SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Lost-Soul, 14.9.2008 17:22:
Sitä on sitten oltu reilu vuorokausi ukkomiehenä.
[/q]

Osanottoni! Unohdinkin koko jutun :P

[/q]

Onnea vielä kerran, ja kiitos hyvistä pirskeistä.

Nyt ei vaan mee hyvin... Kaikki ongelmat on kasaantunu eteen samalla kertaa...ja Mä oon yrittäny olla kärsivällinen mut ei oo näyttäny auttavan.. Ei tiedä mitä nyt tekis.. Rikkinäinen olo..

3kk lihavan kääpiön kanssa*toktok*

teLo *sydän*

[q]Jutu, 25.8.2008 23:35:

[/q]

WHAAAT????

[q]Jutu, 18.3.2008 20:28:
Hehe. NO KUHAN HALUSIN VAAN PÄTEÄ, että kaikki ne sinkut jotka on masentuneita niin masentuis vielä enemmän! :D
[/q]
sitten kunnes ero tulee:

Viikonloppu taas osoitti, kuinka onnekas tyttö olenkaan kun saan olla maailman ihanimman ihmisen kanssa ! *sydän*

[q]pululu, 21.9.2008 21:02:
Viikonloppu taas osoitti, kuinka onnekas tyttö olenkaan kun saan olla maailman ihanimman ihmisen kanssa ! *sydän*
[/q]
Sama *pihkassa**plur*

vittu mitä paskaa tämä on välillä.

[q]blueangel, 3.10.2007 14:53:
27.9 tuli rakkaan kanssa vuosi täyteen. Vuosipäivää vietettiin New Yorkissa joka oli murun mulle suunnittelema yllätys. Oli ihan taivaallisen ihanaa...*plur* Rakastan vaan ihan kamalan paljon kultaani..*sydän*
[/q]

AWWWW!!!

Mun kulta on maailman paras kulta *lässyttel* *lällää* *sydän*

[/q]
Onnittelut! (:

hihihi... *hymäilee...*

*tirsk**vink*

Ilmiömäistä, olen ehkä viimein löytänyt sen mitä olen etsinyt ja minkä olen aina tiennyt olevan olemassa. *sydän*

[q]pululu, 21.9.2008 21:02:
[/q]
Tapailet sä mun poikaystävää? Tunnusta!

Kun tän seukkausluukun sisältöä kattoo niin tulle itsellekin melkein äklö olo. Mutta en valita. :)

[/q]

Haha, luulin lukevani SINKKULUUKKUa ja luin tän, että "sitä on sitten oltu reilu vuorokausi sinkkumiehenä." ja ihmettelin, että eikös sun pitäny mennä naimisiin.

Mutta onneks totuus selvisi! ja Onnee!

[q]ludde, 20.3.2008 20:46:
Joo tässä bingossa meitsi vetäis kyllä pointsit himaan
[/q]

[q]Mar6, 21.9.2008 22:06:
Ilmiömäistä, olen ehkä viimein löytänyt sen mitä olen etsinyt ja minkä olen aina tiennyt olevan olemassa. *sydän*
[/q]
Awww

[q]Hansu, 2.3.2007 14:03:
Kymmenvuotistaipaleen kunniaksi varattu aika maistraatista kolmen kuukauden päästä
[/q]

Mä tarjoon tämän kierroksen. :)

O