SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]inka:
En mä vaan... Sehän oli lähinnä ylistävä teksti mielestäni :) Mitä ois seurustelu jossa ei toimis seksielämä, oma ihminen ei osais tyydyttää ja vielä kyllästyttäiskin? Kyllä se osa-alue on tärkee siinä missä samalla aaltopituudella oleminen ja yleinen viihtyminen
[/q]

Onneksi minulla on oma kulta!!!*sydän* kolme ja puolvuotta saman kullan kainalossa ja toivottavasti jatkuukin*hih*.

Olis hirveetä juosta raflassa aina hakemassa jotain yöseuraa*eiei*.
joten kiitän kultaani että pelastuin tuolta asialta *iloinen*.
onneksi löysin semmosen kullan kenen kanssa jaksaa peuhata peiton alla ja päällä vaikka koko loppuelämän.*hymy*
*aplodit*kullalleni*aplodit**pus**hali*

[q][Nuclear]:
En tiiä onko ihan tarkotuksella, mut tosta kyllä saa aika helposti sen kuvan, että sun tyttöystävällä on tasan yks tehtävä...
[/q]

En mä vaan saanut Mielestäni toi on vain upea juttu, että Fanatic on löytänyt naisen, joka pitää hänet tyytyväisenä myös peiton alla ja ilmeisesti myös toisinpäin *Vink*

[muokattu 9.6.2004 13:10]

[q][Nuclear]:
---
fanatic:
Onneksi minulla on oma kulta!!!*sydän* kolme ja puolvuotta saman kullan kainalossa ja toivottavasti jatkuukin*hih*.

Olis hirveetä juosta raflassa aina hakemassa jotain yöseuraa*eiei*.
joten kiitän kultaani että pelastuin tuolta asialta *iloinen*.
onneksi löysin semmosen kullan kenen kanssa jaksaa peuhata peiton alla ja päällä vaikka koko loppuelämän.*hymy*
*aplodit*kullalleni*aplodit**pus**hali*
---

En tiiä onko ihan tarkotuksella, mut tosta kyllä saa aika helposti sen kuvan, että sun tyttöystävällä on tasan yks tehtävä...
[/q]

No en kyllä tarkoittanut sitä.*ding* no käsitä mitä haluat*hymy*mmkey

Kuukausi Tuli Täyteen + Pari Päivää.
*sydän*

Ihanaa et jollain toi seukkaus oikeesti sujuu, kun mulla ei oikeen näytä ikinä toimivan. Mut mitäs tuosta. Life goes on.

[q]tiipi:
täällä olo on kyl mahtavaa, ku on niiin ihanaa seuraa
kohta puol vuotta takana, ja toivottavasti monen monta viel edessä *sydän*

*sydän* harri *sydän*
[/q]

Jooh. *sydän*

[muokattu 28.6.2004 08:28]

[q]Roger Roger:
”Loppujen lopuksi se rehellisyys on tärkeintä”
[/q]

...kuin myös epäitsekkyys ja ymmärtäminen

[muokattu 27.6.2004 21:36]

Kesä rakkauden aikaa,
sen huomaa tästä topicista

[q]Elvirith:
Meillä on vasta vaivaiset 1,5 kk takana, mutta paljon ihanaa edessä. Iski heti halu änkeä syliin kun ensimmäistä kertaa näin tuon mun kultani. Hih, ja sopivasti mä sen kainaloon menenkin kun olen 35 cm lyhyempi.
Muutamat on hymyilly vaan vittumaista hymyä tai aukonu päätään meidän 7 vuoden ikäeron takia, mutta omapahan on menetyksensä jos vaan lukuihin luottaa. Se on henkilökohtainen voivoi.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa.
[/q]

Hoh, ikähän on vaan numeroita! Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä.

*sydän* *sydän* *sydän*

on se sitten ihanaa, kun voi luottaa omaan rakkaansa - etta han ei valehtele. oli se sitten mita tahansa! ikavaa on vain se ikava, mika sekin tekee vain loppu peleissa hyvaa mielelle ja suhteelle - pystyy katsomaan vahan sivulta koko asiaa, mika tuntuu laheisyyden aikana todella hyvalta, liian hyvalta ollakseen totta. En ole luopumassa, enka luovuta. -a

[q]Itis:
Mä en koskaan oikein ymmärtänyt tämän topicin tarkoitusta... sinkkuluukun ymmärrän.
Ja pointti oli, että sinkkuluukku on mielenkiintoisempaa luettavaa.
[/q]

Sä kerroit meille nyt seukkausluukun tarkoituksen,
niin voisitko samalla valaista sinkkuluukunkin?

Edit: Vedän kysymykseni takaisin luettuani
tarkemmin sinkkuluukkua.

Onhan se totta, että se on mielenkiintoisempi, tottakai
tästäkin saisi tekemällä mielenkiintoista, jopa ehkä
mielenkiintoisemmankin kuin sinkkuluukusta.
Tosin itselläni ei ole intressejä alkaa julkisesti
internetissä kuuluttamaan parisuhdekriiseistä, jotka
tässä tapauksessa olisivat ainut keino jolla piestä
sinkkuluukku mielenkiintoisuudessa.
Tyydyn mielummin kuuluttamaan parisuhteen
onnellisista hetkistä, jotka puolestaan ovat tässä
tapauksessa ilmoitukset ajasta jonka olen rakkaani kanssa
viettänyt yhdessä, joilla ei ole kuitenkaan mitään merkitystä
kenellekään muille paitsi tyttöystävälleni ja minulle

[muokattu 4.8.2004 11:10]

2kk tulee tossa parin päivän päästä täyteen kultsin kanssa. *sydän* Ei oo kyl helppoa ollu toisinaan mut täällä edelleen. Saa nyt katella mitä tulevat viikot tuo tullessaan.

