V#tuttaako?!
Rakkaat ystävät, jos haluatte oppia jotain, seuratkaa tarkkaavaisesti. Täti kertoo teille, kuinka kemian tenttiin luetaan.
Nyt on maksimaalista *tutusta.
*tuttaa, työ *tuttaa.
Paskaduuni,paskaa!
Joudun stana *tun Elisan liittymiä myymään (kun ei prkl kyliltä parempaa duunia tähän hätään löydy).
Aloitin maanantaina,tänään sitten *tutuskynnys ylittyi.
Stana soitin 450 prkleen puhelua ja *ttu mitään saa myytyä ja kiinnostaa niin paljon kuunnella jonkun paskahousun avautumista kun satuin soittamaan stana väärällä *tun minuutilla.
Ja ne saatanan teinit,vastaus on yleensä "Mutsis o!" kun koitat kysellä että oisko mutsin numeroa,prklö!
*ttu mä oon NIIN lähellä lopettamista.
PASKAA!
Teki niin mieli rusentaa se korvakuulokemikfroni-laite kengän alle mutta en kehdannut, jaksa sitäkään ruveta maksamaan.
Jos huomenna vituttaa yhtä pahasti niin kävelen puljusta kyllä ulos, jotkin hommat ei sovi sitten millään vaikka kuinka yrittäisi.
Eikä sitä kuukautta noin kovaa vitutusta selvinpäin jaksa.
vituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaavituttaa....
vittu.
laitoin tänään tilauksen Decksiin ja just saatana tajusin että unohdin yhden levyn jonka tietenkin olisin halunnut ihan helvetisti.
että jokin tollainenkin asia osaa ottaa päähän.
siis, tässähän ihan vituttaa.
Tää tulee nyt myöhässä, mutta mulle on käynyt just noin, ja homma toimi kun laitoin heti perään meiliä että onnistuisko lisätä vielä tämä levy tilauksen.. ja onnistui. Että ihan jees palvelu Decksissä kyllä :)
Joo kun noi sähköäijjät tuli pilaamaan mun aamuhetket!
_o/
- mätkyt
- päättötyö
- valmistuminen
- työpaikan puute
- tulojen puute
- menojen määrä
- autoverot
- kusipäiset asiakkaat
Ei jaksais selittää enempää. Kai tässä joku muukin painaa.
Mut niinkuin kiteytettynä: Vituttaa!
- päättötyö
- valmistuminen
- työpaikan puute
- tulojen puute
- menojen määrä
joo, itelläni on ihan samat ongelmat nyt ja varmaan vielä tulevaisuudessa.
välillä vituttaa, välillä ahdistaa.
ja ei paljoa ees lohduta ajatella että on tehnyt kaiken mahdollisen mitä tässä vaiheessa elämää on voinut tehdä.
V*tun maahantuojat ja v*tun maahantuojien tyhjät lupaukset. Sanotaan että varmasti lähtee kamat tänään ja huomiseksi voit luvata asiakkaalle että tulee kamaa. Ja sitten ei kamoja näy kuukauteen jonka johdosta meikäläinen, joka en ole edes luvannut kenellekään mitään saan hirveän määrän paskaa niskaan asiakkaalta joka rupeaa lopuksi itkemään puhelimessa.
Tilattiin lasitiiliä. Lupasivat kahdessa viikossa. Tulivat 4 viikon kuluttua. Väärät tiilet. Vietiin takaisin. Lupasivat oikeat tiilet kahdessa viikossa. Nyt kulunut 3 viikkoa. Ei vieläkään tiiliä. Aika alkaa loppua kesken. Mahaa supistaa. V*tuttaa.
Anna mä arvaan...
K-rauta?
Nappiin meni.
Ainakin siellä on luvattoman huono asiakaspalvelu
Juu, ainakin puoliso on ihan samaa mieltä kanssasi.
Anna mä arvaan...
K-rauta?
Nappiin meni.
Jesh :D
Ei mikään muu mesta voi hoitaa juttuja noin pahasti päin mäntyä...
Noo.
Toivotaan et saatte juttunne jossakinvaiheessa kuntoon.
