V#tuttaako?!

Back to häröily O

Itse asiassa ei vituta. On aika hyvä fiilis :D

Saatana kun kyrsii.
Hiihdin eilen 20km reissun ja tänään toisen ja JEESUS kun voi olla paikat jumissa.

Aivan kuin jalat ja kädet olisivat lyijyä.

Muutenkaan en ole vuoteen hiihtänyt, intissä sitä viimeksi sivakoitiin.

Muutenkin yritykseni vastasi Lordin esitystä, siinä lensi verta, hikeä, kyyneleitä, ärräpäitä ja suolenpätkiä kun koitin edetä ultraliukkailla suksillani mäkeä ylös kun joku ryhmä ala-asteelaisia päästeli kevyesti ohitseni luistelutyylillä ilman huolen häivää.

Saatana mitä kidutusta, hakkasin yhdessä vaiheessa sauvojakin kiveä vasten kun yksi nousu rupesi kyrsimään niin paljon.

Hiihtäminen on niin perseestä että...ensiviikolla uudestaan.

parasta ikinä. kurkku kipeenä, räkää puskee, yskä ja snadisti kuumetta. fuxors :mad:

Kyllä vituttaa!

Angiina feat. 39,2C'

TANA!

Siis mua vituttaa niin paljon ettei ole koskaan vielä vituttanut! Siis ei voi mikään sana kuvata tätä vitutuksen määrää, ei yksikään sana! Jopa 'vituttaa' on liian laimea, joku infernaalinen delirium-raivo olisi ehkä lähimpänä tätä fiilistä.

Mulla oli hetki sitten matikan koe. Mä vihaan matikkaa. Mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paska siinä, että kukaan teistä insinööreistä ei voi sitä tajuta. Mutta parasta tässä on se, että tällä kertaa mä olisin osannut. Mä olin tehnyt laskareita, mä olin pärjännyt niissä hyvin. "Kokeeseen tulee laskuharjoitusten kaltaisia tehtäviä." Laskarit oli luokkaa laske tämä pilipali 123-matriisi. Laske skalaarikolmitulo luvuista 1,2 ja 0. Siis jotain ihan helppoa. Mikä on vektorin i+2j-3k suunta ja suuruus? Ihanaa.

Mutta mitäpä pikku kokeeseen tulee? Onko villejä veikkauksia? Vittu todista joku Einsteinin kaava oikeaksi käyttäen sarjakehitelmää. Laske matriisin avulla jotkut Hundin elektronin spinnien pyörähdysnopeudet! Integroi vastaus elämään maailmankaikkeuteen ja kaikkeen!

Mä tapan kohta jonkun, mä menen kuristamaan sen vitun dosentin, mä poltan tän talon ja menen hirteen, mä en kestä tätä paskaa enää päivääkään! Mä vaihdan alaa. Mä rupean kotiäidiksi!

Että avokille vaan vinkiksi, alahan tienata ja paljon, koska mä alan nyt paneutua lasten synnytykseen ja kynsien viilaukseen.

Sympatiat kukaan:lle.

Mutta:

Tän kaupungin julkisen liikenteen hinnat. Okei, junat ja sporat ja metrot on myöhässä, kulkee miten sattuu ja ilmoittelee ettei liiku ja minuutin päästä liikkuukin kun puolet ihmisistä on poistunut on vähän häiritsevää, mutta sentään toimii jollain lailla.

