V#tuttaako?!
Mitenkäs muuten olisit asian ilmaissut?
Alkuperäinen: "kiinostus tekno-musiikkia ja/tai acid-musiikkia kohtaan. (tietenkään kaikki tekno- tai acid-musiikin ystävät eivät ole Ecstasyn käyttäjiä)"
Muutettu: "kiinostus elektronisen musiikin tapahtumia* kohtaan. (osa tämäntyyppisien tapahtumien kävijöistä käyttää välillä ekstaasia juhliessaan**)"
*) väärä termi tässäkin, mutta musiikki-sanan sijaan korostaa juhlimista tms. Eli että ei tehtäisi sitä turhaa rinnastusta musiikki x = huumeet. Toi "elektronisen musiikin" voisi kait poistaa, en tiedä. Pointtina nyt oli vain se, että minä en halua että minun musiikkiharrastustani joku minulle tuntematon henkilö leimaa ammattimaisilla verkkosivulla minun tekstinymmärrykseni mukaan huumeharrastukseksi. Tulihan nyt selväksi, että vitutti?!
**) Tuokin nyt on kyseenalaista, en tiedä liittyykö käyttö juhlimiseen kuinka suurelta osin. Kuitenkin tuntui siltä, että on hyvä ilmoittaa jotain ymmärrettäviä rajoja.
Missäs muualla ectasya liikkuu silmin havaittavasti kuin raveissa, loppujenlopuksi?
Tähän en osaa vastata. Uskoisin, että siellä missä liikkuu ainetta ja kokeilunhaluisia ihmisiä, jolla on positiivinen asenne itsensä päihdyttämistä kohtaan. Tästä voi kait sit jatkaa huumetopikissa jos kiinnostaa.
Phew... tän palstan lukeminen auttaa kyllä niin vitutukseen, ts. vitutti , mutta ei vituta enää.
Varmaan kuuluis huume-topikkiin, mutta menköön mielummin perkele tänne sitten, eli tohtori.fi:stä poimittua:
Ecstasy, käytön tunnusmerkit:
* vaikeasti havaittavat, harvoin dramaattiset
* helposti ärtyvä, vaihteleva mieliala
* ahdistuneisuus
* muuttunut vuorokausirytmi, välillä nukutaan pitkään ja * välillä podetaan unettomuutta
* vaihtuvat kaverit, kutsut, viestit rave-, house-juhlista
* kiinostus tekno-musiikkia ja/tai acid-musiikkia kohtaan. (tietenkään kaikki tekno- tai acid-musiikin ystävät eivät ole Ecstasyn käyttäjiä)
(c) Copyright Juha Kinanen
http://www.tohtori.fi/yleislaakari/171.html
Niin, kyllä tota kaikkea olen kokenut ilman essoakin, ja vittuvie tuo viimeinen lause. Vähän kuin "no, ei nyt kaikki teknopellet käytä essoa, mutta siis suurin osa kuitenkin, ymmärsithän". Joo, leimaa sä vaan mun musiikkiharrastustani, helvetin ääliö!
Joskus tulee niitä hetkiä kun kaikki vain tuntuu ihan vitun vaikealta ja eläminen todella turhalta. No itseasiassa ei mitään... Teidän juttuja kun vähän luki, niin vitutus vähän hälveni. Kyl kait tästä jotenkin jaksaa eteenpäin. Löytysköhän duunia mulle Kiinasta?