V#tuttaako?!
Ei kai nyt kukaan tähän aikaan vuodesta pyörää osta
Itseasiassa juuri tähän aikaan pyörä kannattaa ostaa, koska varsinkin pyöriä myyvät liikkeet myyvät kuluneen vuoden malleja alennuksilla. Mä olen ostanut kaikki pyöräni aina talven kynnyksellä alennusmyynneistä.
Yksityisellä myyjällä kaupan tekeminen saattaa tosin olla nihkeämpää varsinkin silloin, mikäli hinta ei ole huomattavan alhainen.
Jaa... ainakin näillä kummallakin saarella "gear" tarkoittaa aivan jotain muuta. Jotain sellaista, jota yksikään mun kaveri ei käytä ja jos aloittaa, niin ei oo mun kaveri. Aika suvaitsevainen olen, mutta raja se on munkin suvaitsevaisuudella.Musiikintekoa gearia siis tarkoitin, mitä sinä sitten tarkoitit?
Joo, näköjää mun faija on suutari tai jotain...
Oikeesti eikö ne vois potkii noi verkosta vastaavat apinat pois meidän duunista ja palkata ihan oikeesti jotain verkosta ymmärtävän tilalle?
Taas ollu niin hidas verkko koko viikon, että palaa kohta käämi, eikä sitä kuparilankaa jaksa koko ajan olla ostamassa.
Palkkais edes sellasen, joka ei vedä verkkoa CAT3lla...
Nii juu... Itse asiassa kun oon katsonut amerikkalaisia mustien miesten elokuvia, niin tilanteessa, kun puhutaan vaatteista, he puhuvat monasti kyllä "gear". Ja itsekin käytin elokuvista lainaamaani sanontaa täällä tarkoittamaan tavaraa ylipäänsä. Itse kuulin aika paljon noottia aiheesta.Ei kiitos minulle niitä rojuja...
Nii ameriikassa on eri enklanti ku enklannissa...
En tiedä teistä, mutta minua ainakin vituttaa tämmöiset viestit.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Oonx mä raskaana?
Täti Moonika vastaa: Kirjoittamasi perusteella et ole raskaana. Mutta lähde ihmeessä Barcelonaan. Varmaan olisi kiva reissu!
Vituttaa kun pitäis lukea gradukirjallisuutta mutta naapurin koira on ulissut ja haukkunut seinän takana nyt kolmatta tuntia putkeen. Olis kirveelle töitä :angry:
Maailman ärsyttävin juontaja:
Jaajo "Tervehdys!!" Linnomaa vai mikä vittu se nyt on.
Vituttaa sen rasvanen naama.
Mua ottaa niin kirkkaasti kupoliin se että olla katsomatta linnan juhlia ja minähän sitten katsoin koko pirun spektaakkeelin alusta loppuun. M
Mä hiukan pelkään että musta on tulossa politikko......
Kellehän noikin kledjut mahtuu päälle? :scared:
11-vuotiaalle ehkä?
vittu ku ositn makeet kengät, ja ne olivat sitten loppujenlopuks pienet mulle... nyt ei mee kaupaks :crybaby: ja ne olivat kalliit
Oliskohan kantsinu kokeilla niitä jalkaan ennen ostamista?
Ei sekään aina auta. Jos vaikka ostaa kengät aamusella vahingossa niin varmasti eivät sovi sinulle kun jalka on semmoiset puoli senttiä leveämpi iltapäivällä. Kengät pitääkin aina ostaa illalla tai iltapäivällä ja mieluusti monen tunnin kävelyn jälkeen. Tosin, nahkaisten kenkien tulisi olla silloin iltapäivällä ihan pikkuruisen verran liian pienet kun se leviää hieman käytössä.
[size=167][color=red]VAROITUS! Sisältää kirosanoja![/color][/size]
Vittusaatana vitun pelleidiootit, jotka on palkannu kädettömiä apinoita ylläpitää firman verkkoa. Vittu jos ne paska-aivot rakentaa runkoverkon jollain vitun CAT3 kaapelilla, niin ei se perkele voi toimia. Saatanan kuolleen rotan runkkarit vaa buuttaa vittu DHCP servoja jos verkko jumittaa, eikä niillä lobotomian läpikäyneillä löydy edes ymmärrystä mikä vittu se verkko ylipäänsä on. Ei helvetissä palkata norjalaisia kalastajia ylläpitää sitä verkkoa. Kalastaja on hyvä merellä mut vitun paska ylläpitää tietokoneverkkoa. Saatana helvetti perkele!
Olispa nappi, jolla vois tuottaa fyysistä kipua tarvittaessa niille vitun nenänkaivajille. Joutuis tosin asentaa sen penkkiin perseen alle ja istuu päällä...
