SEUKKAUSLUUKKU
UH-HUH.
Miks sen pitää olla niin vaikeeta?!
..mä en kai sitte vaan osaa.. Kai oon niin itsepäinen idiootti.
tänään on sit avokin synttärit ja mennään jäätelölle.
luvly perheidylli indeed.
<3 seukkaus <3
koht 2 vuotta.
Tässä sitä mennään viidettä vuotta jo... kolmatta naimisissa :) Hyvin pyyhkii.
[q]Miinapiina, 24.6.2008 09:18:
ja näillä mennään edelleen
huoh...
oon niin rakastunut *sydän*
minul on kyl edelleenkin _maailman_paras_ rakkauspoikaystävä *sydän*
[/q]
mä oon kuullu ton joskus ennenkin hiljattain ja koko ajan *sydän*
[q]Nelli, 11.9.2007 16:37:
Sunnuntaina tuli eka vuos täyteen *sydän*
[/q]
Ja tänään toinen
Vois kyl vähän hehkutella, 2v tuli viikko sitten maanantaina täyteen ja nyt oli taas upea viikonloppu - yhden ystävän kanssa juteltuani tuli huomattua jälleen kerran kuinka hienoa on että on löytänyt ihmisen jonka kanssa on näin paljon yhteistä, voi jakaa Tärkeitä Asioita.
[q]mariq, 29.7.2009 18:18:
-clips-
...ollaan ihan erilailla Me *sydän* (varsinkin kun ei oo sen enempää tarkotus virallistaa suhdetta, ni tässä sitä nyt niinku ollaan sitten)
[/q]
Aawww *sydän*
....*plur**plur*
two years and still*sydän*
sydän on rikki. :(
[q]lohikarme, 11.9.2008 13:44:
Tässä sitä mennään viidettä vuotta jo... kolmatta naimisissa :) Hyvin pyyhkii.
[/q]
Onneva!!!!!!!!!!!!!!!!!
[q]*Mirri*, 11.9.2008 21:31:
---
MissKoo, 11.9.2008 13:00:
No voihan ja ja ja *sydän*
---
Mitä vttuu..Et sä ikinä tänne kirjottele. Nyt taitaa olla asiat toooosi hyvin...*pepsodent*
[/q]
Ehkä
Status update viime kesäkuulta: naimisissa. Onnellisesti.
alkaa oikee vituttaa ku kaikilla menee niin hyvin ja on niin onnellisia tääl topicissa :D*nyyh*
[q]adix, 11.9.2008 22:20:
alkaa oikee vituttaa ku kaikilla menee niin hyvin ja on niin onnellisia tääl topicissa :D*nyyh*
[/q]'
sama homma*nyyh*
No pitää itekin tulla sit vähän hehkuttaa.*plur* Suunnilleen 5kk olis takana jo, vaikka en olis kyllä puol vuotta sitten voinut uskoa, et tässä ollaan ja vieläpä viihdyn näin *nauru* Mut nyt kävi näin ja hyvä niin.*hihu**pihkassa**sydän* Pitkä välimatka asettaa kyllä paljon haasteita ja aiheuttaa välillä vähän ongelmiakin, mut hyvin on selvitty kaikesta huolimatta.*tirsk**hihu*
Miehet ei kyllä aina kelaa, mitä suustaan päästää. No, jos ei naisetkaan.
Ohoh.. Tais just 20kk 1vko ja 1pv tulla täyteen! Jos en nyt näin turhan tarkka haluu olla! *sydän* Ja edelleen on ihan hullun ihanaa ja rakastan niin että sekoan!
Sitä on sitten oltu reilu vuorokausi ukkomiehenä.