Olen huomannut
Olen huomannut, että sapsun pituus vaihtelee.
Oon huomannu saman. On meinaa villiä, kun ollaan teknisesti ottaen samanpitusia, joten meiän silmien pitäis olla aina samalla tasolla*ding*
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.
---
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
WORD!! o/
Ja olla onnellinen siitä mitä saa, vaikka se oiskin vähemmän, kun olis halunnut
Olen huomannut (tai muistanut) että se mitä haluat ei ole välttämättä se mitä tarvitset.
Oon huomannu et "levyjen pyörittäminen" onnistuu nykysin paremmin pienessä pöhnässä kuin selvinpäin..
Kun järkkäät bileitä, toiset kusee homman ja sit juostaan tuli persiin alla.
että aikaisemmin haukkumani Paul Oakenfoldin "perfecto vegas" mix cd onkin ruvennut kuullostamaan ihan hyvältä. Trancempihan toi mielestäni on kun herran edelliset hankkimani mix cd:t. Nyt on sitten musamaku vähän monipuolistunut, tai jotain...?
Olen huomannut että en ole vielä valmis. Tietenkään.
Kun ei osaa/uskalla odottaakaan mitään positiivista niin ei myöskään pety. Toisaalta mitään positiivistakaan sillon tuskin tapahtuu.
Kun ei osaa/uskalla odottaakaan mitään positiivista niin ei myöskään pety. Toisaalta mitään positiivistakaan sillon tuskin tapahtuu.
Tapahtuuko positiivisia asioita vain silloin kun niitä odottaa?
---
---
Tapahtuuko positiivisia asioita vain silloin kun niitä odottaa?
Ei nyt niinkään, mutta vain jos niille antaa mahdollisuuden tapahtua.
Niin moni asia on asenteesta ja näkökulmasta kiinni
Vaikeinta voi olla rehellisyys itseään kohtaan **hmph**hmph**hmph**hmph*
Ettei kotiin voi palata jos sitä ei oikein ole koskaan ollutkaan.*eiei*
Ettei tullut hankittua tarpeeksi joulu lahjoja vaikka kuinka kaikki oli jo hankittu hyvissä ajoin niin silti jäi jotain hankkimatta =) noo tekevälle sattuu hehe.
Ettei tullut hankittua tarpeeksi joulu lahjoja vaikka kuinka kaikki oli jo hankittu hyvissä ajoin niin silti jäi jotain hankkimatta =) noo tekevälle sattuu hehe.
Mun mielestä yks hyvä "viimehetken lahja" on lahjoittaa toisen nimissä rahaa hyväntekeväisyyteen. Esim. WWF:llä on joka joulu sellainen keräys jossa kerätään rahaa Suomen luonnon suojeluun, ja kohteen voi valita muutamasta vaihtoehdosta. Lahjan saajalle voi sitten printtaa siitä sellaisen eräänlaisen sertifikaatin, tai sitten sen voi lähettää sähköisessä muodossa.
Ton voi nimittäin tehdä vaikka 5 minuuttia ennen sukuloimaan lähtöä.
(Tosin kaikkia ei paljoa hyväntekeväisyys lämmitä, mutta on se varmaan parempi kuin ei mitään, tai joku turha krääsä.)
et näin pienenkin bileiden järkkääminen on ihan hiton vaikeeta. tai lähinnä paikan löytäminen.
e: ja sit se viel et kaikki menis ihan nappiin, yhtälö on lähes mahdoton
Jep, varsinkin paikan löytäminen. Ja jos löytyy paikka ni sit on jotain muuta säätöö..
Ihan nappiin ei mee varmaan koskaan, tai jos näyttää että menee ni sit tulee melkovarmasti jotain yllättävää(tm) eteen.
nimim. been there, done that.
Mun mielestä yks hyvä "viimehetken lahja" on lahjoittaa toisen nimissä rahaa hyväntekeväisyyteen. Esim. WWF:llä on joka joulu sellainen keräys jossa kerätään rahaa Suomen luonnon suojeluun, ja kohteen voi valita muutamasta vaihtoehdosta. Lahjan saajalle voi sitten printtaa siitä sellaisen eräänlaisen sertifikaatin, tai sitten sen voi lähettää sähköisessä muodossa.
Ton voi nimittäin tehdä vaikka 5 minuuttia ennen sukuloimaan lähtöä.
(Tosin kaikkia ei paljoa hyväntekeväisyys lämmitä, mutta on se varmaan parempi kuin ei mitään, tai joku turha krääsä.)
Kyseessä on mulla enemmänkin se seikka, että vaikka kaikille onkin jotain niin lisää tekis mieli hankkia =P Mulle lahjojen antaminen ylipäätänsä on miellyttävää ja hupia.
Huomasin tänä iltana että nykyään ilotulitteita on heikennetty jo niin paljon että noita nykyisiä raketteja olisi minun nuoruudessa kutsuttu suutareiksi :D
Olen huomannut että käveleminen selkeyttää mieltä. (Ei sillä että siinä olisi mitään uutta, aina välillä tuppaan vaan unohtamaan tuon.)
Selkeesti paha olo vaan löytää portaalin, vaikka kuinka vähäpätöisen ja typerän. Jostain löytyy se jokin pieni syy, jonka kautta huomaa, että tuntuu vaan niin kauhean pahalta.