V#tuttaako?!
Juuri äsken näkyi telsusta se DNA kapulakampanjan mainos jossa on suomenruotsalaisia ylioppilaita ja yhdellä kaamea kapula.
SSSssssaaatana kun se ovipuhelimeen vinkuva eukko sai meikän give-a-fuck-meterinin poukahtamaan kattoon.
Ei, ei, ei. Täähän on just paras! :D
Juuri äsken näkyi telsusta se DNA kapulakampanjan mainos jossa on suomenruotsalaisia ylioppilaita ja yhdellä kaamea kapula.
SSSssssaaatana kun se ovipuhelimeen vinkuva eukko sai meikän give-a-fuck-meterinin poukahtamaan kattoon.
VITTU NYT SE NÄKY TAAS!!!oneoneone
VITTU NYT LÄHTEE TELSU PIHALLE
VITTU NYT SE NÄKY TAAS!!!oneoneone
VITTU NYT LÄHTEE TELSU PIHALLE
No ei, repäsin vaan piuhan seinästä.
Ei 25 vuotta vanhaa televisiota uskalla rusikoida, jos se onkin antiikkia?
Hyvä Finlux kyseessä, kuva on kirkas kuin mikä ja kaukosäädinkin toimii.
Vahinko ettei noin vanhaan saa enää digiboksia kiinni :(
U got teh point. ;)Vai onko kyseessä Woody Allenin järkeily à la "en koskaan liittyisi kerhoon, joka hyväksyisi minunkaltaiseni tyypin jäsenekseen"?
Tai toisaalta voisi ulkomaalaisena seurustella vain paikallisten kanssa, niin on itse se lähtijä... (Oiski tunteet niin helppoja.)
Ihanan loistava postaus! :D
Rippijuhlat on todellakin perseestä. Mulle riitti ne yhdet ainoot elämässäni, eksän kummisedän pojan (!!!) rippijuhlat, ei kiitos enempää. Kaikista pahin oli se ehtoollinen. Kaikki perhekunnittain vaeltavat puussa roikkuvan miehen jalkojen juureen kuin laupiaat lampaat ja kittaavat suuhunsa paperia ja viiniä. Kristus tuijottaa mua seinältä vihaisesti ja voin oikein kuulla sen kysyvän "mitä sinä syntinen pakana teet täällä minun pyhässä temppelissäni..." Helvetin lieskat vaan peppua kuumensi kun siinä istuin. Ole sitten se ainut, joka ei sitä paperia mene syömään. Kaikki tuijottivat ja se oli kamalaa. :(
En enää koskaan mene yksiinkään rippijuhliin, en edes oman lapseni, jos se niin hulluksi tulee että ripille tahtoo. Järjestäkööt itse itselleen juhlat, minä en moista touhua lähde organisoimaan.
Kyl ja kovasti! :mad:
Ulkona hemmetin hyvä sää, aurinko paistaa ja hellettä riittää.
Ja mä olen töissä.
Ja ilmastointi reistaa, sitä on korjattu koko viikko :mad:
Prkle ku tää meidän työasu ei oo edes viileimmästä päästä, kraka kaulassa/kauluspaita/liivit/suorathousut...
Onneksi helpotusta edes vähän tuo sandaalit jalassa, mut ei kuitenkaan riittävästi :mad:
Vielä puoltoista tuntia, ei jaksais ku väsyttääkin niin perkeleesti eikä tää helle helpota yhtään.
Lämpötila sisälläkin varmaan +30 :mad:
Kipeenä himassa, vanhoja leffoja kaappi täynnä, Makuuniin ei jaksa mennä ja KLUBBARI ON ALHAALLA!!!! :mad: :crybaby: :mad:
Mulla taas on tällä hetkellä enemmän leffoja kuin ehdin katsoa. Anttila alennusmyynnistä esim. tarttui mukaan kaikenlaista.
