SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Vampyrella, 7.7.2009 00:00:
---
Pieni tyttö, 6.7.2009 23:32:
Nyt ollaan miehen kanssa oltu vähän päälle 9kk yhdessä ja esikoistyttömme syntyi 9.6 (etuajassa) ja häitä vietellään -2010-2011 *sydän**sydän**hali**pus*

---

On muuten saakelin tiukka tahti, tässähän tulee suorituspaineita! Onnea! :)

Meillä se ois 3 vuotta yhteiseloa takana kohtapuoliin, ja ei kyllä oo muuta krediittiä kuin se, että mä oon oppinut sietämään vähän paremmin hikisukkia, kalsareita (edit: ja edellämainittujen sijaintia n. 10 cm päässä pyykkikorista, kun niiden laittaminen pyykkikoriin tuottaisi liian urheilullisen liikeradan istumisasentoon juurtuneelle datisnörttikropalle), pizzalaatikoita ja cocispulloja lattialla ja toinen on oppinut sietämään paremmin pilkunnussijan saarnaa leivänmurujen romahduttavasta vaikutuksesta ihmismieleen.

Aika win-win. :D
[/q]

puotila lolocaust!

[q]anniharha, 1.4.2008 20:12:
---
ezzy, 1.4.2008 20:01:
vaan 164km

---

Toi nyt on lähinnä sopivahko turvaväli :D
[/q]
Mitäs sinä turvaväleistä tiiät? :D

Sain tällaisen s-postissa ja ajattelin että jaan tämän kaikkien iloksi tänne :) Tästä voi sitten käydä polemiikkia mikäli kyseiset seikat omassa miehessä/naisessa/anopissa harmistuttaa
[size=9]
Kyllästynyt miehiin? Jospa tilaisit postimyynnistä korvikkeen.
Sopiva malli jokaiselle!

ROPELAATTORI
On vuoteeseen asetettava laite, joka aina saatuasi unen päästä kiinni alkaa väkisin tunkeutua saman peiton alle takapuolesi kohdalta.

AUTOMAATTINEN KANAVANVAIHTAJA
Televisioon kytkettävä musta laatikko, joka katkaisee välittömästi katsomasi ohjelman, jos toiselta kanavalta tulee toimintaleffa, formulaa, jalkapalloa tai muuta urheilua. Ellei tule, se räpsäyttää säännöttömin väliajoin auki teksti-tv:n ja selaa joka kerta läpi kaikki urheilutulokset.

PYYKINVÄRJÄÄJÄ
Haaveiletko miehestä, joka auttaa kotitöissä? Tämä on sinun laitteesi.
Kyseessä on väripatruuna, joka pesuainelokeroon asennettuna laukeaa ja värjää koko pyykin joko sinertäväksi tai vaaleanpunaiseksi. Patruuna ei laukea aivan joka kerta, mutta todennäköisimmin juuri silloin kun koneessa on lempipuserosi. Mainio naiselle, joka kaipaa jännitystä elämäänsä.

KARVAPÖLÄHDYS
Lavuaariin asennettava laite, joka 15 minuutin sisällä siitä kun olet pessyt pesualtaan, pöläyttää puhtaalle posliinille partakarvan pätkiä.
Luxusmallissa on lisävarusteena hammastahnaläiskitin, joka ruiskii hammastahnaa oikein asennettuna jopa parin metrin päähän.

KAUPPAKESKUSVALITIN
Kännykkään kytkettävä toiminto, joka ryhtyy päästelemään epämiellyttäviä marisevia ääniä, jos viivyt liikkeessä yli 5 minuuttia.
Lisälaitteena saatavissa myös rähisevä saldorajoitin.

OSTOSHÄLYTIN
Luotto- tai pankkikorttiin ohjelmoitava toiminto, joka saa kortin lukulaitteen ulvomaan, mikäli kortilla yritetään maksaa lasten- tai naistenvaatteita, meikkejä, kenkiä tai muuta ruokaa kuin makkaraa.
Hälytin pysyy hiljaa, kun sillä maksetaan porakonetta, työkaluja, autotarvikkeita tai tietokoneen lisäherkkuja.

