V#tuttaako?!
http://www.spawar.navy.mil/sandiego/technology/mammals/index.html
Vittu mitä touhua :angry: :angry:
Oo taas kerenny mitään lukee tai kirjottaa... Taas tulee töitä. On se kumma ku ei o tällä viikolla kerenny surffaamaan töitten lomasta. Melkee joku vois luulla että tulee tehtyä niitä töitä. Pakko tehdä asialle jotain.Itsekin kirjoitan tänne työaikana, mutta työt on hoidettava.
Ei o mun duuni-asenne.
Oikeesti, mitä v***uu jengi itkee jotain makasiineja tai jotain sademetsiä tai jotain vihreitä puistoja. ttu kaikki vaan parkkipaikaks ku ei jengiä kiinnosta edes oman perseensä ympärystä. Jos ihminen ei näe viittä senttiä nenänsä ohi, niin eiköhän joku *tun puisto tai ikivanha puutalli voi mennä ostariks.
Sunnuntaina tulin Den Haagista päin ja kävelin kotia kohti. Katselin tienvierustaan kävellessäni. Roskia, kiva asuntovene, puu, jotain töhkää puista, savuava puunalusta, toinen asuntovene... heeeetkinen! Savuava puunalusta?!
Puut tökkää jotain töhkää maahan ja se puunalusta oli täynnä jotain puutöhkää. Joku vissii stumpannu röökin sinne joku tunti sitten tms. ja puolet siitä alustasta, mikä on puun juurella asfaltoimatta savusi. Äkkiäkö tuo nappasee siihen puuhun kun on kuivaa eikä oo satanu. No takasinpäin ja sammuttamaan. Ties kauan kytenyt maassa. Turisteja, narkkareita ja muita kävelee ohi. Minä sandaaleissani törkin sitä kytevää maata kanaaliin.
Yks narkkari pysähtyy viereen ja kysyy sytytinkö minä ton. Onko vähän mielenvikaista, että jos sytyttäisin, niin sammuttaisin perään. Onko siinä järkeä? Sama jos ampuis jotakuta ja sit ajais sen sairaalaan. Eri miehet palon sytyttää ja eri miehet sammuttaa. Sammuneiden tähtien mukaan on helppo suunnistaa.
Jatkoin potkimista niin joku turisti jää tuijottamaan siihen. Ketään muuta ei kiinnostanut se, että puun alla puolet maasta (tuulen puoli) on kytemässä. Sanoin turistille, että jos siinä tuijottelet, niin samalla autat. "En minä sitä sytyttänyt." sanoi ja käveli siihen viereen hostelliinsa. Kävi mielessä, että olisi ollut kyllä oikein hälle, että en olisi kävellyt tästä ohi ja koko puu olisi ollut liekeissä ja sen idiootin hotelli oltaisiin jouduttu evakuoimaan. Teki mieli heittää jollain.
Sama juttu on joka paikassa. Ei o mun duuni kantaa astioita kahvilassa, istun siis näiden paskasten kuppien ja syljetyn stögiksen ja räkäpapereiden keskellä kunnes baarimikolla on aikaa tulla siivoomaan tää ympärystä ja sen jälkeen tuoda mulle mun juotavat. Ei aina ole aikaa juosta siivoomassa pöytiä. Ja mulle on aivan sama kenen duuni on pitää mun nenänalunen puhtaana, mun nenänalunen se on ja mun viihtyvyys. Jos jossain raflassa olis perseenpyyhintäpalvelu ja siellä olis kiireistä, niin siellä istuis ihmisiä perseet pyyhkimättä tuntikausia, kun ei o mun duuni pyyhkii omaa persettä just sillä hetkellä.
Mennään puistoon istumaan. Jengi on ollu siellä mehujen, oluiden ja nenäliinojen kanssa. Roskis *ttu kahden metrin päässä. Ei vaan pysty kantaa edes omia roskia siihen roskikseen. Ja sit ku itse meinaa mennä siihen kivalle paikalle, vaikkakin roskaselle, niin muut seurueessa ekaks, että "tuohan on roskanen paikka". Niin on, mutta mun kädet toimii. Kyl sit ku siinä siivoo ni osa kavereista tajuaa jeesaa.
