V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Jukka I
Quote by Mimako
Tänä vuonna olen muutenkin tehnyt järjettömästi duunia, niin paljon etten edes ole ehtinyt verovirastoon muuttamaan ennakkoja suuremmiksi.

Ennakonpidätysprosenttiaan voi muuttaa suuremmaksi yksinkertaisesti ilmoittamalla työnantajalle/palkanlaskijalle haluamansa suuremman prosentin.

Kaikilla ei ole työnantajaa eikä palkanlaskijaa. Jotkut joutuvat hoitamaan tämänkin homman ihan itse -- tai joutuisivat, jos ehtisivät hyppiä virka-aikaan jossain verovirastossa ja tietäisivät vieläpä etukäteen, paljonko vuoden mittaan ansaitsevat.

Edellisen postaukseni pointti olikin se, että kun yrittäjänä työpanos vaikuttaa melko suoraan ansioihin, niin kyllä verottaja pitää huolen niistä ansionlisäyksistä :mad: Kuten tietysti pitää duunareillakin, joko perusveronkannossa tai mätkyjen muodossa :mad:

Veronalaista tuloa duunari, mutta varsinkin yrittäjä voi toki pienentää hankkimalla kuluja. Niitäkään en tähän hätään oikein keksi lisää, kun uusi tietokonekin on otettu mukaan tohon ensi vuoden mätkylaskelmaani :mad:

Voisin tietysti aina hankkia auton, mutta kun mun kaikilla työhön liittyvillä kulkureiteilläni on ihan älyttömän tiheä joukkoliikenne! Ja arvatkaas mikä olisi fiilis autoveroja ja bensaa maksellessa, autoa lumikasasta lapioidessa ja sitä taskuun pysäköidessä. Aivan oikein: :mad:

Kyllä elämä hymyilee :mad: :laugh:

Quote by Remotion
toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"

Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:

Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...

Oiskohan vitsi ollu...? :scared:

Quote by Roz
Quote by Remotion
toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"

Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:

Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...

Oiskohan vitsi ollu...? :scared:

Ei ees ollu, kysyin vielä et siis tarkotitsä et mä oon lihonnu, se sano et oot ihan selvästi...!

alunperin se sano että katos sullahan rupee olee saman kokonen pää ku mulla! :mad:

Quote by Hexe
Se levittyykin jos sen tekee oikein.

Mut entäs jos onnistuu levittämään sen tasaisesti vaikka tekeekin sen väärin? :confused:

Eikä voin kuulu levittyä. Voin tarkoitus leivällä ei ole levittyä vaan maistua hyvältä.

Tässä oot aivan oikeassa.
Voi saa anteeksi paakkuuntumisensa leivän kanssa koska se maistuu niin syntisen hyvältä.
Mutta silti suosin kevyesti levitettäviä ja tasaisesti leivälle leviävää Keijua.
Vaikka se maku oikeesti enemmänkin vituttaa kuin maistuis hyvältä.

Mut ni.
Vittuaa monikin asia.
"Normaalia" elämää jäljellä reilu kolme viikkoa.
Sit toi perkeleen 13kk pakkoloma alkaa.
Ja ei o rahaa koko sinä aikana.
Ellei tee kaikenmaailman sivutöitä jne.
Vittu. :mad:

Ja sit vittuaa et just ku kirjoilin itsekseni sitä että ei o rahaa ni joku menee ja tuuppaa Kolkin myyntiin edulliseen hintaa.
Kaadetaan vaan sitä suolaa haavoihin!
Kiitti vaan Timppa...
PRKL! :mad:

Joo-o.
Ja kaiken kukkuraksi kevät (missä mitä häh?) tekee pian tuloaan ja olis taas aika keksiä jostakin harrastepyörä.
Nii, taas se perkuleen fillarikuume nousee.
Ja millä sen oikeesti hyvän pyörän saa?
Rahalla.
Ja sitähän ei kohta oo.
Saatanan saatana. :mad:

Niin no.
Töitäkin pitäis tässä vielä keretä tekemään.
Mut missä välissä sit kerkeäisin käydä Kelassa jne?
Jos töihin menen klo 10 ja pääsen klo 18 ni missä pirun rakosessa kerkeän noita "tärkeitä" paperitöitä/selvittelyjä tekemään ennen tuota pakkolomaa?
Helvetti. :mad:

Quote by Hexe
Quote by Juki54
Quote by Hexe

Elikkä, voi tulee kaapia purkista niin että se tulee siihen veitseen sellaisen "ohuena levynä" ja näitä levyjä laitetaan sit leivälle sen verran mitä tarvii (2-4)ja niitä levitetään vain hieman.

