Olen huomannut

Back to häröily O

Selkeesti paha olo vaan löytää portaalin, vaikka kuinka vähäpätöisen ja typerän. Jostain löytyy se jokin pieni syy, jonka kautta huomaa, että tuntuu vaan niin kauhean pahalta.

No tältä kyllä tuntuu mustakin juuri nyt. Tavallaan on semmoinen kausi elämässä että kaikkea hyvää tulee koko ajan vastaan, mutta silti ikävät fiilikset ryömii sisään kuin joku iso liero.

Selkeesti paha olo vaan löytää portaalin, vaikka kuinka vähäpätöisen ja typerän. Jostain löytyy se jokin pieni syy, jonka kautta huomaa, että tuntuu vaan niin kauhean pahalta.

[q]mikke, 25.9.2008 20:51:
... että Tieston ISOS 7 on ihan järkyttävää paskaa. Joka toisessa biisissä mitäänsanomattomat lässynlässyn-vokaalit ja tylsääkin tylsemmät melodiat, kaikki biisit kuulostaa ihan samalta ja miksauksessakaan ei ole käytetty mitään nykyteknologian mahdollistamia hienouksia. En oikeesti tajuu kuka tollasta jaksaa kuunnella. Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.
[/q]

Täyttä paskaa on joo..

..että sängyn imurointi on varsin kannattava toimenpide, ja vieläpä usein.

...että talvisaikaan kahden peiton alla & sukat jalassa nukkuu paremmin.

...että talvisaikaan kahden peiton alla & sukat jalassa nukkuu paremmin.

Sama juttu. Pää peiton alla, villasukkaiset jalat pilkistävät peiton alta

...että Viisasten Teen nimi on englanniksi Wisdom of Stay.

Kolme puoliraakaa avokadoa kypsyy kolmessa päivässä kulhossa neljän omenan kanssa huoneen lämmössä. :)

että kun lukee omia vanhempia jorinoita täällä, rupee vähän hävettää:)

että tää klubitus alphahan on nykyään ihan sika kiva

Mä nyt vihdoinki kävin tutkimassa hiukan enempi kuin aikaisemmin ja oi mitä löytykään, profiilin kautta kaikki vanhat tapahtumasuosikit ^___^

Niimpä! Kyl tää vaan on kiva *sydän*

...että rähisevät ja äänekkäät spurgut julkisissa liikennevälineissä hiljenevät ja menevät hämilleen jos sisään astuu äänekäs porukka, joka pitää meteliä (enemmän meteliä kuin spurgut).

[q]Freja, 12.12.2007 15:29:
ettei kannata ensin syödä eucalyptus-menthl-karkkeja ja juoda sitten sen jälkeen mehua. Yhhhh.
[/q]

Kokeile pestä hampaita jollain vahvalla mentolinmakuisella hammastahnalla ja juo vaikkapa appelsiinimehua heti sen jälkeen =)

..että kardemumma-lakritsajuuri-reishi-pakuri-kahvi on aina nannaa

että tää klubitus alphahan on nykyään ihan sika kiva

Mä nyt vihdoinki kävin tutkimassa hiukan enempi kuin aikaisemmin ja oi mitä löytykään, profiilin kautta kaikki vanhat tapahtumasuosikit ^___^

että vaikka trance on alkanut olee ainakin mulle suht kuollutta viime aikoina, niin Markus Shulzin mixaus cd:t on alkanu olee ainoita trana kokkareita mitä uskallan enää hankkia.

tilattu*plur*

että trancekin on taas ruvennut maistumaan mulle.

että kaikki on kallistunut. Rahan kerjääjät pyysivät kadulla aikoinaan markkaa tai kahta, nykyään se on euro tai kaks.

Osaan kyllä viivytellä jotain mitä en oikeestaan haluis tehdä loputtomiin*ottaa niskasta kiinni*

että sairaalassa oleminen on kallista lystiä, 32,50€/päivä. Kiva lasku viideltä päivältä..

O