ESIKÄSITELTY SANOMALEHTI
Aamun lehden voi nyt tilata esikäsiteltynä siten, että etusivun tilalle on taitettu urheilusivut ja yksi sisäsivu on ylösalaisin ja väärässä paikassa.
Lehti on myös esirutattu mahdollisimman paksuksi möykyksi.

VISKIBASSO-VIESTIPALVELU
Palvelu, joka toimittaa kännykkääsi päivän mittaan viestejä, kuten: "En ehdi syömään", "Piipahdan poikien kanssa kaljalla", "Hae auto korjaamosta", "Sori en ehtinyt kauppaan", "Hae sinä lapset tarhasta", "Miksi kaikki sukkani ovat pyykissä", "Olet unohtanut silittää paitani".

MURUSTIN
Laite, joka aamulla lähdettyäsi töihin levittää leivänmuruja pöydälle ja lattialle. Tämä huokea laite on jokaisen sinkkunaisen minimivaruste.

AJANSYÖJÄ
Luxus-paketti, joka sisältää kaikki yllämainitut toiminnot ja vielä paljon muuta yllättävää. Saat anoppipalvelun, joka käy vähintään kerran viikossa silmäilemässä kotiasi halveksivasti ja joka tekee ylivoimaisesti parempia lihapullia kuin sinä. Eikä tässäkään vielä
kaikki: Juuri kun alat tottua Ajansyöjääsi, se rullaa ulos ovesta ja liimautuu magneetin lailla nuorempaan sinkkunaiseen. (Anoppipalvelu jatkaa siitä huolimatta käyntejään sinun kotonasi ja kertoo pyytämättä yhä uudestaan, miksi et alun perinkään ollut sopiva omistaja Ajansyöjälle).[/size]

[q]senimi-semini, 18.10.2006 13:26:
*sydän* 1v 7kk *sydän*
[/q]

*aplodit**plur* molemmille

[q]Nitta, 2.10.2008 11:24:
*klip*
[/q]

Haha, nää on ihan parhaita :D. Miettii sitä kiukun ja katkeruuden määrää mikä ton kirjottajan päässä on ollu, ku se on puhissu tota tekstiä luodessa :D. Toivottavasti me kaikki ei kuitenkaan ihan tollassia olla :P.

Sain tällaisen s-postissa ja ajattelin että jaan tämän kaikkien iloksi tänne :) Tästä voi sitten käydä polemiikkia mikäli kyseiset seikat omassa miehessä/naisessa/anopissa harmistuttaa
[size=9]
Kyllästynyt miehiin? Jospa tilaisit postimyynnistä korvikkeen.
Sopiva malli jokaiselle!

ROPELAATTORI
On vuoteeseen asetettava laite, joka aina saatuasi unen päästä kiinni alkaa väkisin tunkeutua saman peiton alle takapuolesi kohdalta.

Televisioon kytkettävä musta laatikko, joka katkaisee välittömästi katsomasi ohjelman, jos toiselta kanavalta tulee toimintaleffa, formulaa, jalkapalloa tai muuta urheilua. Ellei tule, se räpsäyttää säännöttömin väliajoin auki teksti-tv:n ja selaa joka kerta läpi kaikki urheilutulokset.

MURUSTIN
Laite, joka aamulla lähdettyäsi töihin levittää leivänmuruja pöydälle ja lattialle. Tämä huokea laite on jokaisen sinkkunaisen minimivaruste.

[/q]

Nää kolme osuu ja uppoaa meikään 110% Päivän naurut!:D

Mun ihminen on maailman paras!!
Siitä löytyy kaikki noi piirteet... Ja monta muuta kivaa lisäosaa/toimintoa!

[/q]

NAISEN KORVIKE

Kyllästynyt naisiin? Jospa tilaisit postimyynnistä korvikkeen.
Sopiva malli jokaiselle!

Laite vaihtaa kanavaa, mikäli lempiohjelmasi aikaan toiselta kanavalta tulee Tanskan prinssin häät, Kauniiden ja rohkeiden jakso, tai jotain muuta yhtä mielenkiintoista.

