V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Taedium

Jep. Ihan hyvä, että nuori saa toimivan auton. Vaan minun mielipide on, että kun aloittaa spartalaisilla vehkeillä, niin oppii huomattavasti paremmin. Jos ajaa jollain täysautomatisoidulla bemarilla, jossa kuski on vaan siinä mukana kyydissä ja vähän vihjaa autolle mihin sitä haluaisi mennä, niin oppiiko siinä sitten oikeasti ajamaan? Oppiiko siinä ääritilanteissa toimimisen?

Millä tavalla savuttava vanha skeida vs. uusi toimiva auto vaikuttaa reagoimiseen ääritilanteissa? Eikö kokemus ole aika avainasemassa?

Meidän himasta duuniin noin 30km pitkällä motari pätkällä on nyt vuoden sisään kuollu 44 autoilijaa.

:eek:
Näin siis siellä, entäs täällä...paljonkos koko Suomessa kuolikaan vuodessa?
"Tieliikenteessä kuolleiden määrä on on laskenut ennätysmäisen alhaiselle tasolle. Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan teillä menehtyneiden määrä oli pienempi viimeksi vuonna 1952.

Viime vuonna liikenteessä kuoli ennakkotietojen mukaan 396 ja loukkaantui 9296 ihmistä. Edellisvuodesta liikennekuolemat vähenivät 10 prosenttia ja loukkaantumiset yhdeksän prosenttia.

Liikennekuolemat ovat vähentyneet koko 1990-luvun ajan. Suurin osa kuolleista 242, oli autoilijoita. Jalankulkijoita kuoli 68, ja polkupyöräilijöitä 44. Kuolemantapaukset vähenivät viime vuonna juuri polkupyöräilijöiden kohdalla.

Surmansa saaneista 69 prosenttia oli miehiä ja 31 prosenttia naisia. Osuudet ovat viime vuosina pysyneet lähes samoina. Joulukuu oli liikenteessä synkkä kuukausi. Ennakkotietojen mukaan surmansa sai 42 ja loukkaantui 849 tielläliikkujaa.
(STT) "

Niinpä 242kuollutta autoilijaa (Tietysti loukkaantuneita on hirveesti.) Oisko ollut noin 70% onnettomuuksista joissa alkoholilla oli suorasti tai epäsuorasti vaikutusta. Sitten vielä vaikeasta kelistä, huonoista renkaista ja sairaskohtauksista, hirvistä ja radion räpläämisestä johtuvat onnettomuudet pois niin päästään ehkä lähelle sitä että pienellä nopeuden muutoksella ei olekaan niin paljoa merkitystä kuin ehkä luullaan. Siitä huolimatta rauhalliselle tielle missä on jo valmiiksi 30km/h lätkä laitetaan niitä korokkeita joka :mad: suojatien kohdalle!

Näin siis monessa paikassa pääkaupunkiseudulla.

Mieluummin tiukemmat säännöt, kun kovemmat vakuutusmaksut.

Mielummin semmoset säännöt et suurempi osa jengistä tajuu noudattaa kun niistä on hyötyä kaikille, turha tiukentaa sääntöjä joita kukaan ei noudata kuitenkaan. Kaikkiahan ei voi saada elämäänsä saati muiden elämää arvostamaan, mut sille ei voi mitään.

Quote by r.pete
Vituttaa olla jälleen kerran työpaikassa, jossa uusi tyyppi saa aina talon paskimman koneen. Se ainoa työkalu mitä töissä käyttää on aivan paska! Vitun hienoa vääntää 40G vuodessa syövää tietokantasovelmaa tehtaaseen, kun koneessa on pentium 700 prossu, kone sammuilee, ei käynnisty telakassa, levyä vapaana 2G, hiiri ja näppis ei aina toimi jne jne. Sitten kävelet esimiesten tai myyntimiesten huoneen ohi ja katselet, kun ne vääntää wordia ja powerpointtia 2 G:n koneilla ja kysyy neuvoa, että mitenkäs jonkun tekstin saa boldattua.