Ei. Voin kuuluu levittyä tasaisesti leivän päälle, ettei siihen tule mitään klimppejä/levyjä.

Se levittyykin jos sen tekee oikein

Tuus levittään meille Oivariiniä semmosen pehmeen sämpylän päälle. Katson mielelläni.

Quote by Hexe

Eikä voin kuulu levittyä. Voin tarkoitus leivällä ei ole levittyä vaan maistua hyvältä. :right:

Miksi sitten pistät leivälle niitä "ohuita levyjä" etkä yhtä isoa klimppiä?

Oon IT-vastaaavana töissä eräässä 200 hengen yrityksessä, vaihdettiin saunalahdelta soneralle kaikki netti palvelut.
Tällähetkellä ollaan ilman sähköposteja, netti ei toimi ku osalla, domain siirtyy jos siirtyy. Ja mikä pahinta mulle ei oo lähetetty tunnuksia mistään näistä. oon sitten yrittäny faksin avulla kalastella. tällä hetkellä ne siellä soneralla etsii jotain henkilöä joka vois ottaavastuun koko paskasta, toden näkösesti menee tunti eikä kukaan oo oikeesti tehny mitään ja soitan sadannen 50 kerran asiaskaspalvelunumeroon, "olet jonossa!"

ja itse aiheeseen, vituttaako?

[size=200][color=red]!!!!!!!!!!!!!!KYLLÄ, IHAN VITUSTI!!!!!!!!!!!!!!![/color][/size]

1. lähetän tästä koko paskasta laskun, koska mikään ei toimi niinkuin pitäisi, ja 2. ollaan myöhässä 2kk aikataulusta, 3. kaiken oon saanu tehdä itse, 4. meidän sähköpostit valuu jonnekin ei tietoo minne, koko tilejä ei löydy tällähetkellä mistään.
:crybaby: :( :mad: :angry: :mad: :( :confused: :angry:

Kohta mä nappaan pöydästä yhden jalan irti ja ajan kahtasataaviittäkymppiä soneran toimistoon ja sit tirvasen kaikkea liikkuvaa mihin osun. PRKL!!!! PRKL!!!!
huom. jos haluatte välttyä murhenäytelmältä, välttäkää Soneraa, mikä tahansa on parempi, palvelua ei ole, kaikki maksaa ihan vitullisesti ja mitään ei tapahdu siltikään vaikka kuinka teet itte pyöreitä päiviä.
Sappi poksuu, stn!!!

Quote by Faini
Ei vittu, ei voi olla taas paskempi fiilis

Tiedän tunteen.
Mutta tässä ei voi muuta sanoa kuin että kyse oli vaan kahdesta kuukaudesta.
Mieti mun fiiliksiä kun Tanjan kanssa päättyi juuri kuukaus pari sitten kolmen vuoden avoliitto...
Kahdessa kuukaudessa ei edes toista opi tuntemaan niin hyvin että tunnesiteet olisivat niin vahvat että eroaminen aiheuttaisi todellisen ahdistuksen.
Arvaa vaan että tuntuuko nykyisin olo yksinäiseltä ja orvolta?
Kotona töiden jälkeen odottaa tyhjä kämppä...
Ei ketään kenelle puhua.
Ei ketään kenen kanssa jakaa ilonsa ja murheensa.

Mut silti.
Aina tollanen satuttaa.
Paska juttu.
Mutta oikeesti, elämä jatkuu ;)
Sä olet vasta noin nuori ja kyse edeenkin oli parin kk seurustelusta...
Ajattele positiivisia puolia...
Teillä ei ollut yhteistä kotia, ei yhteisiä tavaroita, ei yhteistä elämänrytmiä jne jne jne...