Vaihtoehtoisesti laite alkaa päästelemään vikisevää ääntä ja sulkee television. Uudelleenkäynnistys voimistaa ääntä ja laite sulkee television uudelleen.

Lisäominaisuutena laitteeseen on saatavilla toiminto, joka alkaa kyselemään suhteen nykytilasta tivaavaan sävyyn. Tämäkin toiminto laukeaa automaattisesti lempiohjelmiesi aikana.

KARVAPÖLÄHDYS

Lavuaariin asennettava laite, joka tukkii lavuaarin viikon välein pitkillä hiuksilla. Lisäominaisuutena laite tiputtelee topseja, hiuspinnejä ja muuta roinaa, jotta tukkeutuminen tapahtuisi nopeammin.

KAUPPAKESKUSPIINAIN

Alkaa päästelemään vikisevää ääntä, mikäli jokaisella kauppareissulla ei kierretä lähialueen jokaista rättikauppaa. Jokaisessa rättikaupassa on vietettävä 15-45 minuuttia ympäri päämäärättömästi kierrellen tai laite käynnistää vikinän entistä voimakkaampana.

TILINTYHJENNIN

Pankkitiliin saatava lisätoiminto, joka poistaa säännöllisesti SINUN tililtäsi SINUN ansaitsemia rahoja. Vastineeksi saat hyödyttömiä esineitä kaappisi päälle, vessan hyllyt täyteen, sekä vaatekaappeihin rättejä, joita kukaan ei koskaan käytä.

ETSÄRAKASTAMUAENÄÄ-LAITE

Laite, joka käynnistää äkkiarvaamatta kuumottavan kyselyn syvimmistä tuntemuksistasi. Kysely kestää keskimäärin 1-2 tuntia ja se voi käynnistyä ihan missä tahansa ilman mitään ennakkovaroitusta. Mikäli suljet laitteen, pesukoneesi, hellasi ja pölynimurisi lakkaavat toimimasta viikon ajaksi.

[q]ezzy, 7.10.2008 19:15:
---
Nitta, 2.10.2008 11:24:

---

NAISEN KORVIKE

Sopiva malli jokaiselle!

Laite vaihtaa kanavaa, mikäli lempiohjelmasi aikaan toiselta kanavalta tulee Tanskan prinssin häät, Kauniiden ja rohkeiden jakso, tai jotain muuta yhtä mielenkiintoista.

Vaihtoehtoisesti laite alkaa päästelemään vikisevää ääntä ja sulkee television. Uudelleenkäynnistys voimistaa ääntä ja laite sulkee television uudelleen.

Lisäominaisuutena laitteeseen on saatavilla toiminto, joka alkaa kyselemään suhteen nykytilasta tivaavaan sävyyn. Tämäkin toiminto laukeaa automaattisesti lempiohjelmiesi aikana.

KARVAPÖLÄHDYS

Lavuaariin asennettava laite, joka tukkii lavuaarin viikon välein pitkillä hiuksilla. Lisäominaisuutena laite tiputtelee topseja, hiuspinnejä ja muuta roinaa, jotta tukkeutuminen tapahtuisi nopeammin.

KAUPPAKESKUSPIINAIN

Alkaa päästelemään vikisevää ääntä, mikäli jokaisella kauppareissulla ei kierretä lähialueen jokaista rättikauppaa. Jokaisessa rättikaupassa on vietettävä 15-45 minuuttia ympäri päämäärättömästi kierrellen tai laite käynnistää vikinän entistä voimakkaampana.

TILINTYHJENNIN

Pankkitiliin saatava lisätoiminto, joka poistaa säännöllisesti SINUN tililtäsi SINUN ansaitsemia rahoja. Vastineeksi saat hyödyttömiä esineitä kaappisi päälle, vessan hyllyt täyteen, sekä vaatekaappeihin rättejä, joita kukaan ei koskaan käytä.

