V#tuttaako?!

Back to häröily O

Originally posted by Taedium:
...ehkä minulla on käsitteet pielessä tuon "Sosialismi = Kommunismi" asian kanssa... en kommentoi, sillä en tiennyt sosialismin tarkoittavan kommunismia.

[ 04 June 2002: Message edited by: Taedium ]

Musta sosialismi(valtion veroilla kerättävät tuet esim. sosiaaliturva, terveydenhuolto) on vähän sama kuin kevyt kommunismi(korjatkaa jos oon hakoteillä). Olis ehkä pitänyt sanoa että Neuvostoliitossa ei päästy edes sosiaalidemokraattisen valtion tasolle kommunismissa.

edit. sekoilua
[ 04 June 2002: Message edited by: KuntaKinte ]

[ 04 June 2002: Message edited by: KuntaKinte ]

Hiukan.. Menin autopesuun ja unohdin antennin katolle.. Noh poikkihan se meni..

Edit: Ei niinkään v#tuta toi ite antennin hajoaminen vaan oma hajamielisyys.. Ton tyyppisiä tullu viime aikoina paljon..

Tä saatanan räkätauti ja vitullinen yskä!! perk.. röökikin maistuu paskal.. ja just kun alko loma niin päätti tämä ihana tauti iskeä *toktok*

Joo...

---
cut
---
luulis nyt jo järjen sanovan että kun kyseessä on halpa ja vielä kevyttuote ni ei sillä kovin kummosta tavaraa saa.. :)

Halpa? Kylläpä se nyt vain niin on, jotta jo mainittu tuote on (toisinaan) jopa reilusti yli puolet normi vaastaavaa siannakkipakettia kalliimpi, eritoten lähikaupassa, josta itse ks. noudin. Ei tässä nyt sentään mitään alle euron einespizzaa oltu ostamassa, vaikka läheltä liippasikin.
Sitäpaitsi minä en edelleenkään kykene liittämään sanaa "halpa" kotimaassa myytäviin ruokatuotteisiin, etenkään uskottavasti, oli se tulkinnallisesti sitten miten subjektiivista hyvänsä.
Kyllä täällä suunnassa vaan tuijotetaan joka jumalan yksikköhintaa - kilohintaan verraten - mitä koriin nostetaan ja linja pitää.

Quote by lorem

(v*tut ku ei toiminu hieno askii raffa :()

Et vaan osaa

mitäs sitä muuta:

KÄRPÄT

Eikait siin muuta .) ei vituta :heart:

(v*tut ku ei toiminu hieno askii raffa :()

Quote by nvd
Quote by Quu

Älkääkä myöskään yrittäkö junalla, sillä ne eivät kulje.

Mä vaan ihmettelen, että miten ihmeessä _voi_ olla joka vuosi sama juttu... Luulis, että olis ainakin ollu jo aikaa kehittää joku ratkaisu. Ja sama autoliikenteen kanssa. Ei hitto. Mä en tajuuuuu

Aivan.

Olen miettinnyt olisi varmaan kannattavaa ennalta_ehkäistä tilanne silloin kun se viel on mahdollista, mutta ei.
Tänäpäivänä sään ennustus on niin HiTech et luulis VR:än passittavan niit haalari miehiä sinne Fukin vaihteille ajoissa tai rakentavan jokun sulatus järjestelmän.

Sama juttu Terveyskeskuksen kanssa. Sinne mennään silloin kun alkaa tuntua kipeältä ei silloin kun on sairastellut 3 päivää.
Hyvät ihmiset ennalta_ehkäistään tilanteet.

Edellä mainitut asiat eivät ole osunneet omalle kohdalle.
Tässä vaan vit****a muiden puolesta.

VR=VarauduRämpimään

Quote by drS
Quote by Hempp@
vaikka helvetin Janina Frostell tai Tapi / drS tai vaikka PETE TONG niin mä en ole kotona.

vihdoinkin joku tajus et me ollaan yks ja sama henkilö!

Kyllä mä vähän arvelinkin että sä oot janina frostell ja pete tong mutta että vielä tapi...

Vituttaa. Minne tahansa meenkin tai mitä tahansa kanavaa katson niin aina soi Black Eyed Piissi. Paskaa,niin paskaa.

Lisäksi saan kohta varmaan mahahaavan.

mikäs sen parempi kuin vasemman jalan varpaat liiskana. toi sähly kyllä helkkarin vaarallista kun aina sattuu ja tapahtuu >:|

off the record (eli ei tämä vituta): en ole nähnyt popuppeja laisinkaan :|

mutta puretaan nyt samalla vaivalla: palkat sais tulla aina sovitusti, prkle.

a) assault peruutti
b) toi saatanan pop-up! sille voisi tehdä jotakin >:|

Quote by Taedium
Laittoivat lunta tulemaan viime yönä! Ja niin kylmä ilma, että autojenkatoilta ei ole edes sulanut aamuna!
Ja tuli lisää äsken! Kohta se ei enää sula maasta! Voi perkajaiset!

Quote by Taedium
the reflection speed
Mikä tää sitten on? Opettele englantia idiootti.

Yhdyn tähän räntä-valitukseen. Joudun olemaan päivittäin jonkun verran ulkona töissä ja voi jeesus kun on kivaa. Onneksi kengät on gore texiä.

Melko miehekästä. Seuraavaksi sulta katoaa stereot.

Vituttaa kun en saanut jääkiekko-otteluun lippuja. No onhan sitä isompiakin murheita olemassa, mutta vituttaa silti.

oma vitutusthreadin päänavaus: nainen teki temput pahimman mukaan

edit: paskin fiilis ikinä

jep

O