Nyt kun otettiin kihloihin meno puheeksi niin otetaanpa esille tälläinen asia: Minkä takia nykyään tuntuu jotenkin olevan kova kiire kihloihiin menemiseen ja yhteenmuuttamiseen?

En nyt halua kritisoida niitä jotka niin tekevät, jokaisen oma asia tuo tietenkin on. Ja onhan se ihanaa kuulla ihmisten löytäneensä toisensa, mutta välillä voi saada sellaisen kuvan että asioita hieman kiirehditään.

Ainakaan miun eukkoni ei ole minua vielä pariin vuoteen rengastamassa, itse olen sitä mieltä että kihlat hommataan vasta kun olen menossa parin vuoden sisällä naimisiin ja tätä ei oo tapahtumassa vielä piiitkään aikaan. Muutenkin haluan kokea yhdessä asumista ennen kihloihin menoa.

Ehkä elän vain haavemaailmassa mutta haluaisin että avioliitto tarkoittaa lupauksen mukaisesti ikusita rakkautta ja sitä että tuntee sen toisen osapuolen hyvät ja huonot puolet eri elämäntilanteissa ja sitä että osataan yhdessä ratkoa ne ongelmat puhumalla. Jotenkin nuo avioerotilastot antavat sellaisen vaikutelman että naimisiinmeno ja avioero ovat nykyään vain jotain pikkujuttuja joita voi elämässä hyvinkin olla muutama kappale.

Toisaalta tuo kihlohiinmenojuttu on myös joku siisti juttu nuorison kohalla. Muistaakseni joskus tehtiin joku päätös että jotkut 15 vuotiaat saa mennä kihloihin, jollain varmaan tarkempaa tietoa? Tuloksena se että tapallaan kaks viikkoa, mennään kihloihin, erotaan kahen viikon päästä jne. En sano että täällä olisi tuollaista porukkaa mutta tälläinen pelleily ei omasta mielestäni anna kovin vankkaa pohjaa tulevaisuudelle kun nuo kuitenkin ovat joillekin vain joutavanpäiväisiä pikkuasioita.

Ehkä olen vanhoillinen hölmö mutta tämä on oma mielipiteeni. Tekstistä en saanut millään ilveelle kovin hienoa tai loogista mutta kärsikää ja jatkakaa sitä paremmalla menestyksellä.

Lisäksi niille jotka yhdessä asuvat ja kihloissa ovat niin toivon sydämeni pohjasta onnelista ja pitkäkestoista jatkoa yhteisen elämän viettoon. =)

[muokattu 18.8.2004 20:08]

[q]W:
Ihka totta, mutta usein naiset ovat niin paljon herkempiä ja romantiikkaa ymmärtävämpiä jotenkin naisellisine piirteineen, että minä ainakin joskus harmaassa tulevaisuudessa tahdon tehdä sen rakkaalleni että kosin häntä, jolloin tyttöskä saa siitä kaunista mieltä ja muistoja (toivottavasti) pitkäksi aikaa.....tosin tuskin nyt minä koskaan naimisiin menen....herran jumala....pointti oli oli kuitenkin se, että uskon naisten osaavan arvostaa enemmän kosintaa kuin me miehet.
Monet perinteiset, nyky päivänä seksistisetkin jutut ovat kuitenkin ihan kauniita ja toimivia juttuja. (kuten ritariässä)

[muokattu 18.8.2004 20:31]
[/q]

Samaa mieltä, itsekin haluan sitten ehkä joskus tulevaisuudessa olla se joka siihen maahan polvistuu sormuksen ja kukkien kera tjsp jossain kauniissa paikassa. saa nähä mitä mielikuvitus tuolloin sitten keksii vai örveltääkö vaan kännissä että mennäänkö kulta naimisiin.

[q]MiSSy*:
Niin tosiaan nyt uskaltaa jo tähän luukkuun ilmoittautua kun on ensin vähän seurannut tapahtumien kulkua... Ja hyvin tyytyväinen kaikkeen olen, enemmän kuin toivoa voisi.

Ja kiitos siitä kuuluu IHANALLE Petrilleni *sydän*
[/q]
Kiitos sinulle ANU, ihana kultani*sydän*
Käsi kädessä tänne saavun sun kanssa

*sydän**hali**sydän*

[q]Avernian:
---
cheat:
Käsittämätöntä mutta totta, jo yli puoli vuotta täällä eikä mitään moitteen sijaa
pitäisköhän etsiytyä jonnekin hoitoon

---

Ehdottomasti. Yli 2kk klubbarilaisen kanssa on jo aika outoa, ellei jopa sairasta.
[/q]

Höpöhöpö!

Täällä ollaan! *sydän* Tuli tossa kuukausi täyteen just kultsin kanssa ja hyvältä näyttää kyl edelleen. Mä taidan olla pahemman kerran

Jeee ee=) Löyty ihana nainen ihan vahingossa kun törmäsin häneen baarissa..siis oikeesti törmäsin!!
Kaikki näyttää hyvältä ja jokainen tapaaminen tuntuu entistä paremmalta=) Voi olla että kaikki ei mene
miten toivoo mutta ainakin nyt aurinko paistaa!!=)

O