Klubituksessa on ilmeisesti käynyt hakkeri, sillä eilen aamupäivällä siinä oli etusivulla vain suuri sarjakuva (?) joka tuli aina vaikka yritti suoralla linkillä esim. foorumeille.
Mikä ei vituta tällä hetkellä että siellä on loistava keli.
No se sit siinä ihmisvilinässä huuhtelee K-O-K-O vitun ajan että: "TJ 0, vittu hajotkaa siihen, TJ 0, hajotkaa!!!!"
Hmmmm, what's the fucking point?!?!?
Se on sitä miehistä uhoskelua suorituksen jälkeen. Ehkä sitten jos olisi ollut esim. Pohjois-Korean kolmivuotisessa ja yhden loman armeijassa, tai Kiinan armeijassa, olisi syytä hehkuttaakin asiaa :D
Tätä en minäkään ymmärrä. Ei luulisi olevan vaikeaa pudottaa ajonopeutta ja kolminkertaistaan turvavälejä? Sitäpaitsi jos on epävarma ajotaidoistaan, niin onko pakko sillä autolla ylipäänsä lähteä ajamaan? Bussit, junat ja taksit ollaan keksitty!
Mussuti mussun... Ei ole mahdollista mennä, bussit eivät nääs kulje tänne suunnalle missä olen töissä ja lisäksi saatan tarvita töissä autoa koska tahansa. Minimi korkeus suomalaisessa tieliikenteeseen rekisteröidyssä autossa saa olla 8cm, joten tulisi pitää huoli että yli tuon 8cm ei ole korokkeita tai lunta tai mitään, jotta tiet pysyy jokseenkin mahdollisessa kunnossa. Espoossa satoi lähes 20cm lunta ilman että kukaan teki vuorokautaan mitään. Aivan järjetöntä! :mad: Aamupäivällä mulla jo auto aurasi kokoajan pohjallaan kaistan keskivallia ja yöllä kun tulin kotiin niin lunta oli niin paljon että ajaminen oli hyvin lähellä mahdotonta. Mittäsin huvikseni niin lunta oli oven alareunaan asti!
And the Not-My-Job Award of the month goes to...And the Not-My-Job Award of the Year goes to... Kauhajoen ABC!
Albert-Hein -supermarketin To Go-leipätiskin pitäjälle, Dam Square, Amsterdam.
Viikonloppuna käväsin Albert-Heinissä ja näin siinä sitten pääovien edessä kaverin katsomassa tyhjyyteen. Moikkasin ja hän vähän säpsähti. Ihmettelin, että mitä jumitat. Hän sanoi, että kato; siinä oli kaksi jotain narkkaria vääntämässä ruuvvarilla lukkoa irti pyörästä - keskellä kirkasta päivää, keskellä kaupunkia, ydinkeskustassa. Kaveri jäi siihen katsomaan monttu auki eikä oikee tienny mitä tehdä, niin ennen kuin menee sinne supermarkettiin niistä porteista, siinä aulassa on To Go -leipätiski, josta saa valmiita leipiä. Sanoin tälle tädille, että kato: narkit pöllii tsygää.
Täti sanoi "no en minä sille voi mitään". Sanoin, että teillä on varmaan ehkä mahdoolliseesti täällä ehkä varmaan ehkä joku turvamies, joka ehkä varmaan mahtoollisesti ehkä voi mennä tohon uloskin kun joku teidän asiakkaan pyörää tossa yrittää viedä, ehkä? "No ei me oikeen voida asialle mitään... äh... no olkoon... mä katon jos mä tosta jonkun saan kiinni..."
Siis se niinku oli sen olonen, että se tekee mulle extra-palveluksen!
Joo, tiedetään, tsygiä käännetään täällä aivan mahottomasti, eikä narkkarin kiinniotto paljoa auta kun ei ne mitään sakkoja kumminkaan maksa, mutta jos ny edes sen verran, että se joka sen tsygän omistaa voi tsygäillä kato himaan heidän kaupassa käytyään...
