Olen huomannut
[q]Janisa, 30.7.2008 19:35:
...etta sitten kun tulee johonkin ihmeelliseen 25:n vuoden ikaan, niin sukulaiset nakevat sinut eri tavalla aikuisena ja paattavat etta nyt sinun on aika kuulla kaikki likaiset perhetarinat, tappelut perinnoista, oudot avioerot seka tietenkin kaikki vieraissa juoksut myos. Etta kiitos vaan tastakin.
...
[/q]
Wou! Käyks siinä oikeesti niin? Mä kuulisin ihan mielelläni miksi en tunne puolia edes lähisuvusta, (tyyliin samalla paikkakunnalla suvat enot ja serkut) ja miksi kaikki tuntuvat vihaavan toisiaan tässä suvussa.
Sitä odotellessa.
[q]REivaaja, 22.7.2008 08:22:
---
Anselmi, 9.7.2008 10:19:
Että ei ole kesää hirveästi näkynyt. Thank god ei mitään lomia tullut
otettua alkukesälle. Toivottavasti se vielä sieltä tulee.
---
Se on kato se ilmastonmuutos :D Siellähän se on koko ajan. Menee ohi tolla asenteella*hih*
[/q]
Joo kyllä se nyt on mutta eipä ollut hirveästi tuota kirjoittaessa. Mut sä voit asenteella ottaa vaik kesälomas (jos nyt ylipäänsä käyt töissä, vähän epäilen) vaik marraskuulle ja nauttia ilmastonmuutoksesta*hymy*
Olen huomannut että välillä on sellainen olo että eläisin montaa, osin epäyhteensopivaa elämää samanaikaisesti.
Joskus kokenut saman fiiliksen, hankalinta oli se kun asian tiedostamisen jälkeen yritti kuitenkin alkaa niitä väärillä avuilla yhdistämään :'D [size=9](Paras apu itsellä oli se, että tiedosti tilanteen ja alkoi tutustumaan vaihtoehtoihin - mikä/mitkä elämä/t merkitsi eniten ja miksi? ja mitä niille muille, onko ne tosia/avoimia, mitä pelkoja&kulisseja niihin liittyi ja miten niiden kanssa etenisi. Vastaus löytyi siinä vaiheessa kun sen olikin tarkoitus löytyä.)[/size]
*sydän*
...että suuri osa mielen ongelmista ihmisillä johtuu jonkinlaisista haluista ja tunteista ja niiden tuomista ristiriidoista ympäristön odotusten kanssa.
Olen myös huomannut, että buddhalaisuudessa jo 500 eKr. Buddha loi ohjeet kuinka selvitä näistä.
Olen myös huomannut, että jos näistä ei selviäkään, niin nykymaailman psykologialla on paljon ratkaisuja, joilla näitä ongelmia voi helpottaa. Thanks, Freud!
Olen myös huomannut, että minut leimataan hihhuliksi, koska pidän buddhalaisuuden ohjeita käyttökelpoisina tämän päivän maailmassa*nauru*.
Oikeestaan koko talven tuntui siltä, että kävin bileissä päästäkseni vietämään aikaa ihmisten kanssa ja jotta voitais yhdessä mennä jatkoille, mutta nyt on taas ollut niin hyviä bileitä ja fiilis on ollut mitä parhain, joten odotan bileitä bileiden vuoksi
Tärkein eli musa on kyllä ollu kanssa pitkään parantumaan päin. Nyky tekno on kyllä aivan mahtavaa. Enää ei tartte kuumeisesti miettiä tuleeko seuraavat bileet olemaan pettymys musan puolelta.
että, väsymys ja voimakkaat tunteet eivät ole hyvä yhdistelmä.
...etta asken nautittu, itse keitetty kahvi jo viilenevassa iltapaivassa puistossa nautittuna, oli mun paivan kohokohta! *sydän*
...että olen ehkä maailman loivaliikkeisin mies.
[q]sune, 30.12.2007 19:23:
..että mun kannattaa olla se sama vitun nihkee,kylmä,julma-paska mikä aina ennenki eikä antaa hyvän minän tulla esiin..
[/q]Ihmiset tykkää käyttää hyväksi ihmisten hyviä hetkiä, mutta pidemmän päälle siinä on puolensa. Karsiutuu kaveriporukasta ainakin ne jotka niin tekisi ja päätyy saamaan joiltain ihmisiltä takaisin enemmän kuin niille antoi*joo*
...etta kun menee uimaan lauantai-aamuna klo 7.11 saa ihan koko radan itselleen.
että lähes kaikki kappaleet, jotka on reilusti päälle 130 bpm:n alkaa olla liian nopeita minulle. Niin ne ajat muuttuu...
olen huomannut että ihminen ei elä pelkällä konemusalla (en oo syöny mitää 10 tuntii)*uuh*
..että kun eräillä tietyillä ihmisillä menee huonosti ja on vastoinkäymisiä, mun fiilis kohenee huomattavasti.. saatan jopa nauraa oikein paskaset ivanaurut.
että meiän kaveripiirissä on harvinaisen halvat huvit.. Tullu viime päivät naurettua niin paljon.. Ihania ihmisiä *sydän*
Että Saarioisten uutuus tomaattimozzarella roiskeläppä maistuu ihan jauheliharoiskikselle ilman jauhelihaa :D
Hyvää siis melkein. Tai ok syötävää.
olen huomannut jälleen kerran, että laskuhumala ja herätys aamuviideltä yhden tunnin yöunien jälkeen takaavat lähes aina ikimuistoisen työpäivän!
[q]alphamagic, 29.9.2007 15:49:
Että Saarioisten uutuus tomaattimozzarella roiskeläppä maistuu ihan jauheliharoiskikselle ilman jauhelihaa :D
Hyvää siis melkein. Tai ok syötävää.
[/q]
Toi on muuten niistä paras kylmänä, imo Tosi hyvä työpaikkalounas jos ei pysty lämmittämään
... että huonot yöunet plus päikkärit ei ole hyvien yöunien väärti - tai ei se siltä ainakaan aamulla herätessä tunnu.
..että omien mokieni takia kaikki tuntuu menevän vaihteeksi päin persettä.
että muut ei vaan osaa