V#tuttaako?!
Mua ei olekkaan vituttanut näin paljon vähään aikaan. Oikein päätä särkee.
Kiitos ihan vitusti teille juntit. Umek peruutti ja jos merkit pitävät paikkansa, niin tuota kaveria ei täällä tulla näkemään.
Mitä nyt Timce ?
Onko taas heitetty pullolla päähän ?
tyhjä elämä.
vituttaa.
... Yli viikko sitten varmaan olen pussannu jotakuta..
Amatööri!
(Ilman naisen seuraa jo-- vuosi ja pari kuukautta taitaa olla päälle)
Vituttaa.
Jo aamusta lähtien on vituttanut.
Jo silloin vitutti kun näin unta.
Mistäköhän tämä ylitseni pyyhkivä vitutuksen aalto on oikein tullut?
Vituttaa ihan helvetisti, teki mieli vessan peili pamauttaa tohjoksi kun oman lärvinikin siinä näin.
Sää vituttaa, lämpö vituttaa, pilvet ja poutasää vituttaa.
Vastaantulijat vituttaa, kaverit vituttaa, mizut vituttaa...
Ei ole minun päivä...
:angry: :mad:
STICKYKEYS!!! !#¤&"¤%&/¤#&/"#!¤&¤%
Hyvää huomenta.
Heräsin siihen, että kämppä on täynnä jonkun toisen asunnosta kantautuvaa tupakankäryä. Räppänät auki ja suihkuun siis. Eipä ollu sitten mitään saippuaan viittaavaakaan koko kämpässä.
Vettä sataa ja kaupunki tukossa: sinne keskelle pitäs sitten vielä lähtee testiajoon naapureitten edellisillan bileitten valvottamana. Jeah.
vaikka helvetin Janina Frostell tai Tapi / drS tai vaikka PETE TONG niin mä en ole kotona.
vihdoinkin joku tajus et me ollaan yks ja sama henkilö!
V*ttu koita nyt löytää tähän aikaa Helsingistä yksiötä! Tai onhan niitä, mutta aina tulee vain "eioota", "meni jo", ei vastata puhelimeen jne.
Seriously, d00d, laita "halutaan vuokrata" -ilmoitus sunnuntain hesariin. Sitä lukee aika pirun moni mummo jolla sattuu vaan olemaan ylimääräisiä yksiöitä takataskussa.
Kaveri sai yksi sunnuntai jotakuinkin kymmenisen soittoa vastaavan manööverin tehtyään, ja niistä oli helppoa valita se edullisin tarjous.
..otin sitä niskasta kiinni. Koira kävi ihan raivona ja väänsi itsensä irti..
Harmi kun et huomannut iskeä seuraavanlaisella taktiikalla
koiraa simmuihin _välittömästi_ !
Pääasia et oot hengissä vielä :)
Ei mulla oo koiria, oon allerginen koirille. Kaverilla oli motokokkareissa koirat mukana, ja tää k.o. koira oli murissut yhdelle jos toiselle, purrutkin yhtä. Mulle alko murista kun oli 1-v poikani sylissä. Totesin, että kiinnihän toi tulee, niin otin sitä niskasta kiinni. Koira kävi ihan raivona ja väänsi itsensä irti, enkä saanut toisella kädellä uutta otetta kun pidin pojasta kiinni. Käteen sitten iski. Sain omistajalta tänään meilin, että laittaisin kaikki kulut heille tulemaan. Ihan reilua peliä.
Täydet sympatiani.
Ai saatana. Toi varmasti vituttaa.
Mä kanssa sain viikko sitten tarpeekseni Järvenpään yöelämästä (Yano on ok, mutta tää tapahtu Heavenissä) tavattuani sen ultimate kusipää-kusipää-kusipään joka uhkasi hellävaraisesti vetää turpaan kun kehtasin tulla häiritsemään olemassaolollani hänen ja erään toisen (jotakuinkin kaveri mulle) keskustelua.
Vittu oikeissa mestoissa ei ole kusipäistä porukkaa. Se on se raja hyvän ja huonon mestan välillä.
Vituttaako? Ei. Ei ole mitään mikä vituttaisi.
(oikeestaan tän kaiken pitäis vituttaa vielä enemmän, mutta onkohan se niin, että kun tarpeeksi vituttaa, ei enää oikeestaan edes vituta...)
On paitsi että siltikin '-#¤%"#ttaa...
Työnantaja ja vuokraisäntä = 2 verenimijää :angry:
Saunan takana on vielä tilaa...
Sulla sentään on työnantaja. :(
Vika vuoro vanhassa duunissa oli sunnuntaina, mutta vuorolista on tiistaihin saakka. Eli tänään on eka virallinen päivä ku en työskentele vanhassa duunissa. Sanoin kuitenkin, jos tarvii apua, mulle voi soittaa, mutta jättäkää viikko mulle hengähdystaukoo kumminkin.
Eilen soittivat ja halusivat, että oon tänään illalla töissä. Ekana v:n päivänä kun en virallisesti oo töissä siel enää. Ehdottivat (kun kieltäydyin) että josko lauantaina sitten. Eka ihan oikee vapaapäivä kuukauteen!
Taas tulee pirulle pikkusormea!
No sunnuntaivuoron otin sitten... lampaana. Prkl.
Työnantaja ja vuokraisäntä = 2 verenimijää :angry:
Saunan takana on vielä tilaa...
Housut hajos jalkovälistä kesken duunipäivän ja vielä pitäis mennä lähibaarii duunikavereiden kanssa. Pitäs vissii harkita alkkareiden käyttöä joskus, ettei kassit paista.
(Miten ihmeessä saa vakosamettia ommeltua käsin, kun ei ole konetta? Se rupee sillee repee ikävästi. Jo toiset housut menossa peräkanaa saman vian takia. Taitaa olla tyyppivika moisissa.)
On sellai perus maanantaivitutus päällä. Kuinka kummassa jaksan vielä duunissa seitsemään asti...Voi huokaus.
Miks pitää hermostua jos hommat ei toimi niinkuin haluaa? aw my fuckin gaaaad, my bathroom is fucked up, now I'm pissed, I'm gonna kill ya all, aw my!".... Ja ei RuskeaDanny, ei vain sulle, vaan meille kaikille: miks me oikeesti stressataan, huh. Meil on asiat aivan helvetin hyvin, kelatkaa nyt, ku savolainen sanoo. Jos koitettais ottaa rennosti. Ja kyllä, vastaan mielelläni, mut en sano milloin. Olen reissussa.
Peace und luv. Relatkaa nyt, purkakaa vaik se "vitutus" johonkin mukavaan, vaik duuniin tai kylpyhuoneen remonttiin, ilman sitä "vitutusta"... on maailmassa muutakin kuin meidän "vitutus" ja "pahat vibat"...