Itse sormet ristissä odotan sitä hanaa :/
Ens viikol ois kylppärin laatat laitettu, joten ois kiva saada hanakin :D
Ainakin siellä on luvattoman huono asiakaspalvelu
Juu, ainakin puoliso on ihan samaa mieltä kanssasi.
Kyllä siellä on nyt joutun ravaamaan liiankin tiheästi.
Aika hakemista se on jos sieltä pitää myyjä saada.
Onhan siellä henkilökuntaa mutta vastaus on aina "ei o mun vastuualuetta" vaikka kys ihmisellä ei olis muuta tekemistä kuin peukaloiden pyörittelyä.
Esim just ton hanan kanssa.
Prkl kysyin kahdelta myyjältä, puol tuntia kesti ennekuin joku viitsi edes tulla auttamaan...
Kaverin pitkäaikainen kaveri kuoli keskiviikkona. Meni muijakaverin kanssa poikki perjantaina. Rahaa taskussa 85 centtiä. Päätä kivistää eilisen illan jäljiltä. Kämppä varmaan menee alta kun vuokraisäntä on säästänyt rekisteröinneissä ja nyt kaupunki tykkää, että siellä ei saisi asua...
Ja voitasko yhteisesti sopia niin, että jos tehdään Windowsille ohjelma, niin lukastaan se "Windows-ohjelmoinnin perusteet" kirja edes puoliksi läpi?
Mutta anna tulla vaan, Elämä. Nössö paskiainen oot. Kyllä mä vielä hymyilen. Hähhähhää! Paremmaks täytyy pistää, että pyyhit sen suultani.
Ehkä sitten kun Suomessa keskitytään ongelmiin, eikä keksitä ongelmia.
Taas sä näet kaiken mustavalkoisena. Täällähän on tehty kompromissi ja nykyään keskitytään ongelmien keksimiseen :D
Vituttaa. Asuntojen hinnat. Muutan perkele Ivaloon enkä puhu teille enää koskaan.
voi vittu ku ollaan väännetty ryhmäprojektina kunnon raportti.
palautettu ajallaan, tehty korjaukset, parannukset, täydennykset, aikataulutuskorjaukset, riskianalyysi, toteutumisarvio, kehittämisehdotukset, ...
ja mitä puuttuu? meidän anaalisen insinööri opintokokonaisuuden vetäjän mielestä tulee olla kirjallinen kuittaus lopulliseen versioon toimeksiantajalta.
ja koska tästä ilmoitettiin? päivän varoitusajalla. kiitos.
nykyään pitää juosta lähes bussin alle, jotta kuski tajuaisi sinun haluavan kyytiin. tällaista tällä kertaa >:|
Turhanpäivänen päteminen ja se että kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken ottaa päähän :mad: :mad:
Aamulla ennen duuniin lähtöä päätin haukata vähän aamupalaa.
Eka puraisu leivästä ja *kraks!* prkl yksi takahammas lohkesi.
Joku prkleen hauli (tosin hauli on lyijyä ja pehmeämpi,se jota puraisin oli metallia).
Koko aamupäivän yritin hammaslääkäriin soittaa mutta ei prkl varattua kokopäivä.
Nyt kun saan yhteyttä niin joku vastaaja ja "Akuuteissa tapauksissa ota yhteyttä Pieksämäen päivystykseen,Tattarikatu kahdessa".
Joo,enpä lähde prkl Pieksämäelle asti ajamaan.
Huomenna uudelleen,jos ei ala kuulua niin PRKL!
Ei enää vituta niin paljon, mutta viime viikon oli armeijassa kertausharjoituksissa ja voi vittu että vitutti. Jatkossa jos tulee kutsu, taidan mieluummin keksiä hyvän tekosyyn olla tulematta tai maksaa sakot. Voi vittu mitä meininkiä oli.
Vitutus maximus, kun tyttöystävä lähti lätkimään ja koulu menee päin mäntyjä :( !
Laittoivat lunta tulemaan viime yönä! Ja niin kylmä ilma, että autojenkatoilta ei ole edes sulanut aamuna! Muutan kohta Espanjaan, prkl!