SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Oho, just hokasin että meillä on tänään 1,5 v kihlajaispv *sydän* ja kokonaisuudessaan yhteiseloa jo takana reilut 4 v *plur**pihkassa*

Viikonloppuna lähtee ensimmäinen muuttokuorma Helsinkiin! Kohti yhteistä kotia ja elämää... *sydän*

Edellisellä elämän tyylillä ja asenteella luulisin jo oleva toisella puolella takasin !
Mut onneks ajat muuttuu ja ihmiset myös !

Täällä vielä ja jatkoa piisaa !

1 ja puol vuotta takana, lyhyt aika mutta hyvä alku lopulle !

*sydän*

[q]Kolera, 8.2.2010 19:07:
---
Karvinen, 8.2.2010 18:31:
1 ja puol vuotta takana, lyhyt aika mutta hyvä alku lopulle !

*sydän*

---

joo kahen kolmen vuoden paikkeillahan se ihastuminen ja rakastuminen loppuu =P
[/q]

touche

*sydän*

No jopas, tuntuu pitkältä ajalta, mutta vasta 2,5 vuotta takana yhteistä taivalta. Ja monta edessä, toivottavasti

[q]Annakins, 26.10.2006 14:40:
---
Verano, 26.10.2006 14:31:
---
mayah, 26.10.2006 12:11:
Ihan kiva lokero on tämä

---

---

[/q]

[q]Foxmagon, 11.2.2008 22:16:
*heittää pelastusrenkaan*

[size=1]*katkaisee köyden*[/size]
[/q]
Tosi ystävä

[q]astaroth, 10.12.2007 18:13:
et oo tosissas

mä just olin niihin aikoihin, kun mange tänne rynni, vannomassa että sä sentään et oo heivaas mua ainooks singleks tc:n pojista. nyt meni usko. HÅMÅ!
[/q]
Tää meinaa vaan yhtä asiaa.

[q]epicuros, 6.9.2009 20:43:
---
pululu, 6.9.2009 18:52:
---
Funktion, 6.9.2009 14:49:
Juuri ostin lentolipun, eli homma on nyt sitä myöten lukkoon lyöty. Uusi elämä paremman puoliskon kanssa alkaa Ruotsissa 2.10.

:)

---

Kuulostaa hienolta.

Mut.

Kokemuksesta tiedän, ettei se elämä välttämättä ole niin upeaa kuin mitä online-suhteessa voisi kuvitella. En haluis mitenkään pilata tää sun ihanaa tunnetta tulevaisuudesta emännän kainalossa Ruotsissa, mut oletko varautunut siihen, ettei kaikki ehkä sujukaan suunnitelmien mukaisesti?

---

niinpä

http://videon.se/n3rd/n00b-boyfriend/
[/q]

oho. 3 vuotta!

Puoli vuotta pitäisi kestää tässä ikävää.
Onneksi sentään on erityinen ihminen ketä ikävöidä ja miltei täydellinen parisuhde. Sekä välissä muutaman viikon totaalisen unelmaloma kahdestaan paratiisissa *sydän*
Joten eiköhän tuo kestetä vaikka kaipuu onkin kova

Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Huhhuh... Niinpä se kohta täälläkin pamahtaa vuos täyteen!! Onnellisena aika vierii nopeaan. Ja edelleen yhtä rakastunut. Taas tuo mies jaksoi yllättää kun äskön ilmoitti olevansa matkalla mun luo (helsingistä turkuun)... Aivan mieletön tunne kun toinen jaksaa tota väliä ajella mun takia. Ja nää yllätysvierailut kyllä piristää mieltä ja suhdetta kummasti!

Onneks ei kauaa enää tarvitse miettiä koska seuraavaks taas näkee. Yhteisen asunnon metsästys alkaa päästä vauhtiin. Ehkä yhteiseen kotiin jo jouluksi? Turhan suuria odotuksia? Toivottavasti ei!

Viis ja puol vuotta and still going strong!!! <3

[q]VaLa, 25.10.2008 22:53:
---
Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

---

Herra siunaa ja varjele meitä Päivi Räsäseltä...
[/q]

varjele todellakin!!

3 vuotta yhteistä taivalta takana! *sydän* Ja kymmeniä vielä edessä! *sydän*

and we are on a break...

[q]noena, 27.10.2008 11:33:
and we are on a break...
[/q]

http://www.hs.fi/viivijawagner/1135240495637

AIjai. :D

O