Ei oo missään firmassa tullu näin paljon randomeita ja täysin omalaatuisia verkko-ongelmia. Ilman mitään syytä saattaa mennä koko netti jumiin kaikilla ja kaikilla kaatuu IE samaan aikaan. Vittu!
Saatanan suutarit, ei helvetissä pitäis nykypäivänä lasten kengät puristaa!
Haluun jäätelöä. :mad: :mad: :mad: :angry: :angry: :angry: Mutten jaksa lähteä kauppaan sitä hakemaan.
Kylläpä taas vituttaa :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Piti vittu mennä eilen kolaroimaan ja tällä kertaa oli sitten ihan oma vikakin, prkl!
No ei siinä mitää et joutuu käyttää julkisia pari viikkoa, mut omavastuu 336e ja bonusten putoamisen tuoma 200e/vuosi ylimääräsiä kuluja pistää vähä sapettamaan. Sopivasti just kesän jälkeen jolloin ei muutenkaan tota rahaa oo liiemmin jääny säästöön :panic:
listaa voisi jatkaa sanoilla
ihku
ihq
siis mistä nämä on oikein keksitty? Tiedän kyllä merkityksen, mutta kuulostaa vaan niin vitun hölmöltä.
Perkeleh kun on tuskaa.
Ensiksi nukuin viime yön ikkuna auki ja yöllä sattuikin olemaan ruhtinaalliset +10 astetta sitä lämpöä.
Jumalaton nuha aamulla ja niska kipeänä, avonainen ikkuna kun sattui olemaan pään yläpuolella.
Sitten aamupalaa tehdessäni poltin oikean peukalon hellalla, kiva sihinä vaan sormesta kuului.
Päätinpä jättää puurot siihen ja päätin leikata leivästä siivun.
Tietysti vasempaan peukolaan tuli syvä viilto.
Nyt on vasen ja oikea peukola ruvella :D
Molempiin koskee niin perkeleesti.
Lisäksi rikoin viikonloppuna ostamani upouudet silmälasit.
Eipä ehdi viedä optikollekaan niitä kun kohta pitää lähteä työhaastatteluun, joten kietaisin teipillä toisen sangan kondikseen...
Saapahan nähdä tuleeko haastattelustakaan hevon helevettiä vai meneekö haistattelun puolelle...
Ei ole minun päiväni. :(
S****na! Auto hyyty kun laturin hihna luistaa.. Ja se just vaihdettiin viikko sitten.. Prkl!
Kyllä osaa vituttaa!
Käy vituttaa ku bileis lössi on niin saatanan sekasin et jatkuvasti törmäilee ja kaatuilee pöytien päälle kaataen kaikki juomat. Ja sit sen sijaan et pyydettäis anteeks, käydään aukoo malliin "mitä vittuu sä siinä valitat! painu vittuu, mul on oikeus olla niin sekasin ku mä just haluun joten haista vittu"
Tosi kiva ku hyvä ilta pilataan tällei :(
Kirjoitin tuolla jossain toisessa topicissa, että ymmärtäminen != hyväksyminen. Kyllähän mä periaatteessa sitä mieltä olenkin, sillai yleisellä tasolla, mut minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??
Kirjoitin tuolla jossain toisessa topicissa, että ymmärtäminen != hyväksyminen. Kyllähän mä periaatteessa sitä mieltä olenkin, sillai yleisellä tasolla, mut minkä helevetin takia mun pitää muka yrittää edes ymmärtää ihmisiä jotka satuttaa mua jos se toinen osapuoli ei edes yritä ymmärtää mua! RGH! Miksi mä en voi oppia pitämään puoliani??
Ehkä sulla on sama kuin mun ongelmani, eli liian kiltti. Mutta kun tarpeeksi monta kertaa saa kynsilleen ja tulee kusetetuksi niin sitä väkisinkin hieman saa tiettyä kovutta. Ihminen on paska, se on paska toisille, se on paska kaikille.
Rahattomuus potuttaa. Kun on asuntolainaa ja auton osamaksua ja kallista sitä ja kallista tätä ja puhelinlaskua ja ajoneuvoveroa ja mätkyjä ja vakuutusmaksua ja bensalaskua ja joskus haluaisi syödä muutoinkin kuin töissä. Ja lähteä baanalle ja edes joskus vetää kunnon perseet olalle ja ostaa joskus jotain päällepantavaa, nyt olisi sukista pula. Siis ihan tavallisista mustista sukista ja sitten työhameen kanssa käytettävistä sukista ja sitten kaikki alusvaatteetkin alkaa hajota. Täytyy varmaankin alkaa kulkea kommandona. Aaaaaargh! *hymiörepiihiuksiapäästä*