Ei se oo mitään greenpeace systeemiä tai maailmanpelastamista. Pienellä vaivalla vaan omaa mukavuutta. En minä saimaannorppia ole pelastamassa, haluan vain istua vähän vähemmän paskasessa ympäristössä.
...jossa mielellään ei olisi liekkejä ympärillä.
-Joo vituttaa. Joku urpo luukuttaa kadulla autostereoista jotain paskaa niin etten saa nukuttua. Menis edes kämppäänsä luukuttamaan niin ei tarttisi näillä pakkasilla saastuttaa.
Sen siitä saa kun asuu rauhattomimmalla kadulla.
Taidan tietää ko. alueen. Onko sillä kadulla Scandinavia-niminen baari? Kunnon vanhusten räkälä :-)
Ikkunasta näkyy. Vastapäätä.Taidan tietää ko. alueen. Onko sillä kadulla Scandinavia-niminen baari? Kunnon vanhusten räkälä :-)
Mikä siitä Scandinavia-baarista tekee pohjoismaalaisen? En ole vielä keksinyt. (Tuli ikävä kyllä käytyä siellä, kun oli vielä siellä kahvilassa duunissa ja lopetti työt illalta. Se kun on kolmeen auki ja vastapäätä mun kämpästä, eikä Rembrantpleinille jaksa kävellä, eikä San Fransiscoon tai Casablancaan aina jaksa mennä, kun ne on meluisia räkälöitä.)
Asun siinä sen kiinalaisen antiikkikaupan varaston yläkerrassa. Oven vieressä on Moulin Rougen ikkunamainos, mutta Moulin Rougen sisäänkäynti on toisella puolella taloa.
Vanha duuni ja nykyinen olohuone oli/on siinä pari korttelia, Casa Rosson seksikauppaa (siitä pää-Casa Rossolta vähän mun suuntaan, eli Central Stationin suuntaan) vastapäätä. Mutta ei haittaa, vaikken ole enää duunissa. Siellä pyörii pari suomalaista ja yksi on siellä duunissakin, joten Suomi-edustus toimii vielä.
Lyhyin työmatka mitä mulla on ollu. Noin 100m.
Kiusa se on pienikin kiusa: perjantaina kännissä pudotin mikroaaltouunin pohjalla olevan lasin tuhannen pirstaks lattialle (älkää kysykö, miks se oli yleensäkään käsissä), ja oli näköjään siivotessa jääny muutama sirpale lattialle. Keräsinpä sitten äsken ne jalkapohjalla.
Parempi idea! Sitoisivat amerikkalaisia veneen perään ja naarais niillä niitä miinoja mieluummin.
Hedelmäpelisivustolta ihan ei-pelijuttujen latailu!
Toi helkkarin pelikonefirman sivusto ottaa aivoon oikeen tosissaan. Okei, 10.4.4 käyttis ja uus G5, mutta näyttö heittää outouksia. Selkeästi on vika näytön muistissa. No koska on uus kone kyseessä, voi se olla ajurivikakin joka temppuilee muiston kanssa.
Voidaanko sopia sen helkkarin leikkikalufirman kanssa, että laitetaan ne käyttis- ja ajuripäivitykset vaikka sinne OS X linkin alle ja ne helkkarin widgetit ja muut härpättimet vaikka jonnekkin teinisivustolle? Niitä ajureita olis ihan oikeesti kiva ettii. Tarttis välillä töitäkin tehdä.
päätin sit aamuohjelmaksi järjestää roskiksen dyykkausta, kun päätin kauppareissulla heittää kotiavaimet roskikseen.
vittu.
onneks ne sentään löytyivät.
Hoplaa!
Yövuoro loppui jo tossa puolisen tuntia sitten, mutta duunikaveri päätti nukkua pommiin ja myöhästyä dösästä. Hänen seuraava bussi lähtee vasta kl. 08:20.
