Olen huomannut
..että on syksy.
Mistäkö sen huomaa? Siitä että alkaa tehdä mieli värjätä tucca punaiseksi
uu mulla on ihan sama :) ja varsinkin tää on ärsyttävää koska just oon saanu oman lettini ihan platinablondiksi. joulukuussa se on varmaan kuitenkin viimestään taas kirkkaanpunainen :D
Sivukirjasto on usein rauhallisempi kuin Kallion kirjastokirjasto O.o
Tein töitä kirjastossa, koska netti kotona on rikki (eikä 'toimistolla' oo ketään ja se on kaukana ja yyy), mutta kun siellä alkoi joku muksu meuhkata, siirryin viereiseen Sivukirjastoon, ja täällä pystyy keskittyy paljon paremmin. Plus kahvia! :v
Kuinka tärkeäksi osaksi arkea ja elämää hiljaisuus on iän myötä muodostunut. Arvokas "elementti"...
*sydän*
et näin pienenkin bileiden järkkääminen on ihan hiton vaikeeta. tai lähinnä paikan löytäminen.
e: ja sit se viel et kaikki menis ihan nappiin, yhtälö on lähes mahdoton
elämän olevan perseestä ja hullun ex-vaimon vievän voimat.
..että jos olisin itsekäs niin mun päivät päättyis tähän :|
Olen huomannut että useimmat siivousjutut vievät vain 5-10 minuuttia, ja sellaisen ehtii ihan hyvin tekemään vaikka aamulla ennen töihin lähtöä tai illalla kun odottaa että kämppis tulee suihkusta ja on oma vuoro.
Olen huomannut että useimmat siivousjutut vievät vain 5-10 minuuttia, ja sellaisen ehtii ihan hyvin tekemään vaikka aamulla ennen töihin lähtöä tai illalla kun odottaa että kämppis tulee suihkusta ja on oma vuoro.
Hyvin totta. Imuroiminen tuntuu olevan oikeestaan ainut työläämpi
On hassua, että on duunissa sellasessa mestassa missä kokee, että eilen duunin käytävillä puukon kanssa hillunut mies ei ollut muistamisen arvonen asia ennenkun luin mielenterveyslain uudistamisesta*nauru*
Toisaalta mä olin siihen aikaan sen oven toisella puolella, että en siis todellakaan ollut kohtaamassa itte mitään scarya.
Olen huomannut, että vihreän, sinisen ja punaisen äänen lisäksi on violetti ääni, jota harvoin kuulee.
Olen huomannut kaksi asiaa.
Ensinnäkin, olen XL-kokoinen. Kestipä kauan huomata tuokin.
Toiseksi(kin?), olen huomannut että on paljon helpompaa pitää kämppä sotkuisena kuin siistinä.
..eetten osaa juoda maitoa niin ettei tulisi maitoviiksiä
Että ihmiset yrittää kyllä saada kaikin mahdollisin keinoin saikkua ja lusmuilla duunistaan irti.
..eetten osaa juoda maitoa niin ettei tulisi maitoviiksiä
Mä en osaa juoda maitoa sillee, ettei se valu pitkin suupieliä*nauru*
Olen huomannut että junkka sopii syksyyn.
Olen huomannut että vaikka pystyn yhä jättämään yhden yön unet väliin kokonaan ja säilymään toimintakykyisenä, niin se ei ole enää läheskään yhtä hauskaa kuin nuorena.
Olen huomannut, että vaikka kuinka nykyään tiedän kuinka stressin ollessa päällä minun pitäisi toimia, että säilyisin sen psykosomaattisilta sivuvaikutuksilta, en kuitenkaan toimi niin koska olen niin univajeissa etten jaksa :D
TAN-TAN-TAAAAA oon kyllä niin pölö :D
Että ihmiset on maailman syöpä.
mun päivät on kadonnu jonnekki, tj75, Alkaa meininki olemaan jo aika väbä:)
Olen huomannut että 7h riittää mulle ihan hyvin yöuniksi.
(Plus olen huomannut että täällä ei paljoa muut kirjoittele... *vink*)
Edit: joo ei pitäisi puhua maanantaina tai tiistaina kun on vielä viikonlopun nukkumisten jäljiltä pirteänä - näin perjantaina alkaa jo tuntua siltä että zombivirus on iskenyt...