Quote by Raakile
I cried on my blood day
there was nothing that i could hold on to
just a line could have helped
remind me of you, of you
i screamed till the blood came
i was living in a cloud of hope
lover's kiss then they make a wish to the end
they pretend :angry:

Vaikkei vitutakaan, ni vois pistää soimaan :)

Quote by sixtus
Nyt vituttaa kyllä :angry: Ei mikää yllätys et kun kesäloma alkaa ni sitä tulee sitten vittu kipeeks! Just ku oli vielä selvinny juhannuskankkusesta ni sit puskee kiukku kuume, jonka takia ei saanu koko vitun yönä nukuttua. Vittu.

Niinpä.
Mulla alkaa ens viikolla ja nyt oon räkätaudis, stna!
Ja sit se vituttaa niin vitusti kun tulee ylimääräist työtä täs loppuviikol, kun kukaan muukaan ei osaa tehdä mun hommaa täällä. Koko ajan ihan hiton kiire. Mun perse repee!!
Perkele.!1

Perjantaina duunista lähdettäessä kaasupolkimen ja moottorin välistä katkes vaijeri. Eli kaasupolkimella ei tehny mitään. Onneksi olimme Gardiner Streetin ja Dorset streetin risteyksessä, tulossa Gardinerilta, kääntymässä Dorsetille. Dorset omaa kolme kaistaa kumpaankin suuntaan, Gardiner vain kaksi per suunta.

Sit meidän hieno AA-RoadWatch, jonka pitäis pelastaa meidät mistä vaa ja koska vaa lähetti McGyverin paikalle, joka veti narun sieltä moottorista käteen ja sano, että toinen vaihtaa vaihteita ja kuski vetää narusta, niin kaasutellaan.

No eiköhän se helkkarin naruviritys hajonnu M1-moottoritiellä aika alussa, Donabaten liittymän jälkeen, sellasessa kohassa, jossa oli pitkä silta, ja me ohituskaistalla... (fiksua) eikä siis tietenkään hard-shoulderia, siis mikä se on? Leveä piennar?

No ei fikkaria, joten ei sitä nartsaa saanu takas, vaa sit vedättää ykkösellä vauhti, kytkin alas, kakkonen sisään, kiihdytti snadisti... kolmonen... nelonen... vitonen... moottoritietä hard-shoulderia pitkin vitosvaihteella ilman kaasupoljinta neljääkymppiä. Onneksi ei ollu matkaa siitä enää ku joku 40km himaan.

Neljältä lähdimme duunista, yhdeltätoista himassa.

Ja sit sitä osaa ei saa tästä maasta... Irkut ei vaa ymmärrä. Niille pitää piirtää se osa valmiiks ja kertoa niille miten ne itse tilaa sen itselleen, että ne ymmärtää - no ei pidä syyttää irkkuja - tän maan koululaitos on niin surkee, että ymmärrän kyllä ettei aivotoiminta kehity.

Eilen piti itte vetää sit kans mäkkaiverit ja duunata se temprary solution sinne siten, että se kans pysyy. Odotellaan osaa Saksasta.

Ja vielä toinen juttu. Kävin täyttää passihakemuksen. Ja parta ajamatta, tukka sekasin ja pitkä... Näytän ihan rantarosvolta. Tuli hyvät kuvat. En ees kattonu niitä kuvia, näen ne sitten ku passi saapuu.

Vituttaa kun oksentamisen jälkeen on ns. "pala kurkussa"... :mad:
Hyi hemmetti.
Tuntuu että aamiaisella nauttimani pikkunakit olisivat tarttuneet kitalakeen tms.
Olipas kyllä kerrakseen pikkujouluja.
2 kk kateltu sitä kun toiset dokaa ja juhlii pikkujouluja.
Ja nyt oli vihdoinkin meidän vuoro.
Ja kunto olikin sen mukainen...

"nimimerkki: juuri laahustanut kotiin hotellilta, nukuttu varmaankin kolme tuntia..."

SIIS JUMALAUTA!

Olin tossa neljä tuntia sitten paikallisessa yökerhossa tanssimassa erään Maria nimisen ihanan neitosen kanssa.
Ilta meni hyvin kunnes eräs *TUN KUSIPÄÄ LÖI MINUA KALJATUOPILLA SELKÄÄN.

Ihmettelin vaan "mitä *ttua kun selkään koskee ja se on ihan märkänä" ja huomasin että lempparipaitani on selästä riekaleina ja muutenkin, kuten sanoin, selkään koskee.

