V#tuttaako?!
vituttaa/ on erittäin turhauttavaa kun pistää mixin plattariin niin ihmiset ei vaivaudu edes pistää sitä vitun kommentti setitstä !!!
SAAAATANA, ETTÄ ON LAIKSKAAAAAAAA PORUKAAAAA !!!!!!!!!!!!!
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Eilen saatu parkkisakko vituttaa!
Eikä ollut edes aiheellinen, mutta valitus pysäköintipalvelukeskukseen on turhaa. :angry:
Ei oo turhaa!!! Mä oon saanut yhden valituksen läpi ihan helposti. Se pitää vaan tehdä kirjallisesti, mutta kannattaa ehdottomasti tehdä, jos sakko ei oo aiheellinen.
Mua hatuttaa eilinen ja tämän päiväinen keli. Mitenköhän tuolla on tarkoitus ajaa kun lunta on joka paikassa oven reunaan asti! :panic:
Espoossa ei yksikän aura-auto liikauttanut eväänsäkään koko eilisenä päivänä vaikka oli historian pahin myräkkä, aivan järkyttävää. Siis en nähnyt yhden yhtään auraa missään! :mad:
Täällä Kotkassa taas on ihme tyyli aurata kerrostalojen pihoja 00:30 yöllä. Oli pakko nousta ylös ja katsoa ikkunasta kuulinko oikein. Kyllä. Aurahan se siellä. Keskellä yötä. Gsus. Alkoi potuttaa.
Mua hatuttaa eilinen ja tämän päiväinen keli. Mitenköhän tuolla on tarkoitus ajaa kun lunta on joka paikassa oven reunaan asti! :panic:
Eihän sitä tuolla vielä kovin pahasti ole. Onko täälläpäin Suomea tosiaan niin, että kun lunta tulee yli 5 senttiä kerralla, niin jengi on aivan jumissa peltilehmiensä kanssa. Et ole meinaan ainoa joka on tuota samaa manannut viimeisen vuorokauden aikana. Minä ainakin pääsin ihan sujuvasti liikkeelle, kun oli eilisiltana autolle käyttöä, ja se oli minusta vieläpä ihan mukavaa, vaikkei sielläkään missä itse olin liikkeellä oltu juuri auroja nähty.
K: Vituttaako? :confused:
V: Vituttaa! :mad: :crybaby: :confused:
Vituttaa HOMO naapuri, joka soittelee kyttiä käymään oven takana, häiritsevä melu oli hiljaisella soiva musa, jota kuuntelin koneelta kouluhommien ohessa.
Hansu Tiukkapipo nostaa päätään: lisääkö toi sun naapurin homous jotenkin sen vittumaisuutta vai miksi se piti ylipäänsä mainita ja vielä isoilla kirjaimilla?
Niinpä...
Oletan että tune-inc tekee koulujuttuinaan tutkimusta homoseksuaalisuuden vaikutuksesta ihmisen vittumaisuuteen tms.
Mitenköhän tune-inc perustelee tietävänsä naapurinsa homoseksuaalisuudesta, vaikka valittaakin heti perään sitä ettei tiedä kuka naapuri on kyseessä...?
Onko kyseessä jokin rakennus jossa jokainen asukas sattuu edustamaan seksuaalista vähemmisöä vai onko kyseessä vain omakohtaiset kokemukset?
Mielestäni tollainen ilmaus olis sopin paremmin jollekkin teini "rakastan_antti_tuiskua" foorumille...
Ärsyttää tollaset ihmiset :mad:
Ai nii... Meillä oli Radio Nova soimassa ja sieltä tuli taloa, kun käänsimme volyymin pois. (Ei oo kiva puhuu niiden tonttujen kanssa jos soi tekno.)Muista salaliittoteoriat a'la Zeraf. Supo lukee tätä kuitenkin, ja pitäähän sunkin saada osas kuumotuksesta. Sitäpaitsi, etkö sä tiedä, et jokainen teknomusiikkia kuunteleva on vähintään rikollinen tai ainakin epäilty? :D
Olisi pitänyt tunnustaa kaikki. Ei oo oikee tunnustettavaa, mutta oisin silti tunnustanu. Minä murhasin Hoffan ja hautasin takapihalle!
Vituttaa HOMO naapuri, joka soittelee kyttiä käymään oven takana, häiritsevä melu oli hiljaisella soiva musa, jota kuuntelin koneelta kouluhommien ohessa.