Mutta että:

Juna ja muu julkinen on eriksensä. Bussit kestää, toisin kuin Helsingissä, puoli ikuisuutta mihin tahansa, joten sporat tai metrot on ne millä kannattaa liikkua. Vaan jos haluaa siten, että saa kaksi Zonea (täällä on aluesysteemi) eli keskustan ja yhden Zonen länteenpäin, sekä matkustaa junalla sen yhden ainoan välin, eli Amsterdam Central Stationilta lähimmälle asemalle länteen, niin se onnistuu ainoastaan jos matkaa busseilla muuten. Tämmönen kortti on myynnissä, mutta se kattaa vain sen junamatkan ja bussit. Muuten ei ole niillä bussikorteilla mitään eroa matkaako metrolla vai sporalla samalla. Ainoastaan ne Zonet on rajoitteena. Jos siis haluat matkata yhden junapysäkin ja vähäsen sporalla, niin tulee tuplahintainen kortti jolla pääsee sitten kaikkiin laitteisiin Amsterdamin alueella. En tarvitse niin yleistä korttia, että saan mennä joka suuntaan sillä. Tarviin vaan tän keskusta-alueen ja duuniin päästä.

Ja sit se ehdotti, että älä mene junalla. Mene bussilla. Täältä menee bussi suoraan sinne asemalle kanssa. Eikä kestä kun puoli tuntia.

Siis jos mä aamulla valitsen menenkö sillä millä kestää 4 minuuttia 30 sekuntia vai meenkö sillä mikä hyvällä tsägällä jos kukaan mummo ei maksa viissenttisillä tsettiään ehkä se puolituntia, niin arvaa kumman valitsen?

Julkinen liikenne toimii kuin unelma Helsingissä. En vaan tiennyt sitä ennen kuin muutin pois.

Quote by Quu
Quote by kukaan
Integroi vastaus elämään maailmankaikkeuteen ja kaikkeen!

42 :)

;)

Quote by Quu
Quote by kukaan
Integroi vastaus elämään maailmankaikkeuteen ja kaikkeen!

42 :)
http://www.seedmagazine.com/news/2006/03/prime_numbers_get_hitched.php

Quote by akir0
Ei!

+1

Toukokuu yksin. On siihen vielä aikaa, mutta silti!
Olis jo ohi ja tulis kesä. :crybaby:

Quote by Mrrshan
Kyllä mä vähän arvelinkin että sä oot janina frostell ja pete tong mutta että vielä tapi...

ihme ennakkoluuloja, kyllä hyvä ja kaunis dj voi myös osata kokata!

**ttu!

Työpaikka ostettiin pois ja nyt ei oo havaintookaan mistä saan riittävästi duunia. **ttu ***kele ***tana! Tästäkin piti tietää viikon varoitusajalla.

Ei yhtään! Ei mikään! Vaikka voiskin mutta enpä vittuunnu! Hah!

Perkele kesäloma loppuu ja huomen taas töihin. Perkele.

Quote by Homegrove
Melko miehekästä. Seuraavaksi sulta katoaa stereot.
Oma ovi on jo lukossa. Normaalisti ei.

Hahaa! Löytyi: Jelinek Kliniek - Hoitaa kaikissa ongelmatapauksissa, alkoholista huumeisiin ja hoitaa myös aloittelevia narkkareita! Tuonne se pitää se tyttö ohjata. Toisen kämppiksen kanssa ollaan koitettu puhuu järkeä päähän ja välillä työntää safkaa siihen, ettei ihan kuihdu pois. Mutta ei sitä ainakaan mun ymmärtämyksellä, kokemuksella, tiedolla, eikä taidoilla herskanarkkareita hoideta.

(Tykkään pysyä kaukana semmosista.)

Quote by Taedium
Siksipä kait ne tietokoneisiin niitä on laitellut, ettei tyhmät loppukäyttäjät mene sorkkimaan.

Jos ne on korkeekantaset, niin ota pihdeillä kiinni ja kierrä auki.

Joo sen käsityksen oon saanut itsekkin, eli noita ruuveja laitetaan niihin tuotteisiin mihin ei haluta tumpeloiden pääsevän käsiksi. Esim kännykät on aika pitkälti posessa noilla.

Mut joo ei niitä torxeja olis tarvinnut kun tiskikoneen ruuvaamiseen pöytälevyyn kiinni jonka lyhyen pohtimisen jälkeen totesin melko hyödyttömäksi ominaisuudeksi. Kone on kuitenkin kiristetty säädettävillä jaloilla työtason alle melkolailla tiukkaan.

