SEUKKAUSLUUKKU
[q]Freja, 10.4.2007 13:22:
---
Sallakat, 10.4.2007 11:55:
edit: tuohon frejan kommenttiin siis, että hieman tyhmää olisi siis jos olisi maininnut asiasta vain foorumilla eikä ihmiselle itselleen.
---
On kyllä mainittu ihmiselle itsellekin
Tällä pätemisellä tarkoitin nyt sitä, et jos mä esim nään jossain jonkun mainoksen jostain uutuustuotteesta, ja ihmettelen ääneen et "vau kato tollasia on nykyää olemas" ni sen jälkee mulle sanotaan et "joo kuule noita on ollu jo vaik kui kaua" ja jatketaan lausetta sitten puolen tunnin mittaisella selostuksella tuotteesta, josta mulle tulee sellainen olo että mua pidetään tyhmänä kun nyt vasta kuulen että tuotetta on olemassa. Mä en ymmärrä sitä, et miks ei useista samantyylisistä kerroista huolimatta voi sanoa vaikka "joo, mä itseasias kuulin tosta joskus" ja sen jälkeen jatkaa mukavana vuoropuheluna asiasta, että mäkin voisin sanoa ja ihmetellä jotain väliin. Mua ärsyttää, kun pitää heti olla sanomassa että tietää muka kaikesta kaiken.
---
sts, 10.4.2007 12:26:
Riippuen miten teit "tunnustuksen". Jos päräytit päin naamaa ilkeästi niin silloin se oli tyhmästi, jos annoit sen rakentavana palautteena niin silloin se on ok :)
---
Yleensä yritän sanoa asiat rakentavasti ja selittäen, että mikä siinä mättää ja miks mulle tulee paha mieli, mut joskus mä vaa räjähdän ja isken kaikki päin naamaa [size=5](ja pillahdan itkuun sen jälkeen *nauru*)[/size]
[size=4]Riippuu ehkä mikä aika kuukaudesta on :D[/size]
[/q]
Lienee vielä aika noob toi ukkos - tosipätijän ei tarvii nykyään ku heittää westsidet ilmaan ja revetä ku tavikset ei tajua. That's like so 10.4 plz?
[q]Epailija, 15.4.2007 18:20:
Vähän samoilla linjoilla ollaan Keksin kanssa. Miksi ihmeessä nimittää sitä seurusteluksi, jos asennoitumisen puolesta kyseessä on enemmän "juttu", "setti", "laastarisuhde", "friends with benefits" tai "katsellaan-vaihe"? Ei se siitä yhtään sen vakavammaksi muutu.
Sitten nipotusta aiheen vierestä: Editoikaa vastaisuudessa niistä quoteista löysät pois - etenkin jos vastaus on lauseen mittainen. Kiitti.
[/q]
Kandee kattoo mitä jotku 14-16v ekan aallon "seurustelijat" meinaa seukkauksella :) Itselläni on myös aika vahva suhde tuohon termiin, enkä pidä varsinkaan tuommoista katsotaan nyt kesä -lähtökohdasta tullutta juttua siihen sopivaksi. "Tapaillaan", "oon varattu" jne. käy kyl ihan hyvin. Mut lienee taas enemmän kyse siitä miten jengi termit käsittää ja parempi varmaan _taas_ jättää termeissä riippuminen tähän :) Ei tuu muuta ku loputonta kädenvääntöö :P epailija winkw0nk
[q]Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
[/q]
itse en vain voisi olla ihmisen kanssa, joka on niin omistushaluinen, että kieltäisi minulle tärkeitä asioita. minähän käyn baarissa, minähän näen kavereita ja tutustun uusiin ihmisiin, minähän pidän tyhmät harrastukseni. en vain yksinkertaisesti pystyisi rakastamaan näitä asioita tarkoituksellisesti ja tahallaan rajoittavaa ihmistä. siinä vaiheessa nainen lentää ovesta ulos.
kaverin avokki on käytännössä lukinnut hänet kotiin: ei viihdettä ilman lupaa, ei nähdä kavereita ilman lupaa, toimii maksumiehenä - päättää jopa mitä äijä saa baarissa juoda, jos ovat samaan aikaan liikenteessä. reppana ei vaan uskalla sanoa vastaan, koska pelkää muijan jättävän hänet. mielestäni taas tuossa lähinnä maksetaan kovaa hintaa siitä, että saa vakkaripesää ja voi sanoa, että seukkaa. jee! x(
teen ilomielin kompromisseja suhteen toimivuuden eteen (kuten molempien pitääkin), mutta rajansa nyt sentään kaikella. ja jos toisella osapuolella on viihteellä olemisen suhteen niin kova epäluottamus, niin siinä vaiheessa sopii jo miettiä, että millä pohjalla koko suhde ylipäätään on
[q]domi, 10.12.2007 18:18:
Tää meinaa vaan yhtä asiaa.
[/q]
[q]nomic, 5.12.2007 23:34:
Emmä osaa muuta sanoa, kuin että tyttö kyseessä. JA EI MIKÄÄN JPG-PÄÄTTEINEN KERETTILÄINEN!!!!!!!§
Mutta siis, saa nyt nähä tuleeko tästä edes mitään. Toivotaan niin!
[/q]
et oo tosissas
mä just olin niihin aikoihin, kun mange tänne rynni, vannomassa että sä sentään et oo heivaas mua ainooks singleks tc:n pojista. nyt meni usko. HÅMÅ!
[q]LocDog, 21.11.2008 13:04:
3kk lihavan kääpiön kanssa*toktok*
[/q]
ui stna, mäki haluun :P~~
Toivottavasti mäkinpääsen tänne luukkuun tässä joku päivä... *huokaus*
No, mä palaan nyt tonne toiselle puolelle...*uuh* Mutta hei, onneksi olkoon kaikille nille, jotka elävät onnellisessa parisuhteessa!*plur*
Odottakaapas vaan, kyllä mä tänne vielä hyökkään...*juonittel*
Kah, lepsoja.
^__________^
[q]LilB:
OLLAAN KYL BI---
[/q]
Hups, sori. :)
*sydän*