Hansu Tiukkapipo nostaa päätään: lisääkö toi sun naapurin homous jotenkin sen vittumaisuutta vai miksi se piti ylipäänsä mainita ja vielä isoilla kirjaimilla?
käytin sanaa "homo" anonyymin naapurini nimittelytarkoituksessa. ja isolla kirjoitettuna painotin vitutuksen suurta määrää.
mutta jos kyseinen termi häiritsee sua, niin voin vaihtaa sen vaikka persenaamariksi tms.
:D :D
Vituttaa joka kerta ku netissä törmään sanaan:Owned!! :D
Owned (tai mikä vaa sen variaatio)
Goatse
n00b
r0x0r
hax0r
Yli kolme huutomerkkiä peräkkäin. (Kukaan selväjärkinen ei käytä yli kolmea missään tapauksessa.)
Viimeiset huutomerkit on ykkösiä, kun se vammanen ei osaa pitää shiftiä pohjassa.
Kun "the" kirjoitetaan "teh".
Kun "weird" kirjoitetaan "wierd".
Tai sit ku näkyy niitä aivan Simperin hauskoja "saatanan saatana" tms. kuvia jostain tv-ohjelmista napattuna...
Hymiömeri.
Owned (tai mikä vaa sen variaatio)
Yli kolme huutomerkkiä peräkkäin. (Kukaan selväjärkinen ei käytä yli kolmea missään tapauksessa.)
Kun "the" kirjoitetaan "teh".
Entäs nämä:
w00t
pwned (juuri tämä variaatio)
lolz
omg
stuf (väärinkirjoitettu stfu)
xiit
Sitä vastoin "teh" on tahallaan väärinkirjoitettu "the", ja eroaa määräisestä artikkelista myös käyttönsä puolesta. Se painottaa pääsanan merkitystä ja usein personifioi sitä: "j00 iz teh sux0r", "unable to locate teh funnay"
Myös ykköset huutomerkin jälkeen on usein kirjoitettu parodiamielessä.
takaisin topicciin... mua vituttaa aineet. mä haluan päästä eroon aineista... ainakin sivuaineista, joiden tentteihin pitää lukea viikonpäivät!11 :mad:
Odotamme kaikki innolla raporttia, jossa moitit kovin sanoin Hollantia, hollantilaisia, maan liikennekulttuuria yms. asiaan kuuluvaa. :D
En ole Hollannissa vielä käynyt, mutta Irlannissa olen ollut. Ja kaikki mistä Tarska on tilittänyt on oikeasti pitänyt paikkansa! Irlantilaiset on suurimmalta osalta sietämättömiä ne ei todellakaan osaa ajaa autoa tai tehdä toimivia teitä jne..
Nimin. Ikinä en Irlantiin enää mee... (toisaalta ny kun näin tuli vielä julkisesti sanottua niin katotaan vaan niin mä oon kohta jotenkin taas päätyny sinne... :scared: )
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:
Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.
Aamulla kävin kaupassa, josta olin puhelimen ostin. Eilinen ostos lähtikin sitten takuuhuoltoon(kiitos Nokian takuun, jälleenmyyjä ei anna heti uutta ehjää laitetta tilalle) ja puhelin tulee hyvällä tuurilla huollosta ensi torstaina.
Sain lainaan huollon ajaksi puhelimen, joka ei sitten näköjään toimi.
En nyt mikään kännykkäriippuvainen ole, mutta vituttaa kun asioiden hoitaminen menee vitun paljon hankalammaksi ja saa juosta liikkeessä tämän asian takia. Perkele!:mad:
VITTU ETTÄ VITUTTAA! :mad:
Kävin eilen ostamassa Nokian 3510i kännykän kun alkoi olla syytä vaihtaa entinen. Laitoin uuden puhelimen lataukseen ja selailin valikoita ja soitin n. 5 minuutin puhelun. Akku latautui täyteen ja tuli ilmoitus "aseta sim-kortti uudelleen" No, otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin ne takaisin paikoilleen. Sen jälkeen koko puhelin ei enää käynnistynyt.
Mullakin on ollut kaikkien luurien kanssa ja melkein jokaista on täytynyt käyttää huollossa. Kyl se aina välillä vituttaa! :/
Aamukooma vielä päällä ja kirjoitus tökkii. Ollut siis ongelmia jokaisen omistamani kännykän kanssa.