Ihan vaan sitä ajattelin, että vois tässä olla paremminkin pullat uunissa.
vittu kun olin eilen kipeenä ja joutu jättämään äikän prelit väliin ja nyt joutuu säätämään jotain paskaa niitten kanssa että saa kurssin suoritettua ja pääsee ylioppilaaks kun toi äikänope on sellanen perkeleen nipottaja.
Vituttaa nämä mac ibookin myyjät.
Ollaan niin myymässä aluksi ja sit ei myy ollenkaan joka vitun foorumilla.:angry: :angry:
Ja niiden hinnat, vittu jos ostat tuotteen niin sen arvolaskee 20% käytössäsi vähintään.
Niin nämä pellet myy 6kk vanhaa käytettyä g4 750-800.
Uutena saat ~1000 niin kumman ostan.
Runkatun ibookin vai ihan uuden. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Jos tullaan koputtaa selkään ja kysyy neuvoo, ja minä sitten tietenkin ystävällisenä neuvon, niin saa kyllä sitten uskoa, eikä ruveta vänkäämään, että ei se siellä kirjastossa ollu. TTU varmaan on sä oot vaan väärässä kirjastossa. Mee TTUUN siitä häiritsemästä ja anna mun tehä duunia jos ei ttu neuvot kelpaa. Siinä hedelmäpelissä kun on sata kirjastoo eikä mitään logiikkaa, ni ei tarvi vänkää et ei se oo siellä kirjastossa.
no joo, jonkin verran.
ei vittu ku oon niin jumissa. saatana ku on tälläinen jumituskrapula - ei fyysisiä oireita mut aivot on päättänyt ottaa koko päivän vapaaksi. ja just vittu ku piti saada tänään taas miljoona asiaa tehdyksi.
no voi vittu.
ei sitä sitten ikinä jaksa muistaa miten paljon vaniljajäätelö sisältääkään maitoa, ja sitten sitä pitää hotkia puoli litraa. ihan ku olis suihkukone mountattu reariin.
parhaaksi prkl!
*tanan *keleen *tun ryssä prkl! Jos puhuu ok aksentilla (siis ei mikään venäjä-aksentti vaan ihan kunnon selkeä aksentti) ja puhuu selkeästi, niin tyhmänä kuvittelen, että se osaa englantia. No tämmönen kun puhuu selkeää englantia ja vastaan vielä selkeästi niin minkä *tun takia on pakko sanoa "joo, joo" ja nyökkäillä vaikkei tajua sanaakaan? Ja mitenniin ei muka tajuu? Miten sillä voi olla hyvä aksentti ja sanasto hallussa jos se ei tajuu? Voiko joku pystyä puhumaan, muttei ymmärtämään? Mulla on hollannin kanssa niin, että ymmärrän paljon enemmän kun puhun, mutten oo ikinä kuullu toisinpäin, että joku osaa puhua, muttei ymmärrä mitä puhuu. PRKL!!! Ja ton lahopään takii taas lisää hommia. Ei muuten olis riittävästi. PRKL!
Anteeks mitä?!?Miksei nuorten pahoinvointiin puututa ja paneuduta paremmin? Siinä vaiheessa kun murkkuteinit alkavat hyppimään tahallaan puskasta autojen alle on asiat mielestäni todella pahasti pielessä.
Huomenna sit vaan vakuutusyhtiöön taistelemaan, kuka korvaa auton vahingot... Voi vittu sentään tätä maailmaa.
Jäikö henkiin? Siis? Onko tosta uutisjuttua? Mitä siis tapahtui?
Onko mäkin niinku ihan pakko tehdä aivan kaikki snadisti erilailla? Eikö voi mitään standardia pitää? Se *tun näppiksen numpadin miinus ja plussa on eri kun norminäppiksessä, niin kiva kun lukee numerosarjoja ja nakuttelee menemään, niin huomaa, että siellä on kaikki miinukset asteriskejä ja plussat miinuksia. Tulee hassuja lukuja vastaukseksi.
Jos mä tuijotan numeroita, niin en mä halua sormiani kattella.