No kaupasta tullessani näinkin kun turvamies ja 6 poliisia jutteli niiden kahden narkin kanssa. :D
Vituttaa että vielä joutuu 6 aamua heräämään töihin ennen kesälomaa... Onneksi on pitkä viikonloppu edessä Turussa, se nollaa yleensä mielen ja ruumiin aika tehokkaasti.
TJ 1. Huomisen kun vielä jaksaa niin alkaa se kauan odotettu piiiiitkä KESÄLOMA! :D
Vituttaa vaan kun ei pääse huomenna perjantaina kuuntelemaan Rasmusta ja Kallea ja Samuelia Aboa Vetukselle. :mad:
Lauantaina kyl sit otetaan korkojen kera kunnon kesälomahönöt. :hah:
Eka kerta intin jälkeen kun sairastan.
kyllähän moisesta touhusta helposti tällaisia jälkisairauksiakin tulee.
Joo tosin siitä touhusta on aikaa yli vuosi että... :D
NIIN:
Koitin tässä ottaa ihan rauhallisesti, vain minä + sohva + viltti + ketorin hot.
Toimiko?
No ei vitussa, pari tuntia ehdin tuossa maata niin täti soittaa että postiin on tullut hänen Hobbyhallilta tms paskapuljusta tilaama telkkari.
Ja miehensä on jossain helvetissä että pitääpä lähteä hakemaan.
Ja hänen mersullaan pitää ajaa eikä perkele ota kuuleviin korviinsa kun sanon että "joo mullon tota kuumetta". Vastaus vaan "ai kun kiva tuun tossa puolen tunnin päästä".
Mersu aivan tuhnupirssi, semmoinen ökymalli missä paavolippos-valot ja kaikki hienoudet. Ensinnäkään ikinä ole edes, mikälie ei siinä käsijarrua ollut vaan joku jalkavipu. Sitä piti hulluna pumpata.
AAIIIIIIVan perseestä sompailla Kuopion keskustassa silmät sirrillään kuumessa kyynelkanavat tulvii ja paleltaa ja radiosta soi "Tästä kesä voi alkaa nosta nosta tanssijalka eikö olekin kivaa" vittu joopa joo.
Sitten piti kantaa se telkkari sieltä postista autoon ja eihän se vittu mahdu takakonttiin ja pitää auton sisälle tunkea se jne. kiva kuntoilla taas kun happea ei meinaa saada millään ja rööristä kuuluu ujellus vaan.
Ja kohta telkkari 6 *tun kerrosta portaita ylös ei *ttu.
Muutenhan se menisi mutta kun on kuume, paska olo ja röörit tukossa limasta niin henkeä et meinaa saada millään ja kurkkua polttaa.
Nyt taas kämpässä, perkele isken kännyn kiinni ja painun sänkyyn nukkuu ja jos joku latvalaho sukulainen / mormonit tulee pimputtelee ovikelloa, vaikka helvetin Janina Frostell tai Tapi / drS tai vaikka PETE TONG niin mä en ole kotona.
vituttaa kun 2. vaiheen ajo kaatui naurettavaan byrokratiaan.
Siis mitäh? Ymmärsinkö oikein? Autokoulun 2 vaihe? Eihän siinä voi tapahtua enää mitään kun kortti on kerran saatu jo :confused:
Mun tapauksessa 2. vaiheen olisi voinut ajaa viimeksi helmikuussa 2006(pimeänajo) tai lokakuussa 2006 mitään lykkäystä väliaikaiseen korttiin ei saanut, vaikka kuinka esitti että tarvitsee korttia työhönsä. Ei edes sitä 2 viikkoa, notta ois voinu sen 2. vaiheen täydellisenä suorittaa. Kukaan ei kertonut että ei saa enää toista väliaikaista korttia. Lisäksi uuden ajokortin luvat pitää kierrättää aken kautta vaikka poliisi on se kuka päättää saako kortin uudestaan ajaa vaiko ei. Tässä saatanan "leimakierroksessa" kestää sitten kaksi viikkoa ja se lupa pätee ainoastaan yhdellä katsastusasemalla. Inssiin ei tietenkään kelpaa oma auto vaan täytyy olla katsastettu ja hyväksytty opetusauto. Vaikka oon jo 4 vitun vuotta oon autoo ajanu!
