Olen huomannut
Näin kyllä kävikin. tuntu siltä, kun ttoi talvi kesti ehkä viikon tai 2 ja nyt ollaan jo keväässä*plur*
Huomasitko Metron etusivulla oli pieni juttu että ensimmäiset leskenlehdet on bongattu tiistaina Manskulta?
että mulla on aivan uskomattoman ihania uusia ihmisiä mun elämässä, APUA! *sydän* *pökr*
---
Näin kyllä kävikin. tuntu siltä, kun ttoi talvi kesti ehkä viikon tai 2 ja nyt ollaan jo keväässä*plur*
---
Huomasitko Metron etusivulla oli pieni juttu että ensimmäiset leskenlehdet on bongattu tiistaina Manskulta?
en ollu huomannu.
Mitä enempi lunta, sen iloisempi koira. what?
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.
Toinen;
...etta pyoraillessa kannattaa pitaa suu kiinni. Muuten se on taynna otokoita. Jep.
Että kuuntelen joka syksy eniten psykeä. Tänä vuonna Oakenfoldin GU004 sai sen aluille :)
iskeneen kauhia himo kahviin.
Olen realisti. Tää on tietenkin ollu aina tiedossa, mutta postaan tän kuitenkin tänne.
Ihmiset usein kokee sen pessimisminä, koska sillä hetkellä, kun kaikki innoissaan hehkuttaa jotain hyvin optimistiselta kannalta "mä helposti sanon, mutta entäs tää toinen puoli. Todennäiköisesti se menee kyl tälleen" ja saatan vaikuttaa vähän Buss Killingtonilta.
Toisaalta siks oon usein myös hyvä negisten vastapaino, koska sanon ainakin rehellisesti, että ne kattoos silloinkin maailmaa epärealistisesti
Tää oikeestaan siis liittyy siihen, kun oon aina(ennenkun tuon tajusin) pitäny itteeni optimistisena ihmisenä, mutta oon usein antanut pessimistisen kuvan ittestäni.
Enkä oo koskaan ymmärtänyt kysymystä; Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä? Lasihan on puolillaan.
Eli oikeestaan siis katson asian molemmilta kannalta ja toimin sen mukaan, mutta iloisin mielin riippumatta siitä mitä näen =D
Oon välillä ihmetelly kun ulkomaiset tutut likeää jotain postausta joka on suomeks. Mietin, että liketääks ne randomilla vai käyttääksen ne käännöskonetta.
tässä mitä google translate antaa mun tän päiväsestä statusupdatesta enkuks käännetynä.
"weld. back himaa saikuttaa requirements. Flu is back :/"
Mikä osa tossa oli liketettävä =DD
Ise viesti suomeks "hitsi. takas himaa vaa saikuttaa. flunssa is bäck :/"
Mielenkiintosta sinänsä, että ilmeisesti requirements onkin suomeksi käännetynä vaa ja toi osaa muuttaa bäckin backiks
Miinaharava pelittää parhaiten doupattuna.
Alitin aikoinaan ensimmäisen kerran 200 sekuntia vaikealla tasolla viiden siiderin vauhtivillenä.
Eilen taoin tulokseksi 161 sekuntia kolmiolääketokkurassa.
Olen huomannut, että joskus elämä hymyilee, ja joskus se suorastaan NAURAA päin naamaa...
Just nyt nauraa niin paljon, että itku tulee.*toktok*
että useinmiten ihmiset haluavat vain hyötyä toisista ihmisistä
Olen huomannut että olen nykyisin sekä rehellisempi itselleni että itsetiedostavampi kuin koskaan.
... että vinkkaushymiö näyttää usein tosi omahyväiseltä.
[q]Zeratul, 27.1.2008 13:07:
---
nomic, 27.1.2008 12:40:
Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka. Ihme olentoja noi naiset.
[/q]
Joo.. no eiks yleensä se ahdistelija on joku finninaamainen hirvee rillikiituriläski jolla on painoa ainakin 200 Kg joka tunkee sormia suoraan suuhun ja pistä pipon vinoon ja lääppii.. en tajuu miks ne ei tajuu et mies ei luule että se haluu pahaa tai sit ne kysyy et miks jos ne kauniisti torjuu.
..että 2100 ei ole hyvä aika herätä
ja sen että pakastetut viinirypäleet ROCKS!
Huomasin että kylmä kalja auttaa kurkkukipuun..
Tosin mikä vaan kylmä siihen taitaa auttaa
että juuri kun luulet olevasi tarpeeksi pohjalla niin eikö putoa siitäkin pohja ja syvemmälle vaan...antaa palaa!
Unettomuuskausi näyttäis taas menevän kutakuinkin seuraavalla kaavalla:
Ei nukuta + vähän sapettaa = laatuaikaa viskipullon kanssa *sydän*
Mä koitin jotain ihme norsunnukutuspillereitä jotka hain lekurilta mutta kun niitä vetelee sellaiset puolisen tusinaa ja olo vaan virkistyy ei tässä oikeen tiedä mitä tekisi. No, tää alkaa menemään muutaman viikon rutiinilla tää touhu melko itsestään...
Unettomuuskausi näyttäis taas menevän kutakuinkin seuraavalla kaavalla:
Ei nukuta + vähän sapettaa = laatuaikaa viskipullon kanssa *sydän*