V#tuttaako?!
Joo, jos vaikka ihan kokeilisit ohjeittesi kautta ton 10.4.2 latausta. Kokeile. Do it! Do it!http://www.apple.com - Klikkaa "Software", valitse tuote ja lataa.
voi suatana kun voi ihmislasta vituttaa. pitäis maksaa 130e levyistä ja heheh, rahaa onkin vain 70e. vois myydä irtaimistoa :D
Kun näköjään on päivittely hallussa, niin opastatko?
Nyt en kyllä osaa auttaa kerran toi sun omenapurkki ei o verkossa kii...
Tosiaankin, noi Applen sivut ei o kaikista näppärimmät päivitysten haun suhteen, siis jos ihan sieltä Apple.comista etsii...
Yritä kone saada verkkoon ni saat kaiken sujumaan nopeemmin/helpommin/ilman harmaita hiuksia...
Esimerkkejä _maksullisista_ tuotteista, jotka toimivat monilla alustoilla, mutta joiden päivittäminen on silti helppoa:
http://www.novell.com - download, valitse tuote ja paina search.
http://www.nero.com - Valitse tuote, paina "updates" ja lataa.
http://www.gocyberlink.com - Paina download, patches ja lataa.
http://www.apple.com - Klikkaa "Software", valitse tuote ja lataa.
Joo, jos vaikka ihan kokeilisit ohjeittesi kautta ton 10.4.2 latausta. Kokeile. Do it! Do it!http://www.apple.com - Klikkaa "Software", valitse tuote ja lataa.
Kyllä se noin sieltä tulee. Kun klikkaat etusivulta "Software" niin aukeaa "Downloads" -ruutu. Siinä on tuoreimmat softat ja päivitykset heti tarjolla, esim. Logic update.
Hakemasi 10.4.2 Combo on hieman vanhempi, joten jos et jaksa selata kronologista listaa niin voit käyttää searchia joka löytyy jokaisen sivun alalaidasta - myös etusivulta. Hakusanaksi vaikkapa "10.4.2".
Ihan samalla tavalla tuo mielestäni Applella on hoidettu kuin esimerkiksi mainitsemallasi Novell -sivustolla.
Kyllä!
Hain uudet levarit ja neulat postista. Tuotteet ihan kunnossa ja levarit jo pöydällä, mutta kun toi vitun Shure M-447-neulan liittäminen äänivarren kelkkaan vaan ei vittu onnistu! Olen täs nyt tunnin koittanut saada sitä kii sihen vitun kelkkaan, mutku ei! Ruuvit putoilee aina kun siihen koittaa laittaa sitä vitun mutteria kiinni... Tekis mieli jo päästä soittelemaan uusilla MK 5:silla mutta kun ei neulaa... Nyt pikku tauko ja sit uusiks...
prkl. laitoin pari päivää sitten thomannilta uuden mixerin tilaukseen ja samaan läjään oisin laittanut uuden teknarin, mutta ku ei ollut saatavana.
olin tilausta edeltävänä päivänä kysellyt onko tietoa koska levareita ois varastossa, mutta sanottiin vaan ettei oo mitään hajua.
no, eksyin taas tonne thomannin sivuille ja nyt niitä siellä sitten on... mahtoikohan äijä ees oikeesti selvittää että niitä ei ollut / että niitä oli tulossa...
Kyllä!
Hain uudet levarit ja neulat postista. Tuotteet ihan kunnossa ja levarit jo pöydällä, mutta kun toi vitun Shure M-447-neulan liittäminen äänivarren kelkkaan vaan ei vittu onnistu! Olen täs nyt tunnin koittanut saada sitä kii sihen vitun kelkkaan, mutku ei! Ruuvit putoilee aina kun siihen koittaa laittaa sitä vitun mutteria kiinni... Tekis mieli jo päästä soittelemaan uusilla MK 5:silla mutta kun ei neulaa... Nyt pikku tauko ja sit uusiks...
taitaa olla aika paksut sormet sulla :D
Mikään muu neula ei seuraa raitaa yhtä hyvin kun legendaarinen 44-7.
Mikään muu ei kyllä kuluta levyjäkään yhtä paljon...
saatana, 102e shrinkille yhdestä sessiosta. vois ryhtyä moiseksi ja kiskoa rahaa niin v*tusti
viduddaa kun oon ihmissuhteissa välillä idiootti, mut sehän oli jo tiedossa
eipä tässä, kyllä meikää v#tuttaa erittäin usein nähtävästi kun sattuu ja tapahtuu. tällä kertaa oikean jalan etuvarvas ja osa jalkapöydästä päreinä ja
kohta vois sujahtaa melkein kuvauksiin kun sattuu niin pirusti ja turvonnut helkkarin isoksi.