Uusin kaveri sai pentium 200, josta edellinen käyttäjä luopui kun se ei toiminut! Ja vittu silti sitä tyrkytetään eteenpäin aina uusille työntekijöille :mad:

Sanoin esimiehille, että ettehän te antaisi metsurillekaan vannesahaa ja itse pitäisi konttorilla moottorisahaa - vastauksena jotain jupinaa.

Näinhän se menee.. :D Muakin nauratti ku mutsi sai kotiinsa työkoneen jossa oli joku ihan vitun sairas nvidian cad-mallinnukseen suunniteltu state-of-the-art näytönohjain, vitusti muistia ja nopee prossu ja se käyttää sillä tyyliin jotain exceliä jos sitäkään.

Mua taas naurattaa kans se kun toimitusjohtajilla yms isoilla herroilla pitää aina olla se kommunikaattori, vaikka se käyttö onkin sitten sitä että näppäillään numero ja painetaan vihreetä nappia. Kyse on vaan siitä, että käyttöhyödykkeistä tehdään statussymboleita, vaikka sellaiseksi kävisi helposti joku muukin.

sonera, suomen enron vituttaa. veronmaksajana en pidä siitä, että lähitulevaisuudessa vero(n)eurojani käytetään törttöilevien idioottien tekemän megatappion subventointiin. olen jo aikanani maksanut pankkituetkin veroina. kyllä sellainen pitäisi riittää yhdelle elämälle.

hallituksen onerottava, ministerit ammuttava! :mad:

Quote by hexasonik

...hallituksen on erottava, ministerit ammuttava! :mad:

Itteppähän ollaan edustajamme valittu. Joten ehkä se kertoo jotain meistä itsestämme ja suomen kansasta kun haukumme johtajiamme.

Demokratiaa pitäisi muuttaa ja rankalla kädellä. Omasta mielestäni pitäisi ottaa jonkin verran oppia antiikindemokratiasta.
Esim kansalaisen pitäisi jotenkin saavuttaa oikeus päättää asioista. Mutta siitä lisää joskus tuolla yhteiskunta/kelailu topicissa.

Jos totta puhutaan niin mä olen ihan tietoisesti jättäytynyt tämän sonera jupakan ulkopuolelle. Tässä on pienen elämäni aikan nähnyt jo niin monta kertaa kuinka yhteisiä rahoja on heitetty kankkulan kaivoon:Pankkituki, Hornetit etc. Alkaisipahan vain vituttamaan ihan turhan takia.

Ignorance is bless

Quote by Pan

Jos totta puhutaan niin mä olen ihan tietoisesti jättäytynyt tämän sonera jupakan ulkopuolelle. Tässä on pienen elämäni aikan nähnyt jo niin monta kertaa kuinka yhteisiä rahoja on heitetty kankkulan kaivoon:Pankkituki, Hornetit etc. Alkaisipahan vain vituttamaan ihan turhan takia.

totta. tiettyinä aamuina asiat sattuvat risomaan normaalia enemmän. ei voi mitään, kun on kiukkuinen ihminen luonteeltaan! (vrt. flash-topic..) :)

Quote by Pan

Ignorance is bless

toisinaan. parempi katsoa sivuun kuin kohti ettei hermot mene. :)

Quote by hexasonik

sonera, suomen enron vituttaa. veronmaksajana en pidä siitä, että lähitulevaisuudessa vero(n)eurojani käytetään törttöilevien idioottien tekemän megatappion subventointiin. olen jo aikanani maksanut pankkituetkin veroina. kyllä sellainen pitäisi riittää yhdelle elämälle.

hallituksen onerottava, ministerit ammuttava! :mad:

entä jos asiat olisi menneet toisin. hallitus olisi tunkenut väliin, estänyt umts kaupat, markkinat olisivat kehittyneet toisin ja sonera olisi nykyisellaan vaan missannut mahdollisuutensa miljardivoittoihin. kylläpä oltaisiin taas niin jälkiviisaita että. hallituksen erottava, hallitus laitettava vastuuseen.

ja vitut sanon minä. mitä sitä itkemään kun maito on jo kaatunut

ei aina voi voittaa.