Kun inssiauton saa vuokrattua niin pitää toivoo että saa ajan inssiajoon tai toisinpäin... EI VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!
Pienellä viininviljelijällä tuskin on suurta halua painattaa erillisiä etikettejä Suomen markkinoille. Niin ja noi tupakan varoitustekstit on ihan EU:n päätös, eikä yksin Suomen.
Niinpä, tää on asia, josta monet pienet viinintuojat on valittaneet.
Altia, Wennecro ja muut suuret maahatuojat hyötyvät tosta, koska muutamat massatuotteet ovat sellaisia, että viinitilat voidaan pakottaa tekemään pullot suomietiketillä. Toinen vaihtoehto on ostaa pullot ilman etikettiä ja liimata ne täällä.
Pienet viinituojat, joiden pulloja myydään erittäin vähän, tuskin saavat etikettäjä tarhalta ja heillä tuskin on resursseja irroitella/kiinnittää uusia etikettejä täällä nykyisellä hintarakenteella.
Pitää vaan toivoa, että laki ei heijastu viinivalkoimaan kovin pahasti... pahoin vaan pelkään, että alkon hyllyt täyttävät entistä enemmän suurien viinitilojen massatuotteet :(
Jotenkin mulla on suurempi luottamus tollaseen vanhan ajan huoltamoon, jossa huoltomiehellä on ollu 40 vuotta kädet rasvassa, kuin merkkihuoltoihin.
Vanha rasvamonttukin saattaa olla valtuutettu merkkihuolto ;)
Jos aurataan yöllä, jonkun yöunet menee. Jos ei aurata, avaudutaan siitä kun ulkona saa rämpiä umpihangessa ja koslaa ei saa irti kinoksesta. Joku voisikin kehittää systeemin, jolla kaikki Suomen kadut ja pihat putsaantuvat lumesta juuri sinä strategisena hetkenä, kun kansa on herännyt, mutta ei ole vielä päässyt aamusumppinsa parista ulkoilmaan.
Baaaaaaaa.... :rolleyes: Olin juuri ehtinyt nukahtaa. Se tässä potutti. Jos olisin nukkunut jo vaikka pari tuntia, olisin ollut onnellisen tietämätön koko auraustouhusta. (Äläkä viisastele ja sano että "olisit mennyt aikasemmin nukkumaan". Mua ei nyt huvita.)
Tommoset ketuttaa eniten. Oma tyhmyys. Ei pääse syyttää ketään.Peruutin autolla kuskin ovi auki betoni"seinään", nooh ovi vituiks. Oli tietty omaa tyhmyyttä
ku olis sen oven vielä ennen peruuttamista saanu kiinni, nyt ei enää mee.
Ja kun nuo on semmoisia, että ei sitä aina huomaa, ennen kuin on liian myöhäistä.
Jälkiviisaana voi aina sanoa, että "pitäisi aina pitää ovet kiinni kun autoa liikuttaa yhtään metriä", mutta jälkiviisaudesta on hyötyä ainoastaan etukäteen.
Aivan :)
Noh, lopujen lopuks aika hyvin otin tonki asian, hieman nuorempana olisin kyllä varmaan antanu vähä lisää pataa autolle...
Kai se ikääntyminen vähä hidastaa noita hermoratoja..
Tietty. When it rains, it pours.Sen lisäks n. puolen tunnin päästä kytkin sano ittensä irti. Et nyt kyl juilii.
Miten meni? Menikö vain vaijeri vai jotain isompaa?
