V#tuttaako?!
Rahattomuus potuttaa. Kun on asuntolainaa ja auton osamaksua ja kallista sitä ja kallista tätä ja puhelinlaskua ja ajoneuvoveroa ja mätkyjä ja vakuutusmaksua ja bensalaskua ja joskus haluaisi syödä muutoinkin kuin töissä. Ja lähteä baanalle ja edes joskus vetää kunnon perseet olalle ja ostaa joskus jotain päällepantavaa, nyt olisi sukista pula. Siis ihan tavallisista mustista sukista ja sitten työhameen kanssa käytettävistä sukista ja sitten kaikki alusvaatteetkin alkaa hajota. Täytyy varmaankin alkaa kulkea kommandona. Aaaaaargh! *hymiörepiihiuksiapäästä*
Niin, kaikki maksaa. Tosia on se, et ns. normaalilla ihmisellä on aina pulaa rahasta. Mut täytyy olla myös tyytyväinen, jos on oma asunto, auto jne. :o
kultaseni!
vooi ku ihanaa=)
sillä talviloma alkaa N-Y-T nyt!
ja nyt alkaa myäs ensimmäisen bissetölkin törsääminen lol
vittu ku pitää mennä rakastumaan kusipäihin, sitten niitä pitää vielä jumaloida vaikka tietää sisimmässään niitten olevan kusipäitä ja sitten vielä syyttää itseään siitä, että uskotteli itselleen kusipään olevan vaan olosuhteiden uhri eikä pelkkä vittu luuseri kusipää (mikä se tietysti oli alusta alkaenkin) ja se vasta vituttaakin.
kiitos, että saa sanoa vittu!
treffeille?;-)
:011: No, ei siinä kauan mennyt!!! Kiitos vaan, mutta on varmaankin parempi etten edes katso miehiä päin vähään aikaan.
I see your point!
Toivottavasti moni muukin.
Kovalevy sano itsensä tänään irti
Ammäarvaan: IBM?
Kun naisillekin on tehty sellainen reikä, jota kutsutaan suuksi (eng. mouth), niin mikseivät he voi käyttää sitä? Leukaperätkin tykkäävät liikkeestä, eivätkä ruostu kiinni.
Jos ihminen haluais tehdä jotain tai mennä toisen kanssa jonnekin niin mitä varten sitä pitää vihjata, ja tällä juuri tarkoitan että helpot asiat tehdään vaikeiksi.
Miksei voida sanoa SUORAAN että "mennäänkö lätkäpeliin" tms... Sitä täytyy vaan sanoo että "mulla on lippuja tossa" ym ym pskaa... No en ole sovinisti mutta vitutustahan tänne sai purkaa.
Oon muuten viittä vailla jättää sen jos ei hommat muutu.
Hyvää kevvättä kaekille!!! -K-
Yksinäisyys vituttaa! Miten tää voi olla mahdollista että aina joutuu tulee himaan katselemaan näitä tyhjiä seiniä :009:
Hämiksen kaupungin kirjaston 45 lainaa jotka about kaikki oli myöhässä ja meikä taas lainauskiellossa (maksanu jo n. 100e myöhästmismaksuja kahdessa lukukaudessa,...
On se kiva tietää että muillakin on näitä ongelmia... Joo, jotain 130e velkaa kirjastolle, ja sitte joku fiksu ihminen jossain on päättänyt että ne voi maksaa _vain kerralla_, ihan varmasti saan ne tässä lähiaikoina maksettua tottakai.. :P Jos vois maksaa osissa niin oisin varmaan saanu jo suurimman osan maksettua kun noi on ollu jostain viime keväästä, mutta kun ei... RGH!!
Edelleen kamala olo viikonlopusta ja kohta töihin. :004:
AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAAAARRRRRRRRG
[huh]
Tällä hetkellä ehkä vituttaa eniten se ettei mistään saa työtä. Rima on todella matalalla ja paskaduuneista löytyy ihan kunnolla kokemustakin mutta silti ei nappaa. Hakemuksia lähettänyt reilut 20 ja niistä kai 4:ään on edes vastattu ja niistäkin vain 2:ssa olen päässyt edes haastatteluun asti. &¤#"¤%:een lama.
Just kun mua vitutti Hämiksen kaupungin kirjaston 45 lainaa jotka about kaikki oli myöhässä ja meikä taas lainauskiellossa (maksanu jo n. 100e myöhästmismaksuja kahdessa lukukaudessa...)
On se kiva tietää että muillakin on näitä ongelmia... Joo, jotain 130e velkaa kirjastolle, ja sitte joku fiksu ihminen jossain on päättänyt että ne voi maksaa _vain kerralla_
Oletteko te tosissanne? Mun mielestä on melkolailla käsittämätöntä, että miten ihmeessä joku voi olla kirjastolle tuollaisia summia velkaa myöhästyneiden lainojen takia? Eikö olisi kivuttomanpaa palauttaa ne ajallaan?
:007: vai :001:?