Just kuuntelen ku Alppinetin äijät selittää pomolle jotain tosihienoo niitten webbiselaimes toimivaa uusmediapaskaa jolla voi tehdä nappiapainamalla webbisivuille linkin. Voi hemmetti se varmaan vielä ostaa tollasen paskan.
Mä osaisin 1000 kertaa enemmän raa'alla hötömölöllä, mutta kun pitää päästä päättämään asioista.

W+ttu! En tajuu, mä oon ATK-vastaava ja mua ei edes kätellä kun tänne tulee jotain hemmoja esittelee jotain...

Ehkä oon nuori, mutta mä näytän kohta ovee noille! :mad:

Quote by Remotion

Just kuuntelen ku Alppinetin äijät selittää pomolle jotain tosihienoo niitten webbiselaimes toimivaa uusmediapaskaa jolla voi tehdä nappiapainamalla webbisivuille linkin. Voi hemmetti se varmaan vielä ostaa tollasen paskan.
Mä osaisin 1000 kertaa enemmän raa'alla hötömölöllä, mutta kun pitää päästä päättämään asioista.

W+ttu! En tajuu, mä oon ATK-vastaava ja mua ei edes kätellä kun tänne tulee jotain hemmoja esittelee jotain...

Ehkä oon nuori, mutta mä näytän kohta ovee noille! :mad:

Ymmärrän kyllä et V*TUTTAA. Samaa duunia kun teen. Pomo tilas uuden serverin kysymättä multa mitään (kyllä konsultti tietää mitä myy) lopputulos oli että ostettiin sitten 50000mk:lla paska pc jossa oli sentään SCSI-levy siis serveriksi. No arvasihan se että yks kaunis päivä se 1 levy meni paskaksi ja kaikki datat huitsin *piip* sen mukana. Ja kuka juoksee porona..? No ATK-vastaava tietysti. Tosta seuras siinä määrin avautumista pomolle että sen jälkeen on kyl kyselty että onko hankinnat OK. Talon ulkopuolelle on tilanne ollu vähän päin vastoin ja mulle tippuukin mm. työhakemuksetkin. Ja eniten postia ja korruptiolahjoja on tupannu tulemaan firmassa just mulle. Rupee kyl välillä vähän pännimään seki et joku 'apina' soittaa firmasta 'super-über-multimedia-intternet-atk-ultimate-crm-solutions-iternational-oy' koko ajan ja haluaa myydä jotain turhaa paskaa noin kauniisti sanottuna.
"Hei kato meillä on tällanen innovatiivinen softa jolla saa kustannustehokkuutta parannettua windowsin taustakuvan vaihdossa! Ja maksaa vaan puolet yrityksenne liikevaihdon kokonaissummasta! Eli sikahalpa!"

Ei vituta.. Tai no oikeastaan vituttaakin ja rankasti! Onnistuin pilaamaan suhteen johon olin valmis sitoutumaan vaikkapa sitten loppu elämäksi..
Ei pysty aina käsittämään mitä tässä päässä liikkuu. :confused:

Ja sitten vituttaa sen seuraukset.. Kaikki tulee sanomaan, että kyllä se siitä, aika parantaa tai että onhan niitä naisia. JUST!!:014:
Ei voi kertakaikkiaan käsittää kuinka paljon jäin kaipaamaan häntä..
Et sellaista tällä kertaa, toivottavasti ei tarvitse kirjoittaa tänne heti uudestaan..

Quote by q.u.i.c.k.i.e

Ja sitten vituttaa sen seuraukset.. Kaikki tulee sanomaan, että kyllä se siitä, aika parantaa tai että onhan niitä naisia. JUST!!:014:
Ei voi kertakaikkiaan käsittää kuinka paljon jäin kaipaamaan häntä..

...Kukaan ei käsitä toisen fiilareita kuin puoliks...Mut nämä ihmiset antaa sulle sympatiansa..(enhän puolustele itseänikin tässä;) Voisin sanoa, et aika ei paranna haavoja. Se arpeuttaa ne. Ne pysyy ja niitten kanssa on pakko oppia elämään ja muistot lokeroida sinne hyvien puolelle. Ja naisia samoin kuin miehiäkin on tässä maailmassa...faktaahan se on... JA sulla on toivo...näin lyhyesti ja tiivistetysti sulle mitä mieltä oon...