Joku rupesi keskenkaiken huutamaan että meikän selkä on verillä.
Portsarit kävivät meikään kiinni ja varmaan halusivat antaa suusta suuhun elvytystä, ainakin kovasti hyysättiin.
Enpä pahemmin voinut selitellä että ei tässä mitään, tajuissani olen vaikka koskee, tai noh, yritin mutta ei minua kuunneltu.

Eli suoraan vaan ensiapuun ambulanssin kyydissä ja selkä paikattavaksi.
Pääsin tossa puoli tuntia sitten pois, kotiinviemisinä särkylääkkeitä ja ohjeistuksena että vietän ainakin tämän yön vatsallani.

*ttu kun on kivaa.
Sai olla viimeinen kerta kun sinne helvettiin palaan.

Kai sitä joku tutkii, poliisi kyseli jo minulta tekijän tuntomerkkejä mutta enhän minä nähnyt kun olin tekijään selin ja kun käännyin, ei takanani ollut ketään kuka olisi näyttänyt uhkaavalta.

Täydellinen paskanmaku jäi tästä illasta ja en varmaan enää taida tällä paikkakunnalla pahemmin tanssilattiaa kuluttaa...

Sori vuodatuksesta.

Olisinpa edes sen Marian puh. numeron saanut, se tässä eniten *tuttaa :mad:

KYLLÄ JA PAHASTI VITUTTAAKIN!!!!!
Vois sun saatana sentään.
Kylppäri menee kuin meneekin remonttiin...
Katelin tossa jo aamulla ku kävin suihkussa noita saumoja ja ajattelin nyt illalla vähän lähemmin niitä tutkia...
No, viimeiset pari tuntia olen istunu kylpyhuoneen lattialla, irroitellut joitakin laattoja, silikonitiivisteitä jne jne ja käynyt hermotupakalla varmaan 20 min välein.
Ei saatana, kosteuttahan sinne on päässyt laattojen alle.
Pitää huomenna soittaa asunnon myyjälle, kosteusmittaajalle jne
Ja pankkiin lisäremonttirahoituksen saamisesta...
EI VITTU...
:mad: :mad: :mad:
Ei tämmöstä tähän väliin, ei todellakaan...
Missä helvetissä mä nyt käyn suihkussa?
Kuitenkin joka päivä on käytävä, ei sitä duuniin viiti lähtä paskasena.
Ei saatana.
Kylppäri ainakin sen pariviikkoa pois käytöstä.
Ei vittu!
:mad: :mad:

No, jos huomenna nukutun yön jälkeen tulis selkoa tilanteeseen.
Vituttaa vaan nyt niin kovasti.
Onneksi on vapaata, ei tästä muuten tulis hevon vittuakaan!!!!

Quote by Taedium
*turhautumista*

Minkä helkkarin takia hedelmäpelifirman pitää tehdä jotain eläinkäyttiksii? Eikö ne saa sinne sivuilleen järkevää downloadijuttuu päivityksille? Jos haluaa päivittää raitapaitasensa .4.2 versioon, pitää eka etsiä (tietenkään painamalla download nappia ei saa nopsasti eteensä sivun ylälaitaan niitä päivityksiä, vaan jotain hattivattiviritelmiä kojelautoihinsa ja muuta) .4.1 ja päivittää siihen. Ja jos tyhmänä kuvittelee, että .4 saa päivitettyä suoraan .4.2 niin ehei, molemmat päivitykset pitää ladata. Ja fiksusti se kertoo, ettei voi päivittää, koska levy ei täytä vaatimuksia. Eikä mitään muuta infoo. Kai siellä jossain jonku nurkan takana vapaamuurarikädenpuristuksen jälkeen on joku .4.2 combopäivitys, mutta eipä sitäkään voi sinne sivulle. Pakkoko ne ossipäivitykset on sillä searchilla hakee? Eiks kandeis laittaa vähä niinko downloadien ylälaitaan? Hä? Tää on ihan gei hommaa. En varmaan switchaa.

LOL :)
Sä et vaan osaa ;)
Mulla ainakin omenakoneen päivitykset on sujun 100x paremmin kuin wintoosan...

Quote by Mikko
Quote by jarier
v#tuttaa lähettää toinen mk5 takas saksaan huonon laadun takia ja olla näinollen taas soittelematta kotona pari viikkoa :mad:

off topic, mut mikäs oli teknareissa vikana? itellä lähti kans 2 kpl mk5 takas
kun ei levylautaset menneet mitenkään päin oikein paikoilleen...

samantyyppistä vikaa eli levylautasessa oli todella reilua klappia.