Vinkki: laittakaa kännykkään muistus kirjojen eräpäivästä!
:heart:
3. Asiakaspalvelun taustatuki. Ollaan niin saatanan insinööriä että osattais vaikka lähettää raketti kuuhun, mutta sosiaaliset kyvyt on siellä pesukoneen ja luolamiehen välimaastossa.
Postin entisenä työntekijänä tuli muutamaan otteeseen kiroiltua, kun puhelinpalvelusta olivat luvanneet asiakkaalle asioita, joita on joko a) mahdoton tai lähes mahdoton toteuttaa tai b) ehdottomasti kielletty toteuttamasta. Ikävä sanoa ei asiakkaalle siinä vaiheessa, kun joku on jo luvannut homman hoituvan. Sitten aikani kirottuani mulle kerrottiin puhelinpalvelun konseptiin kuuluvan, että ne ihmiset siellä langan päässä ovat entisiä kassatyöntekijöitä, jotta varmasti tietäisivät mitä puhuvat. Niin kenen suunnittelijan päässä?
Nyt on majori vitutus päällä!!
Kuukaus sitten meni neula rikki Cordi DJ E, menin Elektroniin kattoo uutta, se löytyi, tilasin sen ja sain vastauksen että "kiitos tilauksestanne, ja paketti saapuu noin viikon päästä".
Viikon päästä mä en tietenkään saanu yhtään mitään, lähetin sähköpostin sinne et missä mättää ja vastaus oli että "meillä ei täällä hetkellä ole yhtään semmosta neulaa mutta on DJ S" mulla oli palata hermot, kysyin niiltä että paljon kestää ennenku ne tilaa itelleen DJ E, ne vastas että alle kuukauden.
Lähetin niille tänää postii että missä mättää ja kauan vielä kestää, ne sanoi että "Meille on tullut Ortofonin maahantuojalta tavaraa viikottain ja edelleenkään eivät ole pystyneet
DJ E stylyksia toimittamaan. Sen sijaan varastosta löytyisi DJ S stylys, kelpaisiko se tilalle?" ja silloin hermot todellakin paloivat!!
EIVÄT NIINKU VOI ILMOITTAA NETISSÄ ETTÄ TAVARAA EI TULEE!!
koht on keikkaa eikä huvita soittaa stantoneilla, enkä haluu mitää Sphericalii ku toinen rasia on Elliptinen!!! VITTUUU!!
Joko sulla on lopullinen hermoromahdus, tai vaan koulussa on mennyt päin helv.... Kun katsoo kellonaikaa, niin veikkaisin että koulu on syypää.
Tai minä :001:
ok, siis RASIA (ortofon concorde dj e) maksaa 77ekee netissä,
ja sävelaitan myyjät yrittivät väittää mulle että SEN NEULA tulee maksamaan 100ekee....................
eli on halvempa ostaa koko rasian ku sen neulan.......
kyllä taitaa olla hermoromahdus tiedossa
Originally posted by Tapi T
2. Enter? Mikä enter? Onks näppis niinku näppäimistö? - Joku random-sihteeri
Itsekin helpdesk-hommia tehneenä täytyy kyllä todeta että itse ainakin pyrin käyttämään asiakkaiden kanssa mahdollisimman korrektia sanastoa, aika monet IT-alan ihmiset ovat kasvaneet sen verran tiiviissä tynnyrissä etteivät oikein aina ymmärrä että normaalit, varsinkaan vähän vanhemmat ihmiset eivät yleensä tunne alan slangia ollenkaan, hyvä jos edes niitä oikeita termejä. Tyyliin näyttö, ei monitori, kiintolevy, ei kovo (mikä kyllä on väärää slangiakin),välilyönti, ei speissi. Helpottaa asioita huomattavasti. Tarkoituksena on kuitenkin loppujen lopuksi saada ne asiakkaat ymmärtämään joku asia.
Voi saatana... työpäivä oli liian pitkä. Nyt särkee päätä, nälättää helvetisti ja pitäs viel pari juttuaki ehtii tekee. Syömisee menee oma aikansa including safkan väsäys, nukkua pitäs päänsärky pois ja senki takii et jaksaa kattoo Salaiset kansiot ja Poltergeistin. Ne pari juttua siirtyy taas huomiselle samasta syystä ku just selitin... ei helvetti. Hukutan suruni suklaasee.
kusettavat wannabe-ihmiset. :014: :014: :014: Kävi niin kusisesti että menin luottamaan ihmiseen joka ei sitten todellakaan ollut sen luottamuksen arvoinen. Kerroin kaikki syvimmät tuntemukseni ja salaisuuteni ja mitä tekee my so called friend? Käyttää kaikkea häikäilemättömästi hyväkseen alkaakseen elää mun elämääni! Hankkis prkl oman! Sillä ihmisellä ei ole enää mitään persoonallisuutta.... Eikä enää minua ystävänä. Ehkä hänkin vielä jonain päivänä huomaa sen.