Mutta, joo kyllä täälläkin aikasten suuresti ottaa päähän...itseasiassa oma tyhmyys kaikista eniten. Mutta kai se tyhmyys joskus kerran vielä palkitaankin. Siihen asti annan ajan todella arpeuttaa kaikki haavat...:)

Quote by Scorpion

Mua vituttaa kun jätän (yleensä aina) asiat viime tinkaan. Sit aina vaan valitan siitä, mut ikinä ei tuu kuitenkaan tehtyä asialle mitään. Ajattelee vaan et "mä teen sen sit huomenna" tai "teen sen sit ens viikolla" :(

Sama vika. Mä lusmuilen kuukauden putkeen ja viimeisenä päivänä huomaan, että postilaatikosta on tippunut kasa laskuja, joidenka maksupäivä oli joskus viime vappuna.

Ulossottomies on ystävä.

Onneks nyt on hyvin pullat uunissa: palkka tuli ja pääsen kaikista veloistani eroon, viikonloppukin on täällä jiiihaa :D :D :D

juuri tällä hetkellä mikään ei vituta, ainkaan niin paljon, että siitä pitäis kuuluttaa täällä.
elämä hymyilee :D

Quote by Kotkan-laihin-dj

ny vaa vituttaaa....

torstaina oli syntärit, istuin kotona ja luin ruotsii..., eilen istuin kotona ja join teetä telkkarin eessä.... vittu... ja tänää samaa... vittu mä oon säälittävä... :( voi saman tien hyppää parvekkeelt, vittu.. mähän asun toisel kerroksel.....=(

Hei Mikrokokoinen-Dj... Älä välitä. Mä asun ensimmäisessä kerroksessa. Nilkka saattaisi vain murtua, jos joskus saisin päähän itsemurhaa yrittää.

Sori, unohdin synttärisi kokonaan. Onneksi olkoon. Enää kaksi vuotta niin täytät 18 :p

Quote by Individual

Täysin toimintakykyinen 17 vuotta ( about ) vanha matkatelevisioni ei enää tänä aamuna suostunut lähtemään käyntiin, prkl!

Nyt täytyy varmaan yrittää ostaa uusi telkkari, mutta kuiteski viikonloppu eletään nyt ilman töllöä...( Koen jo vieroitusoireita...

:( :eek: )

Noh, pitänee yrittää lukea THS loppuun...

T:Tero

THS? Ai Taru Hormusten Serrasta vai...hyvä minä! :)

Quote by Zeta

Vittu kun ei saa unta ajoissa!!!!1111:mad: :mad: :mad:
V-I-T-U-T-T-A-A!!!!!
Aina tää valvominen menee tänne saakka( 03:35) prkl prkl prkl:eek:

Niinpä! Päivisin jos erehtyy nukahtamaan kotiin päästyään vaikka vain puoleksi tunniksi niin nukkumatti alkaa heti leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja valvominen venyy just tähän neljään asti ja vielä eteenpäin. Aamuinen herätys kello seitsemän aikoihin onkin sitten seuraava riemastuttava kokemus tässä taas, prkl! :014:

Quote by ^petra

Niinpä! Päivisin jos erehtyy nukahtamaan kotiin päästyään vaikka vain puoleksi tunniksi niin nukkumatti alkaa heti leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja valvominen venyy just tähän neljään asti ja vielä eteenpäin. Aamuinen herätys kello seitsemän aikoihin onkin sitten seuraava riemastuttava kokemus tässä taas, prkl! :014:

Mulla riittää vartinkin nukahtaminen siihen että menee yöunet vituiksi.
Ja aina alkaa ihan hillitön väsymys siinä joskus iltaseittemän maissa. Sen yli kun selviää niin pirteyttä riittää ainakin kahteen, ja jos on erehtynyt ottaan torkut niin aamuviiteen.

nimim. yhä valvoen, yhä vitustunut (klo 05.43):mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Quote by Hugo
Good choice! :D
Et tunne ketään, joka vois tarjota propellihatulle töitä?