Kuten kopernikus mainitsi, Työt vituttaa. Tää Vtun pskafirma polttaa työntekijänsä loppuun. Itsekkin sykin kahden ihmisen työt ja lisää työtä on tulossa.. Se on sit niin vtun ihanaa et tää globalisaatio määrää nykyaikana. Pitäisi alata laittaan jo pikku hiljaa metrin halkoja sinne rattaisiin ja pysäyttää tällainen sairas kehitys. Kohtuu hyvä palkka on ainoa asia joka saa ihmisen tekemään tätä pskaa. Juuri tuli jopa palkankorotus, mutta se ei muuta sitä asiaa, että joku sietoraja tulee vastaan. Ikävää nyt vaan on se, että firma jonka alihankkijana/kumppanina työpaikkani toimii lisää voluumiaan ja väkeään, toisin kun taas työnantajani typistää ja siirtää lisää pskaa omiensa niskaan. Kestävää kehitystä? *reps* Pinnan alla kytee jo.. Porukan mitta alkaa olla täynnä!! Kiitos ja kumarrus pörssipelleille ja yritysjohtajille. Sille krakalle löytyy muutakin käyttöä, kun riiputtaa sitä statuksen merkkinä kaulalla! ;) :mad: :angry:

Quote by master bator
Täällähän on tehty kompromissi ja nykyään keskitytään ongelmien keksimiseen :D
Sitähän mä just tarkotin. Kun ei ole oikeita ongelmia, ja ne vähäiset vaivat mitä on, jätetään hoitamatta, niin sitten keksitään ongelmia. Olis ees jotain tekemistä.

:angry: Jouduin lähettämään pomolle sähköpostin:

"Last week I wasn't late, when the tram 12 was delayed, due to the "tram gone off the track" as I was told. That time the tram in front of us continued normally, which is quite unusual for a derailed tram. I guess the tram before us was just lost, not derailed and the "tram gone off the track" ment this. This time however I wasn't as lucky.

I was in tram 12 again, and we were advancing walking speed near the Museumplein where the roadworks are going on. There was a truck parked little bit on the track and the tram driver took turns and crashed the parked truck walking speed on a vehicle that goes on tracks. How this could've happened, I do not know. My assumption is the driver had the reflection speed of a dead marmoset.

As usual I waited in the tram, as it is custom the public transportation continues later even if the drivers indicates otherwise. The waiting tactic works with trams, trains, subways and busses normally. This wasn't the case this time and I had to wait for the next tram, which didn't arrive in time due to the accident. They managed to get the demirrored tram that obviously had to be repaired, since the extra mirror on the left side is extremely important safety device and the tram cannot function without it.

All of this resulted in my lateness.

Couldn't do anything. (Teleportation, although there have been good results lately in molecular level in the science circles, hasn't been implemented in the public transportation yet.)"

VITTU kun vittu vituttaa saatana.
Mutsilla käsi paskana kun KYSissä kävi leikkuuttamassa jotain ja kahden viikon sairasloma, ei saa rasittaa kättä.

Vvittu kun joutuu vittu kaksi viikkoa joksikin *tun pihatyöorjaksi "sää kun olet pakkolomalla niin ei sulla varmaan muutakaan tekemistä ole" joo vittu.
Kaadoin jo vittu yhden tuomen ja saatana palottelin sen ja latjasin ainakin kuusi tonnia klapeja saatana läjään ja nehän jo kerran sortu ja taas kasataan klapit läjään ja nyt pitäs *ttu tuomesta juuret repiä sieltä maan alta, kiinnostaa niinkuin ihan vitusti.

PIHATYÖT on perseestä, kukahan vitun käkkäräpää muka vittu puutarhasta jotain helvetin nautintoa saa vitunmoinen homma.

Vittu kämppään päästyäni kyllä muistan levittää puoltoista metriä sementtiä parvekkeelle ja ikkunalaudoille ja alakerran naapurin takapihalle niin säästyy sekin PIHATÖILTÄ PRKL :angry: :angry: :mad: :mad: :mad:

Vittu en jaksais.

evvk?

[x] kyllä
[ ] ei

jep

O