[/q]

Jä nämä kohdat listasta uppoaa mun tyttöystävään vähä liianki hyvin*lmao*

[q]AnderS, 8.10.2008 09:06:

[/q]
Olette siis täydellinen pari

[q]Syder, 8.10.2008 09:12:
---
AnderS, 8.10.2008 09:06:

---

Olette siis täydellinen pari
[/q]

Niin kai vois sanoa*nauru* Tai ehkä epätäydellisen täydellinen pari :D Mä oon aina sanonu että sääli sitä tyttöä joka mun kans muuttaa yhteen. Mutta elämällä on selvästi tarjota ironiaa joka lähtöön*nauru*

[q]Vampyrella, 7.10.2008 14:35:
Ahahaha, tää oli loistava! Niin moni kohta niiiin tuttua, joko toisen tai omassa toiminnassa! :D Partakarvoja tosin meikäläisen ei tarvi vielä ajella...
[/q]
Entä sääriä

NAISEN KORVIKE

Sopiva malli jokaiselle!

ETSÄRAKASTAMUAENÄÄ-LAITE

Laite, joka käynnistää äkkiarvaamatta kuumottavan kyselyn syvimmistä tuntemuksistasi. Kysely kestää keskimäärin 1-2 tuntia ja se voi käynnistyä ihan missä tahansa ilman mitään ennakkovaroitusta. Mikäli suljet laitteen, pesukoneesi, hellasi ja pölynimurisi lakkaavat toimimasta viikon ajaksi.
[/q]
Tää oli paras :D Niin totta

Ja samalla hölmistyin kun koitin katsella mitkä ominaisuudet miehenkorvikkeissa sopisivat minun äijääni. Yksikään ei osunut ja uponnut Ei olla selkeestikään seurusteltu riittävän pitkään vielä

KARVAPÖLÄHDYS

[/q]
Tää on kyllä kuin mun elämästä. Ja noita hiuksia löytyy muualtakin kuin sieltä lavuaarista, esim vessan seinästä Onneks ei äijä koskaan valita tosta, koska muuten voin vedota sen partakarvojen tiputteluun :D

[q]Vampyrella, 9.10.2008 00:53:
---
Nitta, 8.10.2008 15:37:

Entä sääriä

---

Sääriä kyllä juu, mutta meikäläinen on sen verran nipo-nillittäjä näissä siivoushommissa, että en kyllä jätä karvan karvaa lojumaan väärään paikkaan.
[/q]

suuhun? :D

Se tais olla sit siinä
Olimpa taas tyhmä *eikä*

Mulla on niin ihana poikaystävä *sydän* Ei vois kyllä parempaa toivoo!! (paitsi et sen työreissut vähentyis ja olis vähä enemmän kotona) Mut silti Reilu 3 vuotta ollaan oltu yhessä ja vieläki mä oon ihan rakastunu!!

[q]Cloudberry, 18.8.2007 19:41:

Onko Klubbarin seurustelevilla ihmisillä kokemuksia vaihto-opiskelusta?

[/q]

Itse en lähtenyt aikanani vaihtoon, kun olin suhteessa. En tiedä mitä ajattelin: että se toinen ei pärjääkkään yksin vai mitä. Nyt kuitenkin vituttaa, koska suhde on historiaa, enkä sitten lähtenyt vaihtoon.

Eli jos multa kysytään, niin mä olisin lähtemisen kannalla. Siitä toisesta sä et voi ikinä olla varma, itsestäsi vain.

[q]ezzy, 17.8.2007 00:06:
---
Lyylikki, 16.8.2007 23:22:
---
ezzy, 16.8.2007 14:16:

En viitsi tänne laittaa viimeisen trendin mukaisesti nyrkkini kuvaa, joten esittelen sulle mielummin vaikka skenepistemäärääni

---

I'm not seeing any numbers!

---

Se on siel topicis :( en löydä itsekää enää.
[/q]

Ezzy, et sä voi olla kovin skene, jos sä et osaa käyttää klubbarin hakua

Ja hyvää perjantaista huomenta kaikille niille, jotka tietää pääsevänsä jonkun kainaloon nukkumaan (*tirsk*).

[q]Jutu, 9.3.2008 21:18:
Eilen kun tulin töistä, niin kotona odotti ruusupuska ja sormus *sydän*
[/q]

Sormus siihen thö sormeen?? Onnea jos näin

O