V#tuttaako?!

Back to häröily O

Nyt vituttaa. En etene biisissä=/ väsänny joku pari viikkoo ja ihan jumis ollu suurimman osan ajasta.. tä on turhauttavaa.

Aina vapaapäivinä oon kipeä, jokin ihme karma minulla.
Pikkasen käy kyrpimään olisi ollut mukavaa tehdä jotain ulkona tänään mut ei.

Sama täälläki, eilen alko flunssa iskeä ja tää päivä köllötetty sängys.

Mulle iskee vapaapäivinä usein migreeni. Niin tänäänkin.

Sama täällä. Saa tyytyä ihailemaan aurinkoista päivää ikkunan takaa :(

Joo... tai en tiedä onko tää stressi, mahatauti vai vitutus joka aiheuttaa vatsakivun.

Quote by eGrind
Ihmisten yleinen kierous ja tämän mailmanmeno muutenkin.

Olet jo aika pitkään hokenut noita samoja asioita... ilmeisesti kaikki ei ole ok?

Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti asiasi selviävät!

Gassho.

Vituttaa ihmiset jotka käyvät etelänmatkoilla, tervehtimässä aineissa olevia tiikereitä häkissä.
Ja ottavat kuvan siitä muistoksi.
Eikö ne tajua et niihin pumpataan jokapäivä ihan vitusti kaikkea paskaa et ne olisivat rauhallisia.
Tollasta paskaa ei tueta. :mad: :mad: :mad: :angry: :angry:

Quote by insertxox
Eikös olisi hienompi nähdä se tiikeri/leinoja ilman et siinä on samsonite turisti poussaamassa vieressä.

Mitäs väliä sillä on, on se kuitenkin niin kiva saada kirjahyllyyn kuva OIKEASTA jellonasta sen aidon korallinpalasen, norsunluisen korun ja lastenlasten rippikuvien rinnalle.

kyllä. jossain kkiireessä tois. päivnä kaadoin kiehuvaa teetä näppiksille ja nyt pitää käyttää tätä winowsin on-scren näppäimisöä.

Quote by insertxox
Eikös olisi hienompi nähdä se tiikeri/leinoja ilman et siinä on samsonite turisti poussaamassa vieressä.
Onhan se nyt selvää et tollanen kissaeläin hermostuu kun sata turistia jonottaa omaa vuoroa, et pääsee vierelle.
Tää antaa mulle suurta tyydytystä:
Pt.1
http://www.youtube.com/watch?v=rkk5S0xhfVw
Pt.2
http://www.youtube.com/watch?v=hWOBY1EIkzo

K-18. Helpottaa turisteista ja ihmisistä johtuvaan v*tutukseen. Darwinismi toimii.

[size=200]VITUTTAAA IHAN VITUSTI[/size]
On se vittu kyll yksi perkele kun ei saa moottoripyörällä pysähtyä tienviereen ennen valoja, pelkäämättä että sieltä ei tule joku vitun heviletti työntämään sinua moottoripyöränpäältä nurin.
Niin että mp:stä menee vilkku, kate, jarruvitu ja pakoputki paskaksi.

Siis olin pysähtynnyt vanhan eteen manskussa tarkistamaan mikä pyörässä on vialla.
Sit samaan aikaa tulee joku paviaani huutaen mitä vittua sä teet ja lyö minua kypärään työntää minua nurin, siinä ei paljon pidellä maasta jaloilla tukea kun haarojen välissä on 190kg rautaa ja muuta roinaa.
Siinä nousin ylös ja otin kypärän pois ja huusin mikä vitun idea tässä on.
Pyysin paria jannua vieressä nostamaan pyörää kanssani kuin muut vain katsoivat vierestä.
Otin aika rauhallisesti tilanteen ja pyysin kaveria antaman paperit ja antoi ne kiltisti.
Otin nimen ylös ja soitin poliisin paikalle.
Partio tuli ja hoiti homman katseli mitä vahinkoa oli tullut ja niin.

EI vittu vaan voi ymmärtää tollasta ei yksinkertaisesti vain voi.
Halvalla se pässi ei tästä pääse, taitaa olla hieman morkkista aamulla ison roban putkassa.

Vois kuvareplyttää tähän skeletorin "vituttaa kosmisesti!"

