Olen huomannut

Back to häröily O

[q]kinderi, 20.1.2010 20:06:
---
vala, 20.1.2010 18:56:
että sairaalassa oleminen on kallista lystiä, 32,50€/päivä. Kiva lasku viideltä päivältä..

---

Oliko sulla yksityishuone vai kuinka se noin kallis oli!?!?
[/q]

ei, kyl siin joku papparainen oli örisemässä verhon takana:) Tosin myöhemmin se siirrettiin sieltä jonnekkin muualle, joten sain yksityishuoneen parille viimeselle päivälle:)

[q]%, 17.12.2006 01:42:
...että elämä ei oo reilua ja vitutuksella ei ole välillä mitään rajaa.
[/q]
niinpä mut tuli huomattuu ettei asiat ei oo lähellekkää nii perseellään ku vois olla :)

[q]Jago, 30.10.2006 20:03:
---
rose, 21.10.2006 14:53:
Elämästä nauttii jotenki enemmän jos suostuu välillä olemaan ahdistunut ja negatiivinen. Ja todellisuus voi olla välillä ihan kiva näkökulma Ja pitäis leipoo useemmin mokkapaloja

---

ehdottoman totta.. mitä suurempia ne negativiiset sitä mahtavammalta sen jälkeen tuntuu tuntea jotain positiivista*hihu*
[/q]
Varmaa räjähdän ilosta sitte ku tulee jotai oikee mukavaa etee

...että tämä Obamamania alkaa käydä hermoille rajusti.
Obama tätä Obama sitä blablabla...

että työnteko ei ole aina kannattavaa...

...että osa-aikatyö on todella rasittavaa... Soita työkkäriin, jonota työkkäriin, soita kelaan, jonota kelaan... Ja kaikki vain sen takia ettei ole löytynyt täyspäiväistä työtä...

Sitte kun tulot vaihtelee, niin siitähän se riemu repee kelan kanssa...

että kun joillain ihmisillä menee parisuhteessa hyvin, ei heistä kuulu mitään ja heti kun tulee vähänkin ryppyjä rakkauteen rupee seura kiinnostamaan..

että postin kulku on hidastunut näin kesän tullen. Levypaketteja saa odottaa vuorokauden pidempään siitä hetkestä kun ne on vastaanotettu kuljetettavaksi.

että paakkuuntuva kissanhiekka on äärettömän hyvä keksintö

[q]jukebox, 14.3.2009 22:39:
---
VaLa, 14.3.2009 22:33:
---
sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?

---

Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*

---

no, mutta eihän trildardi tyhmää amerikkalaista voi olla väärässä.. eihän?
[/q]

Pelottavaa on ollut havaita joskus klubi-tapahtumissa sitä panemiselta näyttävää hinkkausta, jota myös tanssimiseksi kutsutaan. Onkohan tämä sitten niitä uuden porukan mukanaan tuomia lieve-ilmiöitä?

[q]sapeli, 14.3.2009 22:13:
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?
[/q]

Hyvä näin ja toivoisin vielä että r`n´b:n (jos sitä nyt siksi voi kutsua?) ja rapin valtakausi lopultakin loppuisi...*piis*

[q]dj upi, 26.10.2009 15:18:

Yks syy lienee se et klubbariin tulee monasti kirjoiteltua laskuhuppelissa/darrassa/bileistä....
[/q]

joo, mutta kun mä en ees käytä mitään päihteitä*nauru*

---
Ma paatin ajatella lompakkoa ja terveytta ja olla bilettamatta pari viikkoa ja oon huomannu sen jalkeen lahes joka toinen paiva olevani paihtyneena*whaat**pepsodent**tirsk*
---

Toi on paha! Maaginen "teen muutoksen" -päätös saa aikaan enemmän vältetyn kaltaista toimintaa, mikäli motivaatiota ei todellisuudessa ole. Syntyy nk. mañana-ilmiö. "Mä ihan tän yhen kerran vielä nyt kun saan kun kohta sitten lopetan"

Itellä siis varsin samanlainen tilanne ollut tässä, joskin eri asian kanssa painiessa.

WE CAN DO IT!! *tsemppi*hali**

Bilettamisen lopettaminen on ollut helppoa, mutta kun ihmiset kutsuukin kotiinsa ja rupee tarjoamaan niita drinkkeja ilmaseks iltaa istuessa on tilanne niin erilainen, ettei sita edes ensin tullut yhtistaneeksi bilettamiseen. Vaikka paihtyneena oon ollutkin on maara kuitenkin paljon piempi, kun bilettaessa ja nukkumaankin paasee joka pv lahes ajoissa

Ma paatin ajatella lompakkoa ja terveytta ja olla bilettamatta pari viikkoa ja oon huomannu sen jalkeen lahes joka toinen paiva olevani paihtyneena*whaat**pepsodent**tirsk*

Toi on paha! Maaginen "teen muutoksen" -päätös saa aikaan enemmän vältetyn kaltaista toimintaa, mikäli motivaatiota ei todellisuudessa ole. Syntyy nk. mañana-ilmiö. "Mä ihan tän yhen kerran vielä nyt kun saan kun kohta sitten lopetan"

Itellä siis varsin samanlainen tilanne ollut tässä, joskin eri asian kanssa painiessa.

Että asioilla on tapana järjestyä *sydän* *sydän*
Ei ehkä kuten on suunnitellut mutta siten kuin ne on tarkoitettu.

pluristelu on kivaa*plur*

On hassua huomata kyll' miten uniikki omalla laillaan suomen konemusaskenekin tuntuu olevan. En sit' silloin tajunnut, kun siell' olin.
Taalla kaupallisen konemusan kehdossa nakee asiat jotenkin niin erilailla. Ihmiset ei oikeestaan tajua sita miten joku voi olla niin sisalla "reiviskenessa"(en diggaa sanonnasta, mutta parempaakaan en keksi), kun taalla sellaista ei sinansa ole.

oon aika fb(klubbari addicti. heti kun kaveri menee vessaan oon taalla ja siella kirjottelemassa*nauru*

Polish invasion at w.o.t = automatic lose

---

---
---

---

Bilettamisen lopettaminen on ollut helppoa, mutta kun ihmiset kutsuukin kotiinsa ja rupee tarjoamaan niita drinkkeja ilmaseks iltaa istuessa on tilanne niin erilainen, ettei sita edes ensin tullut yhtistaneeksi bilettamiseen. Vaikka paihtyneena oon ollutkin on maara kuitenkin paljon piempi, kun bilettaessa ja nukkumaankin paasee joka pv lahes ajoissa

No rahaa siinä ainakin säästyy, et sikäli oot voiton puolella!
Mä en salakavalasti alkuun ees huomannu, et ku olin päättäny oikasta ruokavalion taas kuntoon, et ihan salaa vielä ton yhen naan-leivän ku se on niin hyvää, etc.. Sit jossain kohtaa havahduin et eihän tässä mitään korjausliikettä vielä oo tapahtunu!

O