Paineasetelma ja painelaakeri. Onneks sai kolmosen pesään(hieman väkivalloin), et sain ajettua sen velipojan "pajalle". Hommasin osat, ni velipoika vaihto osat Jallupullo palkalla :D
Taediumin esimerkin ohjaamana korostan arvon carnice, että ed. postaukseni tarkoitus ei ollut v*ttuilla. Jotenkin viestisi oli vain niin surkuhupaisa, että sai nauramaan. Tuli mieleen Mr. Bean etc. :)
Ei tuossa mitään, naureskelin kyl sille hymiöviestille :)
Olihan toi kyl erikoinen sattuma noin kaiken kaikkiaan.
Nyt varmaan muistan peruutella (ja ajella eteenpäin) ovet kiinni..
Jee, kesä tulee ja aurinko paistaa. Yksi asiaan liittyvä varjopuoli vaan ärsyttää tällä hetkellä, nimittäin teinit. Niitä pörrää ostarin kulmilla ja ties missä, eikä siinäkään oikeastaan vielä mitään, mutta ne niiden mopot ja skootterit :mad: Eipä nekään haittaisi, jos osaisivat pitää sen ajelemisen asiallisena ja asianmukaisilla teillä, mutta kun ei... Pakko päristellä puistoteillä ja kaupan edessä yms, eikä tielläkään osata ajaa asiallisesti.
Tuossa äsken lähdin kaupasta autolla ja pysähdyin risteyksessä päästämään jalankulkijoita suojatien yli. Tyypit olivat juuri astumassa suojatielle kun joku vitipää ajaa mopolla ohi mun oikealta puolelta ja melkein tietä ylittäviä päin. Se olisi itse asiassa törmännyt niihin jalankulkijoihin, ellei toinen jalankulkijoista olisi viime tingassa huomannut, että sieltä tulee mopo.
Koiranomistajana se puistoteillä kaahailu saa myös veren kiehumaan vähän väliä. Yritä siinä nyt ulkoiluttaa koiraa.
Onhan niitä urpoja paljon autollakin liikenteessä, mutta jotenkin tuntuu, että mopoilla ei ole oikeasti mitään muuta funktiota kuin pillurallin ajaminen. Sen lisäksi ne ovat turhan hitaita autoteille ja liian nopeita kävelyteille.
Vituttaa kun unirytmi on jotakin mitä sen ei pitäisi olla... Unta saa aikaisintaan klo 05.00 ja heräillään sitten tuossa klo 14.00. Tosin useasti vasta klo 15.00 jälkeen. Ja tyttöystävällä päinvastainen. Hän käy nukkumaan aikaisin, ja herää töihin klo 06.30.
Vituttaa nukkua sitten päiväunia 3 tuntia, kun ei ole yöllä saanut kunnolla nukuttua. Juurikin tuosta sohvalta heräilin. Ei niin yhtään mukavaa... Ja taas yöksi duuniin. Jep jep.
Vituttaa kun suoriuduin YO-kirjoituksista läpi (WOW) mutta lakkia en saa päähäni. Pentelen kaksoistutkinto ja helsvetin helsvetti sitä että on niin laiska ettei ole jaksanut vieläkään palautella/tehdä kaikkia Kaupan&hallinnonalan tehtäviä. Joten, YO-juhlia en vietä tänäkeväänä. Mutta, känni tulee ainakin olemaan kova :D
Vituttaa kun tuossa kuukauden kuluttua olis muutto edessä. Isompa kämppä mulle ja tyttöystävälleni. Tosin, seinän taakse vain. Sama rappu siis, sama kerros... Todellakin, vain seinän takana. Tässä vituttaa se että tää kämppä luovutetaan 30.6 ja uusi vuokrasopimus alkaa 1.7. Että tälläistä. Missäköhän välissä sit kamat saa muutettua? :rolleyes:
Ja vieläkin vituttaa. Miksi laskujen on oltava niin kavalia. Kun tililllä kerrankin olis taas mukavasti rahaa, niin sitten kun kaikki laskut (vuokra, puhelin yms.) on maksettu, niin sinne ei jää juuri mitään. Suatanan suotana!
Taas viikon vitutus purettu.
jep