Rahat ovat loppu ja lainasin äidiltä rahaa mutta annoin vahingossa väärän tilinumeron. Vettä ja leipää viikon ajan, kiitos.
Kipeänä oon niiiin v*tun tylsää... :crybaby:
Mäkki!
Miksi Mäkin on pakko tehdä kaikki vähä erilailla? Miksei printterille voi määritellä printterin ajurin mukaista defaultti paperikokoa, vaan se *tun koko tulee ossin puolelta? Joutuu jollain helkkarin kikkaskonsteilla tekee oman customin ja sit joka kerta printatessa valitsee sen. - Eikä sitä tietenkään voi asettaa oletukseksi. Ja jos joku printteri ei tue jotain tiettyä ossin puolelta tullutta kokoa, vaikkapa A3 kokoa, niin sen voi silti asettaa sille printterille oletuskooksi. Onkohan mäkkipuolen kaverit oikee tajunnu mikä on printterin tarkoitus ja miten ne toimii? Onkohan ne kuulleet, että on olemassa A3 kokoa isompiakin papereita?
Niinpä. Itse olen heittänyt noin 40km/h vauhdissa auton katolleen... (Kaksi kolausta ollu, ja pari naarmua... Nämä kaikki silloin joskus kun kortti oli tuore.)Mikään ei syö miestä niin paljoa kun cruisailla autolla abaut reipasta kävelynopeutta ostoskärrymodessa, eikä mitään tehtävissä.
Tie oli täynnä pyöreitä marmorikuulan kokoisia kiviä, paikalliset sillä tiellä ajaa kumminkin sen 20km/h joten liikennemerkkiä osoittamaan taajama-alueen ulkopuolella jotain spesifistä nopeutta ei tarvittu... kai, siinä kohdassa oli kumpu jonka laella tie kääntyi ja lisäksi kortti oli ollut noin puoli vuotta. Yhtäkkiä lähti kuin jäällä olisi ollut, ratin kääntäminen ei vain tehonnut, eikä kytkimen painaminen. (Ja vähä jarrua, mikä ei varmaa ollu fiksua.) Pikkusen meni toinen eturengas jyrkän ojan yli, ja auto vain kippasi. Muks. Moottori kun on etupuolella, ja köykänen auto, niin se kippas helposti.
Se oli raivostuttavaa, kun noin kävelyvautia liukuu katollaan märällä nurmikolla ja näkee, että tulee kivi ja ei voi kun hokea päässään: "pysähdyennentotakiveäpysähdyennentotakiveäpysähdyennentotakiveäpysähdyennentotakiveä..." - Ei pysähtynyt, etulasi meni uusiks. Just sen verran painu, ku hidastetussa leffassa, että lasi meni uusiks.
Noni! Uskoivat minua! http://www.apple.com/downloads/macosx/Pakkoko ne ossipäivitykset on sillä searchilla hakee? Eiks kandeis laittaa vähä niinko downloadien ylälaitaan? Hä? Tää on ihan gei hommaa. En varmaan switchaa.
Nyt saa uusimman 10.4.3 päivityksen suoraa downloadien etusivulta! ...vaan kuinka kauan?
Ai niin, Stefan Lindfors unohtui tosta vitutuslistasta kun mä en tiedä mitä se on tehnyt mun elämän hyväksi vaikka siitä äijjästä puhutaan koko ajan.
Sit on vielä tää keittiömuijja, tää saara la fontaini, mikä sen niinkun historia ja saavutukset on että sen keikistelyä pitää katsella joka mediassa häh?
4 viikkoa sitten loukkasin lonkkani skeitatessa ja nyt on ollut 4 viikkoa taukoa tuosta lajista. Oli tässä pienet poltteetkin jo saada lonkka kuntoon ja päästä taas rullailemaan. Soitin tossa kaverille ja kysyin et mennäänkös rullaan vanhalle skeittihallille? (Siel on vielä pari kurpii ja ditchii jäljel)
Vastauskin tuli: Skeittihalli poltettiin eilen..... pöh :mad:
Jotkut saatana nulikat oli sit pistäny paskan palamaan. Ja ainut paikka misä Raumal voi talvel tota harrastaa...
Vielä ei vituta, mutta kohta vituttaa.
Rakkaat ystävät, jos haluatte oppia jotain, seuratkaa tarkkaavaisesti. Täti kertoo teille, kuinka kemian tenttiin luetaan. Se tapahtuu näin:
*postail*
*selail*
*mesettäil*
Päätelkää loput itse. :( Onneks tenttikään ei ole kuin vasta huomenna.