SEUKKAUSLUUKKU
hmm... 4v:n seukkaus takana...mä en nyt tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu? No kai se tästä selviää. Meinaan se miltä tuntuu taas olla vapaa.
[q]Epailija:
Kai tässä pitää nyt sitten samalla kirjautua tänne sisään, kun kerran kirjautuu tuolta toisesta ulos.
[/q]
Älä nyt taas hämmästytä mua uudestaan
[q]BlueWind:
Älä nyt taas hämmästytä mua uudestaan
[/q]
Anteeksi. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa useampia järkytyksiä saman päivän aikana.
[q]-xx-:
ohos ... no, sä testaan tän meiningin ja raportoit sitten meille toisen luukun asukeille kokemksistasi
[/q]
Käskystä.
ohos ... no, sä testaan tän meiningin ja raportoit sitten meille toisen luukun asukeille kokemksistasi
Kai tässä pitää nyt sitten samalla kirjautua tänne sisään, kun kerran kirjautuu tuolta toisesta ulos.
*ostaa tontin*
*asettuu mukavasti*
katsellaas millainen meininki täällä on *ihmettel*
*kikakika*
[q]Epailija:
------
-xx-:
---
Käskystä.
[/q]
Mitä, eikö mun raportteihin voi luottaa vai...?
*sydän*
Täällä ollaan, ekaa kertaa klubitusaikana ja nyt on todistettu että onni voi _jopa_ meikääkin potkaista
[q]shaman:
...onni voi _jopa_ meikääkin potkaista
[/q]
Siitäs sait.
toivottavasti täällä vielä tulevaisuudessakin *eiei**nyyh*
Kolme kuukautta tulee just täyteen ja vieläkin niin mielettömän
*sydän**sydän**sydän**sydän*
[q]MaSari:
[/q]
Onnea teille
[q]BlueWind:
---
MaSari:
---
Onnea teille
[/q]
Kiitti
Hmm...vieläkin täällä. No yritän olla erityisemmin alleviivaamatta kuinka hyvältä tuntuu
Tänään joutuu kuitenki menee bilettää yksin
Juuh, onhan tässä jo yli puoltoist vuotta oltu pois markkinoilta, joulukuussa vuosi kihloissa Toivottavasti kestää loppuelämän
[q]Elwira:
Pian lähestyy häät. Jännitän aivan kamalasti Pukukin etsimättä vielä Onneksi mestat on varattu jo puoli vuotta sitten
[/q]
mahottomasti onnea teille, rakastavaiset
Joo täällä ollaan ja varmaankin pysytään vielä pitkään. Tässä jo toinen muutto edessä suhteessa.
Toivottavasti pysyn tällä luukulla alusta loppuun niinkuin tähänkin asti.
Ja herran jumala. Siitähän on jo reilusti yli vuosi kun tämän palstan perustin...
Huomaa vaan että tämä on aika ajankohtainen aihe kokoajan... siis toisin sanoen varmaankin ajaton siis....
[q]lumen:
mä taas voisin pyrkiä tänne..
[/q]
w000t? nyt kyllä yksityiskohdat esiin?
täällä pari vuotta jo maleksinu ja oon niin häpi että en pois lähe kirveelläkään!
Aion vaan sitoa itseni tiukempaa kiinni!! Ens vuonna naimisiin!!
*sydän**sydän**sydän*