Peruutin autolla kuskin ovi auki betoni"seinään", nooh ovi vituiks. Oli tietty omaa tyhmyyttä
ku olis sen oven vielä ennen peruuttamista saanu kiinni, nyt ei enää mee.

Sen lisäks n. puolen tunnin päästä kytkin sano ittensä irti. Et nyt kyl juilii.

Quote by carnice
Peruutin autolla kuskin ovi auki betoni"seinään", nooh ovi vituiks. Oli tietty omaa tyhmyyttä
ku olis sen oven vielä ennen peruuttamista saanu kiinni, nyt ei enää mee.
Tommoset ketuttaa eniten. Oma tyhmyys. Ei pääse syyttää ketään.

Ja kun nuo on semmoisia, että ei sitä aina huomaa, ennen kuin on liian myöhäistä.

Jälkiviisaana voi aina sanoa, että "pitäisi aina pitää ovet kiinni kun autoa liikuttaa yhtään metriä", mutta jälkiviisaudesta on hyötyä ainoastaan etukäteen.

Sen lisäks n. puolen tunnin päästä kytkin sano ittensä irti. Et nyt kyl juilii.
Tietty. When it rains, it pours.

Miten meni? Menikö vain vaijeri vai jotain isompaa?

...Meillä meni kerran Irlannissa vaijeri rikki kaasusta (siis polkimen takaa siihen osaan mikä menee moottoriin - en tiedä oikeita teknisiä sanoja) ja paikallinen AA Roadwatchin McGyver tuli "korjaamaan" sitä ja sitten oli niin, että mä pelkääjän paikalla hoidin vaihteet ja kämppis piti vaijeriä kädessä josta vetämällä tuli kaasua. Pimeehän siinä kerkesi tulemaan, ja tietenkin juuri kun päästiin moottoritielle (se Irlannin ainoa) niin se vaijeri irtos. - Eikä meillä ollut taskulamppua.

Quote by _U
Hauskin oli, kun vaimoni vanhempien vanhasta autosta, joka oli meillä käytössä, loppui aina bensa (Saab). Syy selvisi, kun vietiin viimein kärry korjaamolle. Joku osa jostain oli rikki (en tiedä termejä eikä kiinnosta), ja kiitäjä luukutti korjaajan mukaan noin 30litraa satasella bensaa, koko ajan.

taidat olla aikamoinen raketinrakentaja :D
eiks niinku kellot soinu ku menee kolme kertaa enemmän bensaa ku normaalisti?

Aww, ilmassa passiivista taustavitutusta eli kokoajan ottaa pataan, vaikka periaatteessa ei hirveesti ole edes syytä. Paitsi nyt se, että vituttaa vaihteeksi tää elämä uudellamaalla. Tahtos takasi maalle tai jotain. Kai tää on jotain kotiseutuikävää tms. Voi ehkä olla, että sitä ei koskaan kotiudu kaupunkiin, kun ekat 18 vuotta kasvo tuolla näreessä.

Mua vituttaa kun uskoo ja luottaa johonkin ja pienessä hetkessä menee usko koko ihmiseen ja pohja aivan kaikelta!!!

No niin ja postaus numero 600

Olen töissä yhdessä kokoushotellissa respassa ja me vastaamme myös kokouspalveluista, eli laitamme kaikki kokoustilat kuntoon huomiselle päivälle asiakkaiden toiveiden mukaan. Aika on rajallista, ja minua vain yksi iltavuorossa, jolloin sukkuloin respan ja tilojen välillä hermeettisen kokoisessa hotellikomplexissa. 95 hlön kokousryhmän vetäjä kertoo minulle n. 17:30 että huomiset ryhmätyötilat menevätkin vaihtoon, eli eivät käytä niitä tiloja joita heille on etukäteen varattu, vaan vaihtavat ne muihin tiloihin. Eli tässä kykin vielä 19:40 tietämättä mitä tiloja he huomiseksi ottavat, 22:00 loppuu työaika, 8 tilaa tekemättä. Eli suomeksi: nyt v##uttaa.

Suurin osa vitutuksesta johtuu kyllä raha-asioista. Vaikka käy töissä niin rahaa ei ole koskaan! Nytkin tilipäivänä rahaa on tilillä jäljellä 124e. Elä sitten sillä koko kuukausi!! VITTU!!

O