Onnex on kuitenkin perjantai niin duunissa oleminen vituttaa vähemmän...
mua vituttaa et tää on näköjää ainoa mun luoma topikki joka nousee jatkuvasti kärkeen..
muutetaan nimee
:D Mutta sehän on ihanaa, kultaseni! Ja nyt loppui vitutus, sillä talviloma alkaa N-Y-T nyt!
Oli pakko purkaa tänne kun tuli tämmoinen instant-vitutus. Joku on varmaan valittanutkin jo flasheista nettisivuilla, mutta taas tormasin samaan ongelmaan. Täällä Koopenhaminan yliopistolla koneet on toivottoman vanhoja ja hitaita eika niissa ole mitaan ekstra-ohjelmia tms. Yritimpa sitten avata yhta jos toistakin nettisivua, joilla on tarkeaa tietoa, mutta eivat ne aukea (mm. http://www.universal.dk), kun nissa on jotain flasheja jota taa kone ei ymmarra. Uusia ohjelmiakaan tuskin voin ladata, kun palomuurit on niin vahvat tms. Eli jaa sitten opiskelut opiskelemat ja freelance-toimittajan tyot tekematta kun ei saa tarvitsemaansa materiaalia hankittua joidenkin flashien takia! :mad:
ok, siis RASIA (ortofon concorde dj e) maksaa 77ekee netissä,
ja sävelaitan myyjät yrittivät väittää mulle että SEN NEULA tulee maksamaan 100ekee....................
eli on halvempa ostaa koko rasian ku sen neulan.......
kyllä taitaa olla hermoromahdus tiedossa
Hei, etkös ole jo oppinut että sävelaitta kiskoo aivan älyttömiä summia?
En tajuu miten ne kehtaa joistakin asioista pyytää niin korkeita hintoja. :confused:
Vaikkakin olen joskus ollu siellä hetkisen, n.½vuotta töissä, niin vieläkin kummastuttaa katteiden asettaminen tuottaille. Sen näkee tavallinen kaduntaallaajakin että tuotteilla on siellä TODELLA suuri kate...
Suosittelisin että ostat netisä. Vaikka koko rasiat.
Mutta, minkäs sille voi, Sävelaitalla on ns. monopoliasema Kotkassa. Tää on niin pieni kaupunki että tänne ei synny samankaltaista musiikkiliikettä, joten ne voi myydä tuotteitaan hinnalla kuin hinnalla. :mad:
Hei, etkös ole jo oppinut että sävelaitta kiskoo aivan älyttömiä summia?
En tajuu miten ne kehtaa joistakin asioista pyytää niin korkeita hintoja. :confused:
Vaikkakin olen joskus ollu siellä hetkisen, n.½vuotta töissä, niin vieläkin kummastuttaa katteiden asettaminen tuottaille. Sen näkee tavallinen kaduntaallaajakin että tuotteilla on siellä TODELLA suuri kate...
Suosittelisin että ostat netisä. Vaikka koko rasiat.
Mutta, minkäs sille voi, Sävelaitalla on ns. monopoliasema Kotkassa. Tää on niin pieni kaupunki että tänne ei synny samankaltaista musiikkiliikettä, joten ne voi myydä tuotteitaan hinnalla kuin hinnalla. :mad:
siinäpäs se että en voi ostaa neulan mistään netis, elektronis ei ole sitä ja thomanilt ei voi tilata niin halpoja paketteja...=(
Käyttää kaikkea häikäilemättömästi hyväkseen alkaakseen elää mun elämääni!
Miten tällanen oikeen käytännössä tapahtuu? Siis veikö se sun pelipaikan joukkueessa, valtas asunnon, mitä? :confused: (Ei siis pilkkaa, vaan puhdasta ihmettelyä..)
Kiusa se on pienikin kiusa: Ärsyttää ajaa näin keväisin jalkateitä fillarilla, kun joka paikka on täynnä sellasta pettää/ei petä -sohjoa, joka on raskas ajaa ja ohjailee fillaria miten sattuu.
Ihme psykopaatti. Pitäs laittaa hoitoon tollaset, vaan taitaa olla vähän hankalaa antaa ilmi tommonen.
kenestä sä puhut? :D
jep