SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]mayah, 10.8.2008 10:24:
Kihloissa *sydän*
[/q]

It's a trap!

Paljon onnea!

2 vuotta!

Ei voisi ihminen olla onnellisempi elämästään, kun se on niin täynnä rakkautta! *sydän*

1.5 vuotta takana.*pihkassa* Ja paaaaljon enemmän edessä.*plur**sydän*

[q]akir0, 29.6.2008 21:25:
---
akir0, 29.6.2007 20:26:
---
akir0, 30.6.2006 08:35:
---
akir0, 30.6.2005 07:49:
2v <3

---

3v <4 *sydän*

---

4v o/

---

5v ja aamupalaksi kävin tarjoamassa kullalle sormusta ja vastaus oli positiivinen <3

http://www.akir0.com/sormus01.jpg
[/q]

onnea :)

Me ollaan seukattu kohta 10kk.
Toivottavasti seukataan vielä 100 vuotta ainakin.

*sydän*

[q]Skenemursu, 8.11.2007 18:49:
Jaahas kai sitä vois pitkästä aikaa liittyä tähän tiimiin... uusi rakas löyty kadulta.. öö eli siis olin hieman eksyksissä kuin etsin tietä yhteen temppeliin ja kyseinen naiseläjä nimeltään "Meow" tuli sitten vähän auttamaan ja lähti oppaaksi... siitä se sitten lähti... öö ja mainittakoon että tästä on nyt 6kk ja siitä 5kk asuttu saman katon alla eli nopeeta toimintaa...

Kuten tiedetään niin kommunikointi parisuhteessa on tärkeää... siispä me teemme sitä monella kielellä. Meow puhuu äidinkielenään Malejuu (Malesiaa), tokana Lao (Laos) ja sitten tulee Paasaa Thai (Thai-kieli), tämän jälkeen Englanti ja Japani kuta kuinkin yhtä vahvoina. Minun Malejuu ymmärrys on erittäin heikko.. Lao alkaa jo vähän paremmin taittua (huom. Lao ja Thai ero on vähän kuin Suomi ja Viro... Laoa puhuvat ymmärtävät Thaita... Thaita puhuvat heikosti Laoa). Sitten Thai paranee koko ajan ja Englanti kääntyy kyllä hyvin, Japani on käytännössä olematon.

Tästä tulee dilemma jossa puhu kielemme koostuu vähintään 3 eri kielestä, jolloin ulkopuolisten on lähes tulkoon mahdoton pysyä perässä mistä puhumme. Jottei asia menis liian helpoksi niin kaupan päälle diilissä tuli 10v tytär (11 tammikuussa). Ning puhuu sujuvaa Lao sekä kohtuullisen hyvää Thaita. Enkun sanavarasto lienee alle 20 sanaa tällä hetkellä, mutta tuntuu oppivan nopeemmin Englantia kuin minä Thaimaata...

Ning (Meown Tytär) käy koulua vielä tämän vuoden kotikaupungissaan ja muuttaa sitten uuden vuoden jälkeen huhtikuussa asumaan saman katon alle meidän kanssa ja aloittaa lukion (kyllä lukio alkaa 10-11 vuotiaana ja kestää 6 vuotta).

Laitetaan vähän vielä kuva tuoreesta onnellisesta parista:
http://r-syke.dancerepublic.fi/ozzi/thailand/meow.jpg

ps. Ning asui luonamme jo kk verran ja kaikki meni hienosti, mutta jos jollain on kokemuksia tälläisestä isäksi tulemisesta 10v tytölle niin sopii kyllä kertoa en voi sanoa että olisi kovinkaan tuttu maailma toi 10v tyttölapsen ajatuksenjuoksu jne...
[/q]

paljon onnea teille :) ja ei mulla hirveesti kyllä ole kokemuksia 10v tyttölapsien kasvatuksesta..

[q]Miinapiina, 27.9.2008 16:51:
kihloissa (260908)
viime yö hotelli tornissa oli aikas lahja ystäviltä

oon niiiiin onnellinen
[/q]
Onnea! :D

[q]Mar6, 21.9.2008 22:06:
Ilmiömäistä, olen ehkä viimein löytänyt sen mitä olen etsinyt ja minkä olen aina tiennyt olevan olemassa. *sydän*
[/q]
Oi, kerro lisää :)

Tänään kaksi vuotta takana ihanan mieheni kanssa *sydän*

kihloissa (260908)

oon niiiiin onnellinen
[/q]

Onnittelut!

kihloissa (260908)

oon niiiiin onnellinen

seurustelu on täydellistä, kohta pitää heittää toi emäntä baariin ja lähtee si kotia nukkuu ku aamul töitä *grr**grr**nyyh**nyyh*

kihloissa (260908)

oon niiiiin onnellinen
[/q]

Onnea nyt vielä tämänkin kautta *sydän*

kihloissa (260908)

oon niiiiin onnellinen
[/q]

mäkin olen onnellinen sun puolesta, onnea

kihloissa (260908)

oon niiiiin onnellinen
[/q]

Paljon paljon onnea teille ihanat

oli sitten kihlauksen vuosipäivä viime kuussa
tää on nii lakkautta *sydän*

kihloissa (260908)

oon niiiiin onnellinen
[/q]

Oih, onnea, onnea hirmusti!!!

Meillä päin on käyty nyt tämä vakavampi keskustelu ja päädytty sellaiseen tulokseen, että helsinki kutsuu...
Tuleva avovaimo kuittaa siis! Niin rakastunut!! *sydän*

[q]Nasutin, 29.9.2008 18:54:

Oih, onnea, onnea hirmusti!!!

Meillä päin on käyty nyt tämä vakavampi keskustelu ja päädytty sellaiseen tulokseen, että helsinki kutsuu...
Tuleva avovaimo kuittaa siis! Niin rakastunut!! *sydän*
[/q]

kiitos sinullekin

ja onnee teillekin, tosi hieno juttu

[q]coolcat82, 26.2.2007 18:08:
Kytät ja gynekologit kaivelee persukset läpi vaikkei niiden kanssa seurusteliskaan
[/q]

Niinpä niinpä. Siks niistä kannattaiski opetella tykkäämään, niin olis sitten mukavampia nää persuksen kaivelemis sessiot

[q]WiljamiDzay, 26.2.2007 18:13:
Pakko tulla tälle puolelle pätemään, vaik ei mitn asiaa ookkaan

Eli... Kyl voin melkeinpä sanoa että nainen inttikuteissa toimii erotiikantappajana vielä paremmin kuin mitä mies inttikuteissa voi... (Niitä inttigalsongeja ei kutsuta erotiikantappajiksi ihan sattumalta...) *eiei**sars*
[/q]

Kun mua niin ällöttää jo se miehen ajatteleminen inttikuteissa niin nythän sä keksit vielä pahemman. Joo kyllä, vielä kamalampaa olis, jos inttikuteinen nainen kaatais mut sänkyyn tai yrittäis kaataa domina

O