Quote by ensivian
mm, joo. työskentely oli tänään lähes yhtä viihdyttävää kuin masturbointi juustoraastimella. saa*ana.
Mielenkiintoinen kokemus, mutta kivuliasta?

Quote by Taedium
Macintoshin TextEdit.

Oikeesti mä en ole vammainen, idiootti tai kädetön, niinkuin mäkin käyttöön näköjään on vaatimuksena. Mä haluun kirjoittaa pikku pikku html sivun jotta voin testaa yhen tagin eroavaisuuksia IE:n, TuliKetun ja Safarin välillä. PC ja Mac ympäristöjen eroja. Mut onstuuko sillä kädettömille tehdyssä TextEditissä yhtä helposti kun Notepadissa? Ei onnistu.

Tallennat nimenä untitled.htm, se tallentaa sen untitled.htm.rtf. Valitse pudotusvalikosta html muoto, niin se keksii sinne itse sisälle html koodit ja muuttaa mun koodit tekstiks.

Pitää oikeesti tallentaa se siinä .htm.rtf muodossa ja sitten poistaa se *tun .rtf sieltä Get Infon kautta.

Kai sen jollain säädöillä saa muutettua niin, että toimii, mutta jos mä haluan tallentaa tiedoston sillä päätteellä mikä mua huvittaa, niin kai mä saan sen ilman mitään ihme kommervenkkejä tallennettua. Tässä kohdassa Windowsin Notepad ja DOSin Copy Con -komentokin hakkaa Mäkin mennen tullen.

Oikeesti siis DOS ajoilta Copy Con ja EDLIN on Mäkin arvaavaa ja sinun puolesta ajattelevaa TextEditiä parempi.

Mulla on kädet, enkä ole lobotomian läpikäynyt. En varmasti osta itselleni mäkkiä.

Eikös sieltä saa myös valittua ihan plain text -formaatinkin jostakin...? Tiedä sitten auttaako pääteongelmaan sen enempää.

Quote by Roz
Eikös sieltä saa myös valittua ihan plain text -formaatinkin jostakin...? Tiedä sitten auttaako pääteongelmaan sen enempää.
Pudotusvalikossa näyttäs olevan:

Rich Text Format (RTF)
HTML
Word Format
Word XML Format

Kato Mäkki on vissii kädettömille idiooteille tehty. Ei kädetön idiootti osaa kirjottaa tiedostoa siihen muotoon kun haluaa ja tehdä oman tiedostopäätteen. Sitä pitää kädestä pitäen neuvoa, ts. lainata käsi sille.

Windowsissa voit tehdä "väärin" ja antaa minkä vain tiedostopäätteen. Mäkissä se on kaikki suojattu siten, että tehdään vain tuettuja juttuja.

I'm going to switch...

...off my mac and use a computer.

Pitää vissii kattoo sitä konsolia. Se on kumminkin unix pohjainen, joten sillä ainakin saa tehtyä mitä haluaa tehdä, eikä käyttis keksi sulle rajoitteita.

siis, on ollut monia iltoja jolloin tää ei ois niin haitannut, mutta tänään...

[MEGA-RANTING]
vittu! ei vitun vittu. siis jos mä kerran viikossa haluan katsoa huuhaaviihdettä josta oikeesti nautin, niin mitä mitä. "Shield esitetään ensiviikolla". joo, eihän siinä mitään että lätkämatsi venyi, mutta ku jos nelonen valitsee näyttää Elefantti Poika -dokumentin ajallaan. helvetti. paskantakaa lopun elämänne verta, toivottavasti teidän lapset syntyy elefanttipoikina ja ylipäätänsä loppuelämänne on yhtä surkeutta. aarggh.
[/MEGA-RANTING]

O