Olen huomannut
...että silloin kun elämäänsä kaipaisi jonkun sortin järjestystä, on se yleensä jo keskellä kaaosta.
Aina vaan ja uudestaan...
sytyn ihan väärien ihmisten
perään.
*toktok*
[q]thomas, 26.3.2009 16:11:
---
Individual, 22.3.2009 22:57:
---
Freja, 22.3.2009 22:07:
---
DJ Rx, 22.3.2009 19:11:
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.
---
Mä oon niin samaa mieltä!
---
Kyllä.
---
todellakin
[/q]
joo rakkautta täältäkin...
että monimutkaisessa elämäntilanteessa eniten lohtua saa usein yksinkertaisesta (pop)musiikista.
Huono olo rupee mulla näköjään heti tulla, kun päästän ohjaksista ja annan toisille liikaa valtaa. Hyvä fiilis tulee samantien kun otan vallan takaisin käsiini.
Itsestään selvää, mutta pakko manita, kun huomaa taas miten hyvältä tuntuu sanoa itselleen(ja sitäkautta muille) ei.
revontulten loimuttavan samassa kohdin tuossa napapiirin yläpuolella suurin piirtein.
En tiedä onko yhteensattuma vai mikä, kun onneton nettiliittymäni kotona ei toimi tulikettujen aikana.
1. kutakuinkin vuoteen ei tulluna spotifyä avattua ja voe voe mikä saundi! gaameeta gaggaa jos ei oo premiumia, muutenkaan siitä bugisesta oksasta mitään viitti maksaa, veikkaukseni, max kaks vuotta ja koko kokko on palanut.
2. klubitus (palsta jorina) is so, so, so gay
..olevani rapakunnossa aiempaan verrattuna, minkä ei toki pitäisi yllättää, kun ei se kunto itse itseään ylläpidä, jos vetää lonkkaa puol vuotta :P Vajaan vuoden tauon jälkeen BodyCombatissa olin vartin jälkeen aivan paskana :'D Erinäisten kyykkäysten itkettävyyden annan itselleni anteeksi eilisen suksittelun johdosta, mut muutoin tuntu jopa surkuhupaisalta miten märäksi pitkästä aikaa sain vaatteeni hikoilemalla. Ja vasen ojentaja meni taas jotenki sököks :/
Onko synti treenata niin kovaa ettei jaksa sen jälkeen enää purkaa treenikassia makaamatta ensin sohvalla puoli tuntia? ^^
olevani pihkassa...
[q]juu-zo, 25.4.2010 15:31:
Huoh... *nukkuu**justjoo* Kasvakaa jo...
[/q]
http://tsupukka.blogspot.com/2009/01/mies-oletko-puutteessa.html
että oon siirtyny vähemmän hiilihydraattipitoiseen ruokavalioon. ei nyt kovin paljoa, mut jossain asioissa välttää esim sokeria niin paljo ku mahdollista. isoveljestä mallia.
Mynthon kaira salmiakkipastilli vie makeanhimon...
Olen huomannut että vanhemmiten rutiinit ovat aika hieno asia.
(Tosin on sitä tärkeämpää muistaa rikkoa niitä oikein kunnolla aina välillä.)
Olen huomannut että välillä on sellainen olo että eläisin montaa, osin epäyhteensopivaa elämää samanaikaisesti.
miettineeni kuolemaa viime päivinä. Se ei ole mitenkään synkkää, mustaa. Jotakin aivan muuta; aavistus jostakin kauniista.
olen huomannut että ihania ihmisiä on aika harvassa.
[q][Siru], 8.2.2009 18:28:
[/q]
:(
[q]vns, 8.2.2009 18:29:
---
[Siru], 8.2.2009 18:28:
---
:(
[/q]
..että yllättäen palsternakka ja kookos ei oo mitenkään erityisen hyvä yhdistelmä..
Olen huomannut että välillä on sellainen olo että eläisin montaa, osin epäyhteensopivaa elämää samanaikaisesti.
olen huomannut ja päätynyt tähän tilanteeseen myös.
katsotaan kauan kestää...