SEUKKAUSLUUKKU
[q]Cata:
Oih.. *sydän* mikä voisikaan olla parempaa näillä pakkasilla, kuin oman kullan viereen käpertyminen. Seukkaus on POP!
[/q]
I agree 101%
Sinkkuluukkua ei ole hetkeäkään ollut ikävä.
Kohta ollu täällä puol vuotta enkä pois halua
Tässä luukkussa reilut pari kuukautta olen nyt ollut, enkä pois halua. Sen verran ihana kulta mulla on, joka tekee minut niiiin onnelliseksi
täällä on pysytty nyt jo yli vuosi *sydän*
[q]Ankeus:
---
Late:
---
Cata:
Oih.. *sydän* mikä voisikaan olla parempaa näillä pakkasilla, kuin oman kullan viereen käpertyminen. Seukkaus on POP!
---
I agree 101%
Sinkkuluukkua ei ole hetkeäkään ollut ikävä.
---
no ei tod.!
[/q]
Täällä vielä yksi samallainen
Pian 14kk takana ja edelleen
Kullan valmistuttua keväällä onkin yhteisen kämpän etsintä ajankohtaista :)
[q]Lost-Soul:
---
ezzy:
Pian 14kk takana ja edelleen
Kullan valmistuttua keväällä onkin yhteisen kämpän etsintä ajankohtaista :)
---
yhteinen koti, koira ja volvo... siitähän se aina lähtee.
Vai oliks teil kissoi.
[/q]
6 kissaa, 2 gerbiiliä, koira.auto on bemari, ei volvo ;)
kaikki elukat ei onneks muuta mukana
[q]Jii-75:
ELI siis mä ja puffy seurustellaan. (PISTE) doih onks riittävn selkeetä? ja siis meillä on joo erilainen suhde varmaan joidenkin mittapuulla, eli rajojen suhteen, mut on meilläkin ne rajat ja se että missä ne on ja millaset ne on niin ei silleen muille kuulu.
[/q]
Musta jokanen pari saa muodostaa ihan millasen suhteen ne haluaakaan, eikä muilla pitäis olla mitään sanomista niiden omiin päätöksiin. Ymmärrän kyl yskän, koska olen itsekin aikanani ollut vähän erilaisessa suhteessa, mitä kukaan ei ymmärtänyt. Mielipiteitä saa olla, mutta niitä ei välttämättä tarvitse sanoa ääneen, jos tietää että ne saattaa loukata asianomaisia. Tunneälykkyyttä, ihmiset.
Seukkaus on kivaa, seukkaus on kivaa ja seukkaus on kivaa! ..ainaskin silloin kun omistaa ihanan miehen...
Ja mita tohon muitten asioihin puuttumiseen tulee niin ei voi ymmartaa... ...ihmiset on kyl valil vahan outoja..
No perhana...
Täällä on näköjään tällainenkin...
Ilmeisesti huomasin just ajoissa, että tulen ilmoittamaan juuri poistuneeni tämän luukun määrityksestä...
Ehkä törmätään paremmin joskus toiste.
TeMpPu
elikkä seurustelen.. onnellisesti...
2 vuotta kohta yhessä ja kohta vuos samassa kämpässä...
riitoja aina tulee välillä, ne selvitetään kuten aikuiset, eli huutamalla
mutta vaikka riitoja on niin en vaihtais suhdetta mihinkään... vaikka en sitä välttämättä mainostakkaan...
[q]Zorlim:
Ai tää on se luukku missä napataan varattuja...
[/q]
Pitkäsiima vesille vaan, mutta älä nyt ihan kauheasti ylläty jos se tulee tyhjänä takaisin.
[q]Jone:
---
Zorlim:
Ai tää on se luukku missä napataan varattuja...
---
Pitkäsiima vesille vaan, mutta älä nyt ihan kauheasti ylläty jos se tulee tyhjänä takaisin.
[/q]
Sinkkuluukun porukan ahdistuksesta ja kriteereistä päätellen musta tuntuu, että täältä vois melkein onnata paremmin :)
Ja aiheeseen, nyt jo yli 6kk onnellisesti täällä!
[q]lumen:
eieiei
siis pyrkimisellä tarkotin että yritän ettiä jotakuta kenen kanssa tulla tänne seukkausluukkuun
mut vaiheessahan se on edelleen eli lumppu kuuluu edelleen sinkkuluukkuun *nauru**plur*
[/q]
Meinasin jo pelästyä!
[q]Angelus:
huih, kukas tämä onnellinen on?
[/q]
Viiden pisteen vihje: Ko. henkilöllä on Klubituksessa yli 1000 viestiä.
*sydän* Muih! Taidan kuulua tänne... *mitentässänäinonkäynyt*
[q]alien:
---
-xx-:
Naisen sanaan voi aina luottaa ...
---
yhtä paljon, kuin miehenkin =)
[/q]
Toki, täysin vastaavassa määrin
edit: ja taas mua huijattiin kirjoittamaan seukkausluukkuun ... *eiei**nauru*
[muokattu 7.11.2003 14:11]
[q]Salla
En tiedä sitte onko se paha juttu että ei ikinä riitele. Pitäis varmaan haastaa riitaa joskus että sitte loppujen lopuksi ois niiiiiiiin ihana sopia oikein kunnolla sitten
[/q]
Ihmiset ovat erilaisia ... minua on ainakin vaikea saada suuttumaan kunnolla, ja vaikka suuttuisinkin niin en paisko tavaroita tai huuda kurkku suorana. Näin jälkeenpäin ajateltuna olisi voinut tehdä ihan hyvää riidellä enemmänkin. Tai ainakin kertoa tunteistaan eikä vain pitää kaikkea sisällään ja toivoa, että asiat muuttuisivat jotenkin itsestään parempaan päin.
[q]Jone:
[...] Seukkaavilla ihmisillä aika harvoin on tarvetta hehkuttaa parisuhdeonneaan ympäriinsä samalla mittakaavalla kuin (ehkä jopa hieman epätoivoisilla) sinkuille tuntuu olevan tarpeen viestittää sinkkuudestaan ulospäin (tyyliin Oon sinkku ja oh so fucking available!) jo ihan senkin toivossa että edes jossain vaiheessa tärppäisi.
[/q]
Niin no, olishan se kiva jos joskus tärppäisi ja ajautuisin tänne ... mutta sitä odotellessa:
Olen (jopa hieman epätoivoinen) sinkku ja oh so fucking available!
[q]Armin:
---
Epailija:
------
-xx-:
ohos ... no, sä testaan tän meiningin ja raportoit sitten meille toisen luukun asukeille kokemksistasi
---
Käskystä.
---
Mitä, eikö mun raportteihin voi luottaa vai...?
*sydän*
[/q]
Naisen sanaan voi aina luottaa ...
Epis nyt vaan ehti ensin ... ja pysykääkin yhdessä! *uros**nauru*
[muokattu 7.11.2003 11:33]
milla:[q]*pihkassa*[/q]