SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

2 vuotta tuli täyteen. Vieläkin kuin vastarakastunut *sydän**sydän**sydän*.

*sydän**sydän**sydän**sydän*

Me mentiin Viltsun kanssa sunnuntaina naimisiin!!!!!

*sydän**sydän**sydän**sydän*

Olen niin onnellinen

Here I am!*iloinen*

*deleted*

[q]Eiha:
Onhan se kiva, että teillä menee lujaa, mutta onko sitä pakko ihqutella koko threadi täyteen? Ehkäpä teidän pitäis pitää ne jutut privassa?
[/q]

eihän siinä suoranaisesti mitään _pahaa_ ole, mut en suoraan sanoen itse ainakaan lovettais muijalleni kaikkien nähden, ihan kuin pitäisi ”todistaa” ihastumista muille.. Onhan se tietty ihq tunne ja silleen, mut vieläpä parin ihanan kuukauden perusteella menisi kohloihin (ellei tietty ole jotain yhteistä historiaa takana) Mut kaikki tavallaan...onnea silti

[q]alien:
tänne siirryn mielin iloisin ja täysin varmana päätöksestäni!

*sydän**possu**sydän*

[/q]

loistohomma =)

seurustellut kolme vuotta, vaihtelevalla menestyksellä mutta tällä hetkellä taa kaikki hyvin ja rakkasus kukoistaa... pitemmissä suhteissa se hyvä puoli että oppii tuntemaan toisen ihan läpikotaisin ja huomaamaan myös omat virheensä...
mäkun niin luulin olevani liian outo kenellekkään... toisin kävi.*iloinen*

se on joku koira kuitenkii! haluun kans! <3 :D

tää klubiroofumi on muutes aika jees juttu. tulee parempi olo ku purkaa paineitaa johonki. kiitoksia kaikille jotka ottaa osaa mun valituskeskusteluihi =)

mä jouduin lähtemään täältä nyt poies, sinkkuluukku odottaa...
*tiedä sit mitä laittais*
ei kyl helppoo luopuminen mut pakon edessä välttämätöntä...

kohta 4 ja puol kuukautta seurustellu ja tuntuu siltä ettei muijjaa vois enää vähempää kiinnostaa vaik sanoo et rakastaa mua ikuisesti ja itkeekin jos epäilen ettei se rakasta mua. mut silti seksielämä on hiipunut ja sitä ei enää oikein kiinnosta ja se on alkanu viettämää enemmän aikaa chätis muitten miesten kans ja pukeutuu nykyää paljastavii asuihi kouluu ja viikonlopuks kaupungille. ihanku sil ois taas joku haku päällänsä. oon kohta iha rauniona sen suhteen. ihanku se kiduttais mua tahallaa.

On ihanaa olla rakastunut.

Pitäähän munki sit tänne ilmoittautua toivottavasti ei tuu menolippua sinkkuuteen eteen.
ja on mulla niin ihana kultamussukka

[q]BlueWind:
Olipa muuten söpö tyttö (jos se oli SE minkä näin laevalla...)
[/q]

Juurikin hän *sydän*

tänne siirryn mielin iloisin ja täysin varmana päätöksestäni!

*sydän**possu**sydän*

[muokattu 29.3.2004 17:17]

[q]Agentti:
mullapa on teist pari söpiskuvaa laivalt
[/q]

ai, niiin... pistä mailiin ;)

todellakin oli hyvä, koska jotkut kässää heti väärin ja varmaan ihan syystäkin

Rengastettu ja kovin iloinen siitä.

mä oon taas täällä....*hih*

O