Quote by Tapi T
Hyvä Tarska. Työn teko ei totisesti niin hienoa ole, että paskaa duunia kannattaisi tehdä.
Väärin. Paskaa duunia kannattaa tehdä, muttei ikuisesti. Eli jos ei muuta löydy, niin mä oon jossain nakkikiskalla myymässä siellä.

Tääkin firma oli hyvä firma. Se on vaa nyt mennyt hallinnollisesti metsään ja rotat jättää uppoavan laivan.

Quote by Tapi T
Odotamme kaikki innolla raporttia, jossa moitit kovin sanoin Hollantia, hollantilaisia, maan liikennekulttuuria yms. asiaan kuuluvaa. :D
Ehei, kun muutan Hollantiin just siksi ku mä tiedän, että siellä asiat ei ole kuin Irlannissa. Viimeisen vuoden aikana olen käynyt siellä kahdesti. Ja Saksassa myös, mutta siellä vietin vielä enemmän aikaa. Italiaassa käydessä säikähdin liikennettä. Siellä on ihan hirvee ajaa.

Quote by elok
tehdä toimivia teitä jne..
:D

Kun mä oon tilittäny tosta M1 moottoritiestä, että EU säädökset ei näköjään päde, esmes keskivalli puuttuu, niin EU kerto, että semmonen pitää olla. No ny ne on laittanu kolmella vaijerilla sen aidan. Siis sellaset narut menee tien sivussa. Ei ne kolme vaijeria todellakaan ole keskivalli!

- Täällä on xxxx hyvää päivää!
- Päivää.
- Taas te olette laskuttaneet minua väärin!!
- Mitä laskussa on väärää?
- No siinä on ne kuukausimaksut... kun minulla on tuo teidän puhelimenne...
- Niin...?
- No odotas, minä käyn hakemassa sen laskun.
- ....
- En minä sitä perkeleen laskua löydä.
- No mitä puhelinnumeroa lasku koskee?
- No en minä sitä numeroa muista!
- Katsotaan jos löydän teidät henkilötunnuksenne perusteella. Voitteko antaa sen?
- No ei se ole minun nimissäni. Ja en minä mitään henkilötunnuksia rupea teille antamaan!
- No sitten on varmaankin parasta, että liittymän omistaja soittaa meille, niin katsotaan mikä laskussa on epäselvää.
- No niin kai. Sanon tuolle emännälle, että hoitaa asian sitten itse, koska tämä teidän asiakaspalvelunne on näin huonoa.
- Selvä.
- Selvä. Kiitos hei!

Voi elämä! :angry: :angry: :angry:

Quote by Tapi T
- Täällä on xxxx hyvää päivää!
- Päivää.
- Taas te olette laskuttaneet minua väärin!!
- Mitä laskussa on väärää?
- No siinä on ne kuukausimaksut... kun minulla on tuo teidän puhelimenne...
- Niin...?
- No odotas, minä käyn hakemassa sen laskun.
- ....
- En minä sitä perkeleen laskua löydä.
- No mitä puhelinnumeroa lasku koskee?
- No en minä sitä numeroa muista!
- Katsotaan jos löydän teidät henkilötunnuksenne perusteella. Voitteko antaa sen?
- No ei se ole minun nimissäni. Ja en minä mitään henkilötunnuksia rupea teille antamaan!
- No sitten on varmaankin parasta, että liittymän omistaja soittaa meille, niin katsotaan mikä laskussa on epäselvää.
- No niin kai. Sanon tuolle emännälle, että hoitaa asian sitten itse, koska tämä teidän asiakaspalvelunne on näin huonoa.
- Selvä.
- Selvä. Kiitos hei!

Voi elämä! :angry: :angry: :angry:

:D Mikä operaattori :D

Vituttaa räntäsade. Joka "kevät" sama juttu. Miksei Suomi voi olla etelässä?

jep

O