Olen huomannut

Back to häröily O

On mahdotonta vetää lärvit ja selvitä siitä ilman ruhjeita tai venähdyksiä.

[q]-Milian-, 19.8.2007 10:46:
On mahdotonta vetää lärvit ja selvitä siitä ilman ruhjeita tai venähdyksiä.
[/q]

Komppaan!

Nimim. 20cm asfaltti-ihottumaa sääressä.

olen huomannut, että mun on ilmeisesti aina pakko änkee puolkuntosena töihin. Aamulla oli ihan hyvä olo, nyt sitten ei enää. Ois varmaan voinu pitää toisenkin päivän saikkua, jos vaan ois tajunnu

Ikinä ei yksi asia mene päin veetä.
Kun se yksi asia menee päin veetä,voit olla varma että jokin muukin menee.
Hyvänä esimerkkinä on tämä koko viikko.

Olen huomannut että on vaikea olla huonolla tuulella kun kävelee koirapuiston ohi.

...että on kausia jolloin asiakkaat ovat enemmän kusipäitä kuin yleensä.

että töissä voi joskus olla tavattoman tylsää :DDD

[q]mariq, 3.9.2007 14:07:
Olen huomannut, että negatiivisen tunteen saa laimenemaan pukemalla sen sanoiksi.

[size=8]..no daa-a[/size]
[/q]

No mut tos on ihan järkeä - muuten tunnepohjainen asia pakotetaan toimimaan järkipohjaisesti. Siinä katoaa turhat murheet ja voi keskittyä itse ongelmaan.

että, kun tarpeeks pitkään tuijottaa tietokoneen ruutua, silmiin rupee koskemaan... (pitäsköhan mennä päikkäreille *nukkuu*)

[q]Ronie, 3.9.2007 15:05:
olevani onnellinen
[/q]
aaaaaawwwwww

että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.

Vaikeaa taas on päätyä siihen päätökseen riittävällä vakaumuksella

[q]Kolera, 6.9.2007 10:09:
---
sapeli, 6.9.2007 07:17:
että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.

Vaikeaa taas on päätyä siihen päätökseen riittävällä vakaumuksella
---
väittäisin kyllä että ei se ole siltikään kaikille helppoa. Kyllä sä sieltä sängystä ylös pääset mut miten sä saat sen pahimmillaan tunnin kestävän kooman pois. Kyl sitä on joskus kattonu työkavereita ku ne tulee niin taju kankaalla töihin et mitenhän liikenneturvallisuuden kanssa on oikein ollu
[/q]

Mä oon siitä hassu tapaus että jos mä ylipäänsä herään ni kyl mä sit herään aika skarpiks heti. Tosin se auttaa että mä vetäsen kofupillerin naamaan kun kello herättää (Jos siis pitää selvitä liian lyhyillä yöunilla.)

[q]sapeli, 6.9.2007 10:49:

Mä oon siitä hassu tapaus että jos mä ylipäänsä herään ni kyl mä sit herään aika skarpiks heti. Tosin se auttaa että mä vetäsen kofupillerin naamaan kun kello herättää (Jos siis pitää selvitä liian lyhyillä yöunilla.)
[/q]

Heti kamalat doupit kehiin heti aamusta *hih*.

Ei vaan mäkin oon kyl huomannut ton saman siis sen, että jos vaan nousee heti ku herää.. kunhan vaan päättää et nt prkl noustaan ni sit kyl pysyn itte ainakin pari ekaa tuntia tosi skarppina. Sen parintunnin jälkeen taasen onkin sitten kooma-aika =P

..Et mun autosta loppuu liian usein akku, ku jätän valot päälle. Viimeks eilen duunipaikan pihaan:D

...juuri nyt, talla hetkella, olen ainut taalla. *pökr*

[q]sapeli, 16.9.2008 15:07:

Tietääkseni REivaajalla ei itse asiassa ole yhtään kaveria.

[/q]

Tiedät väärin. FAIL..

[q]Zeratul, 16.9.2008 19:38:
[/q]

Oot kyl kohtuullisen urpon olonen jäbä. REivaajal on välil sentää jtn sanottavaa. Sult ei tuu, ku tollasta muka vittuilua ja kommentteja, mitkä ei liity juur yhtää mihinkää. Ja joo se vastas selkeeseen vittuilukysymykseen ihan oikein. Suhun se ei liittyny mitenkää, mut silti piti päätä aukoa. Älä valita asioista mitä teet itekki.

[q]*Stella, 10.9.2007 07:22:
Olen huomannut et tuoksukynttilät tuo ihanaa tunnelmaa. Tilasin just sellaisia kookoksen tuoksuisia ja vaik aamul herää ja väzyttääää nii tropiikin aromit piristää.
[/q]

Ma taas oon huomannu etta tuoksukynttilat aiheuttaa mussa jarkyttavan pahaa oloa seka paansarkya. Eika ole valia minka hajuinen/kokoinen/makuinen kynttila on kyseessa.

[q]Kolera, 4.8.2008 03:54:
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P

Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P
[/q]

se o etanolia :D metanolista lähtee näkö...tai henki.

..että vaihdossa on mahdotonta keskittyä opiskeluun. Lisäksi kukaan ei kävele Yhdysvalloissa..paitsi autolleen ja takaisin.

O