmaan aikast kivaa olla ja elää.

Ihme, että jaksat silti kitistä täällä tyjänpäivisellä foorumilla :scared:

Quote by JZZ

Kolmanneksi vittuuntuneena Karhukopion toimintaan vein CD:n kannet painoon toiseen paikkaan, jonka tulostusjälki vastaa lähinnä mustesuihkua.

Tohon vitutukseen otan minäkin osaa mitä suurin slaikkari otsassa. Kansien design on mun käsialaani ja vituttaa ajatuskin siitä että niiden eteen näkemäni duuni pamahti about kankkulan kaivoon sen mukana että joku vesipää ei osaa asiaansa kopiopalvelussa.

KUINKA VAIKEAA VOI OLLA?

Tekis mieli kyl laittaa joku "et vaan osaa"-replykuva.

Otan kyl oluen jos vaikka auttais, prkl.

Quote by Jone
Tohon vitutukseen otan minäkin osaa mitä suurin slaikkari otsassa. Kansien design on mun käsialaani ja vituttaa ajatuskin siitä että niiden eteen näkemäni duuni pamahti about kankkulan kaivoon sen mukana että joku vesipää ei osaa asiaansa kopiopalvelussa.

Ei ne nyt niin huonot oo, mut tosiaan - ei ne kyl oikeutta tee muuten hyville kansille.

Nyt vituttaa :angry: Tuli viikonloppuna ryyppäjäisissä hommattua tuhti kevätflunssa ja huomenna pitäs lähtee
"TYKY"-päiville duunin kanssa = tahkolle laskemaan ja ryyppäämään..

Vitun flunssa! En oo oikeesti koskaan kipee ni ylläri et se kerran kolmessa vuodessa osu just nyt :mad:

Quote by Quu

??

Quote by MikkiHiiri
Quote by Quu

??

ei saanut poikaparka lippuja kraftwerkkiin :D

no kyllä vituttaa ku en minäkään saanu hommattua lippua kraftwerkin keikalle. :crybaby:
myytiin kuulemma loppuun puolessa tunnissa.
Argh! lohdutukseksi ostan niillä lippuun tarkoitetuilla rahoilla itelleni vaikka karkkia.

Ei vituta enään

Saatiin noin 5min sitten varattua seisomapaikat. Niitähän tuli nyt vielä myyntiin roppakaupalla.

Holla @ 0600-10020 jos haluatte vastaavaa palvelua.

ei vituta enää minuakaan. sainpas sittenkin hommattuu lipun :)

Quote by Daniel Braun
... Vai myynkö itseäni ja säästän pyörän? ...

Sinänsä hyvä idea mutta teeppä niin jotta säästät pyörän ja myyt satulan, sillä ton suunnitelman jälkeen ei sillä taida kovin paljoa käyttöä olla..? :scared:

O